جمعه، 7 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1135

ره یافتگان وصال/ پلدخترلرستان

وصیت نامه شهیدان : رضا زینی وند و عیدی شرفی

بالاگریوه: وصیت نامه جهادگرشهید رضا زینی وند و پاسدارشهید عیدی شرفی از پلدخترلرستان

                             وصيت نامه جهادگر شهيد رضا زيني وند

 

                           

قال الرسول الله (ص):ان افضل عمل المومن الجهادفي سبيل الله-بهترين كارمومن جهاد درراه خداست.

سلام بر مهدي(عج) ، دوازدهمين اختر فروزان امامت و سلام بر نائب بر حقش امام خميني بت شكن و درود بر روان پاك شهيدان انقلاب اسلامي كه به نداي امام خميني لبيك گفتند و سلام و درود به امت هميشه در صحنه و شهيد پرور ايران .

اي كاش توانايي آنرا داشتم تا حقيقت آشكاري را كه شايد خيلي به آن اطمينان داريم و براي آنان كه هنوز شك دارند و آنها كه اين حقيقت را دروغ مي پندارند روشن كنم شما اي منافقين كور دل آيا مي دانيد شهداي ما در موقعي كه جان به جان آفرين تسليم مي كنند سرآنها بر دامان امام زمان (عج) است ؟ پس به خود بيائيد .

اي كاش توانايي آنرا داشتم تا براي شما آخرين حيات عاشقان راه الله را شرح دهم .

آري پدر عزيزم و مادر مهربانم و شما اي خواهران و برادرانم اگر چه دنيا زيبا و دوست داشتني است و دنيا آدم را به طرف خودش مي كشد اما خانه پاداش الهي خانه آخرين خيلي از دنيا زيباتر و خيلي بالاتر و با ارزشتر است انسان هميشه به سر دو راهي قرار مي گيرد و بايد يكي از دو راه را انتخاب كند يا ذلت و يا عزت را و يا حسين و يا يزيد را و يا تسليم و يا شهادت در راه خدا بالاخره انسان درتمام مراحل خود انتخاب گر است پس بكوشيد كه بهترين راه را انتخاب كنيد.

از شما ملت قهرمان مي خواهم كه پشتيبان روحانيت مبارز و متعهد به اسلام باشيد كه هستيد و بقول امام عزيزمان روحانيت است كه تاكنون اسلام را زنده نگهداشته است.

مادر جان ميدانم داغ فرزند براي مادر خيلي مشكل است ولي من از شما انتظار دارم مانند بانوي بزرگوار اسلام يعني زينب (س) در برابر مشكلات وداغ فرزندت مقاومت نموده و سكوت را تا حدامكان مراعات كرده تا دشمنان اسلام و منافقين بدانند كه در هر زمان مادراني شير زن چون پيرو زينب هستند و فرزندان خود را با افتخار هديه اسلام مي كنند در پايان از تمام دوستان و آشنايان بخصوص از پدر و مادرم خواهشمندم هيچگونه ناراحتي به خود راه ندهند . والسلام عليكم و رحمه ا... و بركاته

                                          وصيتنامه شهيد عيدي شرفي

 

             

ونپنداريدآنهائي كه در راه خدا كشته شده اند مردگانند بلكه زنده اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي شوند.

به ياري الله و به عشق امام امت خميني بت شكن كه اسلام را دوباره زنده ساخت ما هم مي رويم تا خدمتي در راه خدا انجام داده باشيم.

آري بايد اين جنگ را خيلي خوب بفهميد جنگي كه از طرف امريكا بر ما تحمل شده است  .

چطوري بايد نگاه كنيم و برادرانمان در جبهه شهيد شوند و ما بايد از همديگر منبقت گرفتن را در راه خدا انجام دهيم يعني هر روز مناجات به درگاه خداوند تا خدواند اين شهادت را نصيب ما كند و قدر مسأله جنگ را ما بايد بدانيم .

جبهه دانشگاه امام زمان است و دانشگاه خود سازي دانشگاهي كه بعد از 1ماه انسان را رو به خدا مي برد و جواناني كه مي خواهند خودسازي كنند و رو به خدا بروند به جبهه بيايند و در دانشگاه امام زمان خوب خدمت كنند تا امام زمان هم آنها را ساخته كنند اين جنگي كه ما بر ما تحميل شد.

همانطور كه امام مي گويند رحمت و نعمت است و واقعا جنگ كلي رحمت است براي ما هست تا مي توانيد دعاكنيد تا پيروز شويم تمام كارهايتان را به خاطر خدا و اسلام انجام ميگيرد و هر موقع به ياد خدا باشيد خدا هم ما را ياري مي كند.

هركسي خدا را فراموش كند شكست مي خورد ولي آنهايي كه با ياد خدا و با اسم خدا كار انجام مي دهند پيروز مي شوند و ما كه آمديم در اين جنگ خدمتي به خاطر خدا انجام دهيم و ارزئي داريم كه هميشه در موقع نماز خواندن آن را تكراركنيم خدايا شهادت در راه خودت را نصيب ما گردان و اين دعا را نبايد فراموش كنيد تا لطف خداوند متعال شامل حال ما گردد.

بايد راه اصلي اسلام را ادامه دهيم و راهي كه حسين با خون خود براي ما به ارمغان گذاشت و راهي كه اماممان با مبارزاتي طولاني در راه اصلي اسلام و راهي كه خدواند براي مسلمانان و مستضعفين انتخاب كرده است بايد ادامه دهند .

در راه حسين باشيم و شما عزيزان اسلام مواظب باشيد تا كار هايي را كه انجام مي دهيد بخاطر خدا و اسلام انجام گيرد و هركاري مي خواهيد انجام دهيد به ياد خدا و اسم خدا آنرا انجام دهيد .

اي خداوند بزرگ مي خواهم كه ما را بيامرزي و اما پيام بنده به مردم هميشه در صحنه اين است كه بايد در مقابل سختيها صبر و استقامت داشته باشيد در مقابل همه ي مشكلات مخصوصا ساده و مستحكم و استوار باشيد و تقوا را پيشه كنيد و امام را تنها نگذاريد.جبهه ها  را گرم نگه داريد و وحدت داشته باشيد و از اختلافات و تعارفها دوري كنيد كه اين كار شيطان است.

بنده بر احساس وظيفه اي كه احساس مي كنم به عنوان برادر كوچتر شما مي خواهم چند كلمه اي با شما مردم خوب صحبت كنم مي خواهم عرض كنم كه در صدر اسلام هميشه دو فكر و دو جبهه وجود داشته حال هم اين دو را در مقابل هم مي بينيم و اين دو مذهب و دو مكتب بود كه يكي از توحيد حقيقي است كه جهان و هستي بر مبناي آن استوار است و انسان موجودي است كه فقط عدل را برقرار مي سازد و زندگي جاويدان و سعادتمند براي پرهيزكاران را در دنياي پس از مرگ به ارمغان مي آورد و اما مكتب و مذهب ديگري را كه در جبهه مقابل حقيقت ايستاده است يك مكتب غلط و باطل است كه انسانهاي حيوان صفت پس از مرگ خود را در عذابي سخت و گرفتار مي بيند و نمي دانند كه ازكجا آمده اند و آمدنشان بهرچه بوده و به كجا مي روند.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید