چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 817

افتخاری مدیرجدیدآموزش وپرورش پلدختر:

ازهمه سلايق براي بهبود وضعيت آموزش و پرورش استفاده خواهم كرد

مدیرجدیدآموزش وپرورش پلدختر گفت : با نگاه نوین به مقوله آموزش وپرورش ازهمه سلایق و آرا و نظرات برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش استفاده خواهم کرد.

به گزارش بالاگریوه درآیین تودیع و معارفه مدیر آموزش پرورش پلدختر قدرت اله ترابی نژاد فرماندار پلدختر به اهمیت و جایگاه مهم آموزش و پرورش در توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش بعنوان محور تحولات و توسعه تلقی می شود و نیازمند تقويت و ارتقاء جايگاه و نگاه ويژه مسئولين مربوطه آن است.
دراین مراسم از تلاش 17 ماهه بهمن دیناروند مدیر سابق قدردانی و علیرضا افتخاری به عنوان مدیرجدید آموزش و پرورش پلدختر معرفی شد.
علیرضاافتخاری مدیر آموزش وپرورش پلدختر برنامه محوری و نگاه نو به پدیده آموزش و پرورش را مهم ارزیابی و گفت:آموزش و پرورش را وجه المصالحه جریانات سیاسی قرار نخواهم داد.
وی باتاکیدبر نگاه نوین به مقوله آموزش وپرورش افزود:ازهمه سلایق وآراونظرات برای بهبودوضعیت آموزش وپرورش استفاده خواهم کرد.

علیرضا افتخاری از بسيجيان دوران دفاع مقدس با 28 سال سابقه خدمت با مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی، پیش از این پنج سال بخشدار مرکزی و سه سال معاون آموزشی دبیرستان پسرانه شاهد پلدختر رادر کارنامه فعالیت خود دارد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید