سه شنبه، 28 فروردین 1403
فرهنگ و هنر / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1126
  • 0

سردارمرتضی کشکولی :

باید جامعه را به سمت فراگیرشدن فرهنگ بسیجی هدایت کنیم

بالاگریوه:فرمانده سپاه حضرت ایوالفضل (ع) لرستان گفت: اگر تفکر بسیجی بر هر کشوری طنین‌انداز شود چشم جنایتکاران از آن جامعه به دور است بنابراین ما باید به سمتی برویم که تفکر بسیجی جامعه را فرا گیرد .

بالاگریوه-فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جلسه شورای اداری لرستان گفت : بسیج کلمه‌ای است که تنها در دایرة المعارف وجود دارد و در هیچ کجای دنیا مشابهی برای آن دیده نمی‌شود زیرا بسیجی یک فرد عاشق سر از پا نشناخته و بدون هیچ چشم‌داشتی است که خود را وقف اسلام و پایداری انقلاب کرده است این در حالی که امام راحل فرموده است؛ افتخار من این است که خود یک بسیجی‌ام.

وی عنوان داشت : شاخص‌های بسیج پیوند عمیقی با ولایت دارد زیرا از جمله این شاخص‌ها عدالت، اخلاص، ظلم‌ستیزی، شجاعت، شهادت‌ طلبی و تواضع است.

سردارکشکولی با اشاره به اینکه بسیجی در زمان ضرورت به میدان می‌رودو هرکجا تهدیدی را احساس کندخود را آماده  مقابله با آن تهدید می‌کندگفت :یک سوم مردم ما بسیجی هستند این در حالی است که در مسائل امنیتی ، هشت سال دفاع مقدس و ... تنها کسانی که بدون هیچ چشم‌ داشتی به میدان آمدندبسیجیان و اقشار مردم بودند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: دنیا تنها از روحیه بسیجی مردم ما می‌ترسد زیرا رهبر ما این روحیه بسیجی را دارد این در حالی است که رهبر ما یک فقیه، سیاست ‌مدار عادل و با بصیرت است و همچنان با چفیه‌ای که بر گردن دارد روحیه بسیجی خود را حفظ کرده و دنیا از این روحیه می‌ترسد . این مسئول خاطرنشان کرد:‌ اگر تفکر بسیجی بر هر کشوری طنین‌انداز شود چشم جنایتکاران از آن جامعه به دور است بنابراین ما باید به سمتی برویم که تفکر بسیجی جامعه را فرا گیرد .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در مباحث فرهنگی و هر کجایی که تهدیدی وجود داشته باشد این بسیجیان هستند که تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنند زیرا بسیجی هر لباسی را بر تن دارد و همه اقشار مختلف جامعه را در بر می‌گیرد و این بسیجیان هستند که هیچ ترسی به دل خود راه نمی‌دهند ، بنابراین تفکر بسیجی در جامعه باید ترویج پیدا کند.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه در فضای سایبری و مجازی بسیجیان نقش سنگینی را بر عهده دارند متذکر شد : ما در استان لرستان کارهای بزرگی را پیش رو داریم که این کارها تعالی بخشیدن به بخش گردشگری لرستان است و در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‌گیریم. 

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید