سه شنبه، 28 فروردین 1403
سیاست / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 418

فرمانده نیروی هوافضای سپاه :

من ديپلمات نيستم يك پاسدارهستم/ به آمريكائيها اعتمادنمي كنيم

سردارامیرعلی حاجی زاده : من دیپلمات نیستم،بلکه یک نظامی،یک انقلابی ویک پاسدار هستم و به آمریکا به عنوان یک دشمن نگاه می‌کنم

بالاگريوه- فرمانده نیروی هوافضای سپاه درگفتگو باشبکه العالم،درپاسخ به این سئوال که آیا ماهیت تهدیدهای رژیم صهیونیستی یا آمریکا تغییری کرده، اظهار داشت:پس ازاتفاقات اخیر ما تغییرخاصی درماهیت تهدیدنمی بینیم واساسانسبت به دشمنان اعتمادی نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار امیر علی حاجیزاده ادامه داد: امیدواریم آمریکاییها سر عقل بیایند و دست از شیطنت و دشمنیها بردارند و حقوق ملت ایران رابه رسمیت بشناسند.

وي اظهار داشت:نمی‌توان به این مساله عمیق خیلی ساده نگاه کرد،دشمنی آنهابامابیش ازنیم قرن ادامه داشته واگراراده این کار را هم داشته باشندطول می کشدکه این فضا راتغییربدهندوبعیدمی دانیم که چنین اتفاقی به سرعت بیفتد.

نظرهای من نشانه اختلاف بادیپلماتها نیست

حاجی زاده تأکیدکرد:نظرهای من نشانه اختلاف نظر با دیدگاههای دیپلماتیک درباره روابط ایران و امریکا نیست،زیرا من دیپلمات نیستم،بلکه یک نظامی، یک انقلابی ویک پاسدار هستم و طبیعتا بایدازنگاه و زاویه کاری خودم به مساله نگاه می‌کنم.

به آمریکا به عنوان یک دشمن نگاه می‌کنم

وی ادامه داد: من به آمریکا به عنوان یک دشمن نگاه می کنم به واسطه سابقه ای که ازاین کشورتجربه کرده ام، طبیعتابایدخودم را آماده کنم ومراقب باشم.اما رئیس جمهورودیپلماتها هم بایدکارخودشان رادرچارچوب سیاستهای کشورانجام دهندوقضاوتی روی این بخش ندارم. پاسخ من به سئوالات درچارچوب نگاه امنیتی - نظامی است.

آمریکا حضور نظامی خود رادرخلیج فارس کم کند

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه ما هیچ نشانه ای ازاعتماد سازی آمریکائی ها نمی بینیم خاطرنشان کرد: مانمی‌توانیم به آمریکایی‌ها ‌اعتمادکنیم و بگوییم که از فردا دیگر خبری نیست و اتفاقی نمی افتد و تهاجمی صورت نمی‌گیرد،چرا که اکنون در عمل می بینیم که پروازهای جاسوسی وشناسایی آمریکاییها درمنطقه خلیج فارس و اطراف ما کم نیست، اگر آنها بحث دشمنی را ندارند، این پروازها را تعطیل و حضورشان را درخلیج فارس کم کنند.

 

دسته بندی: سیاست / جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید