جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2934
  • 0

سردارکشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان :

به خدای لاشریک له سپاه درانتخابات هیچ دخالتی نمی کند/ نماینده‌ای می‌خواهیم که درتراز انقلاب اسلامی ،شجاع،پاکدست،ولائی،متدین و انقلابی باشد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان : به خدای لاشریک له سپاه درانتخابات دخالت نمی‌کند / چیدمان هیئت‌های اجرایی انتخابات باید بی‌طرفانه باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :به خدای لاشریک له سپاه در انتخابات دخالت نمی‌کند /چیدمان هیئت‌های اجرایی انتخابات لرستان باید بی‌طرفانه باشد.

 

به گزارش بالاگریوه، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز درحاشیه افتتاح درمانگاه سپاه ناحیه پلدختر درجمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه درانتخابات بایدبرادری‌ها را بیشتر کرد نه دشمنی‌ها را اظهار داشت: باید رقابت درعین رفاقت وجود داشته باشد و کاندیداها هر قدری که می‌توانند رقابت کنند ولی حق ندارند همدیگر را تخریب و به یکدیگر توهین کنند ..

 

وی بابیان اینکه هر کسی به هرکاندیدائی که مایل است رای بدهد ولی درعین حال بارقیب هم رفاقت داشته باشند افزود:خواسته ما این است که نماینده‌ای درتراز انقلاب اسلامی داشته باشیم، مردم حوصله این را ندارند که نماینده‌ای فقط برای خودش، خانواده‌، فامیل یا باند و جناح سیاسی‌اش کار کند، ما کسی را می خواهیم که برای مردم کار کند،مرگ برباند وجناح.ما جناح نمی خواهیم .

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه نماینده‌ای می‌خواهیم که اگر انتخاب شدبین طرفدار خودش ودیگری هیچ فرقی نگذارد عنوان کرد: نماینده‌ای می‌خواهیم که شجاع، پاکدست، ولایتی،دیندار و انقلابی باشد و فقط برای یک نفر، جناح و باند کار نکند بلکه برای کل مردم کارکند بنابراین کسی را می‌خواهیم که از همه پاکدست‌تر، انقلابی‌تر،شجاع‌تر، دیندارتر،مردمی‌تر باشد و برای مردم قیافه نگیرد.

 

کشکولی با بیان اینکه به کسی که پرستیژ دارد رای ندهید ومن هم رای نمی دهم گفت: به کسی که نوکر و خادم مردم باشد باید رای بدهیم چون اکنون ما گرفتار این هستیم هر شخص و جناحی که رای می‌آورد دیگر آن چهار سال کسی که به او  رای داده متنعم می‌شود و بقیه مردم بدبخت از مادر دومی هستند که این هم خطای دینی، انقلابی، قانونی و عرفی است و کار انقلابی نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) اظهارداشت : مردم رای بدهند و هر کسی رای آورد ما آن را قبول و دوست داریم چون معیار رای مردم است وهرکسی هم رای نیاورد ما دوسش داریم منتها رای نیاورده.

 

وی با اشاره به اینکه از مجریان انتخابات، فرماندار و شورای نگهبان می‌خواهیم که نهایت بی‌طرفی را در چینش مجریان، ناظران و صیانت از رای مردم داشته باشند خاطرنشان کرد: نگذاریم یک رای جابه‌جا شود که اعتماد مردم خدشه‌دار شده یا از بین برود، اعتماد مردم بهتر از این است که حسن یا حسین بره توی مجلس، ما به مردم واعتماد آنها نیاز داریم ،حسن وحسین ها دهها بار رفتن مجلس واومدن خیلی هم فرقی ندارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: آنچه که مهم است مردم از نظام بدبین نشوند و اعتمادشان ازبین نرود که این کار مجریان انتخابات است؛ مجریان انتخابات باید شجاع، عادل و با کفایت باشند و هیچ دستگاهی حق دخالت در انتخابات به نفع، یا علیه کاندیدا یا جناحی را ندارد.

 

وی اظهار داشت:به خدای لاشریک له هم بنده و هم دیگرمسئولان سپاه وکل مجموعۀ سپاه در انتخابات دخالتی نمی کنیم و ازمسئولان هم می خواهیم که حق ندارند درانتخابات دخالت داشته باشند چون ما داور هستیم و معیار رای مردم است و کاندیداها باید هنر به خرج بدهند و رای مردم را جذب کنند. 

 

کشکولی افزود: باید از رای مردم صیانت شود و هر آنچه آنها می‌خواهند محقق شود و ما به نیابت از مردم نباید پیش‌داوری کنیم.

 

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران در دو ماه مانده به انتخابات معیارهای انتخاب اصلح را با شجاعت و طوری که کسی برداشت به نفع یا علیه کاندیدا، شخص یا جناح نکند خواهد گفت چون شخصی را می‌خواهیم که انقلابی، شجاع، متدین و پاکدست باشد

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری
    • 21 آذر 1398 08:55
    • 0
    درود بر شما و سردار عزیز و ارزشمند کشکولی
    در پلدختر و معمولان ترکیب هیئتهای اجرایی از طرفداران نماینده فعلی هستند و این یعنی برای آراء مردم نقشه دارند انتظار داریم برای جلوگیری از صدمه دیدن اعتماد عمومی به انتخابات  و جلوگیری از غارت رای مردم  نیروهای گمنام امام زمان به این موضوع ورود بکنند و ترکیب هیئتهای اجرای عوض شود تا انتخابات سالمی برگزار گردد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید