پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2913
  • 0

سرپرست فرمانداری پلدختر:

بسیج بعنوان یک الگوی مردم محورخدمات بزرگی به کشور کرده است/امورات خیلی از ادارات شهرستان کج دارو مریض و باسرعت کم به پیش می رود

علی سیف : درخیلی ازادارات پلدخترکارها کج دار و مریض وبا سرعت کم به پیش می رود

علی سیف :ازخیلی از ادارات پلدختربه سبب اینکه کارها را کج دار ومریض انجام می دهند گله مندی وجود داردکه انتظار دارم مسئولان ازشرایط بحران خارج شده وبه شرایط عادی برگردند.

 

به گزارش خبرنگاربالاگریوه علی سیف ظهر امروز درجلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که درسالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: اگرهمچنان فکر کنیم که سیل زده هستیم درست نیست به هرحال بحران در یک روز آن هم در 12فروردین ماه اتفاق افتاده وتمام شد وبعداز بحران هم تمام شده وما در زمان بازسازی وبازتوانی و بازگشت به شرایط عادی هستیم.

 

وی با بیان اینکه از خیلی از ادارات این گله مندی وجود دارد کارهایشان کج دار ومریض وبا سرعت کم به پیش می رود اظهارامیدواری کرد مسئولان از شرایط بحران خارج شوندوبه شرایط عادی برگردند.

 

«سیف» با اشاره به اینکه نبایستی همۀ کارها تحت الشعاع سیل قراربگیرد یادآوری کرد : ارزش کار فرهنگی کمتر از کار عمرانی نیست و مسئولان باید با روحیه وتلاش کمک کنند تا زودتر به شرایط عادی برگردیم .

 

سرپرست فرمانداری پلدختر بسیج مردمی را یکی از الگوهای مردم محور دردنیا عنوان کرد و افزود: الگوی بسیج مردمی که خیلی ارتباطی هم با دولت ها ندارد کارهای بزرگی مثل دفاع مقدس انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه دربرگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس باید ابتکارو نوآوری صورت بگیردتا در سطح استان به عنوان یک برنامه خوب مطرح شوداظهارداشت : مردم در برنامه های هفته دفاع مقدس حضور پیدا کنند.

 

سرپرست فرمانداری پلدختر با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس بایستی نسل به نسل به آیندگان منتقل شود خاطر نشان کرد:مسئولان متولی برای جذب و حضورجوانان وخانواده ها دربرنامه های هفته دفاع مقدس برنامه های ورزشی درنظر بگیرند .

 

علی سیف درارتباط با مرمت یادمان شهدای گمنام اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات اعتباری ازمحل کمیته برنامه ریزی شهرستان ۳۰۰میلیون تومان برای تکمیل یادمان شهدای گمنام مصوب کردیم که به گفته مسئولان میراث فرهنگی اگرتخصیص صدرصدی بگیرد تکمیل خواهد شد .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 29 شهریور 1398 09:06
    • 0
     شهری که فرماندارش دستیاری وامثال شماباشداموراتش هم بایدبه کندی پیش برود 

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید