چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 360

بيانيه سپاه پاسداران به مناسبت ارتحال آیت الله سیدحسن طاهری خرم آبادی

بالاگريوه- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تسلیت ارتحال آیت الله سیدحسن طاهری خرم آبادی، خدمات ارزشمند ایشان در دوره نمایندگی حضرت امام(ره) در سپاه را ماندگار و همواره منشاء حرکت جهادی و ولایت مداری پاسداران انقلاب در عرصه های مختلف دانست.

بالاگريوه- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تسلیت ارتحال آیت الله سیدحسن طاهری خرم آبادی، خدمات ارزشمند ایشان در دوره نمایندگی حضرت امام(ره) در سپاه را ماندگار و همواره منشاء حرکت جهادی و ولایت مداری پاسداران انقلاب در عرصه های مختلف دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت ابو الفضل (ع) لرستان:به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است: ضایعه اندوهبار ارتحال عالم ربانی آیت الله سیدحسن طاهری خرم آبادی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، که در مقطعی نمایندگی حضرت امام خمینی (ره) در سپاه را عهده دار بودند موجب تاثر و تالم پاسداران انقلاب اسلامی و ارادتمندان به روحانیت متعهد، انقلابی و ولایت مدار گردید.

این بیانیه افزوده است: نقش آفرینی های تاثیرگذار آیت الله طاهری خرم آبادی (ره) در همراهی و پشتیبانی از نهضت خونبار اسلامی و سپس پذیرش مسولیت های سترگ و تعیین کننده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت های بی دریغ و آموزنده از ولایت فقیه و اطاعت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز تلاش در حوزه های علمیه و تربیت شاگردان انقلابی و ولایی و ترویج علوم و معارف اسلامی ناب محمدی (ص) و مکتب اهل بیت (ع)تابلوی شکوهمندی از جهاد فی سبیل ا... و همت برای تحقق اهداف و آرمان های بلند انقلاب و نظام را فراروی شیفتگان خدمت به قرآن و عترت و مدافعان انقلاب اسلامی قرار داده است.

این بیانیه در پایان با تسلیت این مصیبت عظما به محضر حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علماء و حوزه های علمیه، ملت ایران ـ بویژه مردم شریف استان لرستان ـ و همچنین بیت مکرم و معزز آن فقید سعید، تلاش‌های عالمانه، صادقانه و مجاهدانه آیت الله طاهری خرم آبادی (ره) در دوره شریف نمایندگی حضرت امام (ره) در سپاه را نزد آحاد پاسداران انقلاب اسلامی همواره ماندگار، الهام بخش و منشاء حرکت جهادی و توام بابصیرت و ولایتمداری توصیف وازدرگاه خداوند سبحان برای آن عالم ربانی غفران ورضوان الهی مسئلت کرده است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • روح اله ابول زاده واشیان
    • 29 خرداد 1393 19:49
    • 0
    ضمن خسته نباشید به دوستات تحریریه "بالا گریوه" امیدوارم با استخراج نیازهای واقعی وبومی فرهنگی مهجور اذهان برنامه ریزان ومتولیان امر،جهت پیشبرد فرهیختگی مضاعف در پلدختر عزیز ومظلوم موفق ومویّد باشید در پناه حق وبر صراط مستقیم. ارادتمند شما ابول زاده از واشیان
    بالاگريوه- با سلام وتشكرازارسال نظرات موثرودلسوزانه جنابعالي و قدرداني بخاطرحساسيتي كه نسبت به مشكلات شهرستان داريد.
    • ناصر رومیانی ارزانی
    • 25 شهریور 1392 11:37
    • 1
    جناب آقای احمدی مدیر محترم سایت بالاگریوه انشالله در پرتو منویات حضرت ولی عصر(عج)و مقام معظم رهبری پیروز و سربلند باشید!
    احمدي: باسلام و تشكر از ابراز محبت جنابعالي، سلامتي و سربلندي شماراازخداوندحكيم مسألت نموده وازدرگاه باعظمتش رشدوترقي جنابعالي رادركسب مدارج عالي خواستارم.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید