سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2838
  • 0

انتقاد تندامام جمعۀ پلدختر از نقش "رابطه" در استخدام ها

استخدام بر اساس فامیلی و رفاقت بی عدالتی است/13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

امام جمعه پلدختر :درجامعۀ اسلامی ماکه جلوه ای ازجامعۀ صدراسلام است نبایدبه نیروهای با بصیرت و انقلابی انگ تندرو زده شود .

امام جمعه پلدختر گفت:معرفت نسبت به خداونداز ویژگی های جامعۀ زمان پیامبربودو درجامعۀ اسلامی ماکه جلوه ای ازجامعۀ صدراسلام است نبایدبه نیروهای با بصیرت و انقلابی انگ تندرو زده شود .

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین احمد علی حسین زادۀ آملی درخطبه های نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعۀ این هفته پس از توصیۀ خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت به مقایسۀ ویژگی های جامعۀ دوران پیامبر اسلام و دوران حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: جامعۀ زمان پیامبر جامعۀ عبودیت و بندگی خدابود و عشق به خدا درجامعۀ مدنی پیامبر موج می زد .

وی معرفت ،آگاهی ،شعور و بصیرت بالا نسبت به خداوند را ازدیگر ویژگی های جامعۀ زمان پیغمبر اسلام (ص) عنوان کرد و با اشاره به اینکه خناسانی که به برکت خونِ شهیدان به پست و مقام هائی رسیده اند درحال تخریب چهره های انقلابی هستند،گفت: درنظام مقدس جمهوری اسلامی که جلوه ای از جامعۀ دوران پیامبر اسلام است نبایستی به نیروهای با بصیرت و انقلابی انگ "تندرو" زده شود زیرا یک فرد انقلابی بایستی هم تندرو باشد.

خطیب جمعۀ پلدختر عدالت و مساوات را ویژگی سوم جامعۀ صدراسلام و زمان رسول الله دانست و با اشاره به آیۀ 135 سورۀ نساء گفت : مردم و مسئولان زمان پیامبر عدالت را حتی درمورد دشمنان خود رعایت می کردند و چنین نبود که هرمسئولی و مدیری اجازه داشته باشد دوست و فامیل خودرا سرِ کارببرد زیرا چنین مسئولی از عدالت به دور است.

حسین زادۀ آملی عزتمندی و عزیز بودن مسلمانان را ازدیگر ویژگی های جامعۀ اسلامی درزمان پیامبراسلام عنوان کرد و افزود: مسلمانان درزمان پیامبراسلام هیچگاه به دشمن پناه نمی بردند و هرگز درمقابل دشمنان عقب نشینی نمی کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب دشمن عمامه نیستند بلکه می خواهند از طریق برخی از همین عمامه به سرها ریشۀ عمامه و اسلام را بخشکانند یادآورشد: مدیران و مسئولانی که که مردم به آنها اعتمادکرده اند باید درمقابل دشمنان اشداء علی الکفار و برای دوستان انقلاب رحماء بینهم باشند اما متأسفانه پای بعضی ها دراین مسیر می لغزد.

امام جمعه پلدختر به 28 صفر سالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کردو اظهارداشت :پیامبر گرامی اسلامی وطن دوستی را تجلیل کرده و دوستی وطن را با نصف دین برابر می دانست.

حسین زادۀ آملی بابیان اینکه ۱۳آبان یادآورسه رخدادتاریخی مهم و بزرگ،تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه درسال ۴۳،کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به وسیله دانشجویان انقلابی، مؤمن و پیرو خط امام(ره) درسال 58 می باشدخاطرنشان کرد:ازآنجاکه ترامپ دیوانه وعده تحریم‌های فلج کننده و به خیال خام خودجلوگیری ازبرگزاری جشن ۲۲بهمن امسال راداده ملت انقلابی ایران از مرد و زن،پیر و جوان وظیفه داریم در راهپیمایی این‌روز که روز ایستادگی است شرکت کنیم و استکبار ستیزی خودرا به جهانیان نشان دهیم .

وی درادامه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را نماد استکبارستیزی ملت ایران عنوان و تصریح کرد: 13 آبان بیش ازهمه به جوانان تعلق دارد زیرا این جوانان بودند که در سال 58 لانۀ جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر و ابهت پوشالی آمریکا را دردنیا شکستند.

« آملی » اظهارداشت: تنها چیزی که مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف خواهد کرد روحیه و تفکر انقلابی است.

امام جمعۀ پلدختر با تأکیدبه مسئولان و مدیران و دست اندرکاران نظام اسلامی برضرورت توجه به مردم عزیز ایران و بخصوص اقشارمستضعف که باجان و دل پای انقلاب و نظام ایستاده اند متذکرشد: چرا باید مردم انقلابی مشکل اقتصادی داشته باشند؟ چرا بایدبخاطرمضیقۀ مالی و مشکل معیشتی روحیۀ آنان شکسته شده و نزد زن و بچه های خود خجل و شرمسارباشند ؟

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید