جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1146

دولتمرد بسیجی

وزیر بهداشت و درمان درحال ظرف شستن

دکترقاضی زاده از اعضای فعال جهادسازندگی در اوایل پیروزی انقلاب بودو با شروع جنگ تحمیلی نیزبه جبهه رفته و مدت 33 ماه به عنوان یکی از موسسان مهندسی رزمی جهاد سازندگی به صورت داوطلبانه حضور داشت.

به گزارش بالاگریوه دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی که پس از پیروزی روحانی درریاست جمهوری سکان وزارت بهداشت ودرمان رابر عهده گرفت به سال 1338 در شهرستان فریمان متولد شد.

وی سال 56 وارددانشکده پزشکی مشهد شدو ضمن تحصیل دانشگاهی همزمان درمبارزات سالهای پس از پیروزی انقلاب فعالیت می‌کرد.

دکترقاضی زاده از اعضای فعال جهادسازندگی در اوایل پیروزی انقلاب بودو با شروع جنگ تحمیلی نیزبه جبهه رفته و مدت 33 ماه به عنوان یکی از موسسان مهندسی رزمی جهاد سازندگی به صورت داوطلبانه حضور داشت. در همان ایام حضور درمنطقه بودکه جراحاتی نیز بر اثرادوات جنگی به بدنش وارد شد.

این وزیر بهداشت دولت یازدهم که به حق می‌توان گفت یکی ازبهترین وزرای کابینه حجت‌الاسلام روحانی است خدمات چشمگیری درمدت خدمتش در وزارت خانه ارائه داده است.

وی ازپزشکان برجسته رشته چشم پزشکی محسوب می‌شود که تالیفات فراوانی نیزدراین زمینه دارد. این طبیب حاذق به دلیل پیشینه و کارنامه درخشانی که داشت توانست با 260 رای موافق نظرنمایندگان ملت را به خود جلب کندو به عنوان وزیر بهداشت مشغول به فعالیت شود.

تصویر پیش رو نشان گر این است که این فرزند ایران در سالهای سختی نیزدرکنار مردم کشورخود بوده است.

دسته بندی: سیاست / جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید