جمعه، 10 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 282

خاک شلمچه و دخترآمریکائی

خاك شلمچه آرامبخش دلتنگي هاي دخترآمريكائي

دختر آمریائی بازدیدیدکننده ازشلمچه : مقداری از خاک شلمچه را به من بدهید با خودم ببرم که هر زمان دلم گرفت این خاک را بو کنم.

بالاگريوه- حسین یکتا در یادواره ۱۴ شهید گمنام منطقه کوه خضر نبی قم گفت:یاد شهدا درقلوب مردم جا خوش کرده است و حقیقتاً شهدا بر دلها حکومت می‌کنند.

وی به تأثیرگذاری شهدا سالها پس ازجنگ تحمیلی وتشییع باشکوه شهدای گمنام و راهیان نور در جامعه اشاره كردوافزود:

امروز درحالی که برخی از جوانان ما با شهدا و کتاب‌هایی که در مورد شهدا است بیگانه هستند در دنیا بر سر کتاب‌های شهدا دعوا است.

راوی دفاع مقدس به تأثیر گذاری شهدا و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برروی بازدید کنندگان اشاره کرد و با اشاره به بازدید دختر آمریکایی الاصل از شلمچه گفت: این دختر که از نیویورک برای بازدید آمده بود می‌گفت مقداری از خاک شلمچه را به من بدهید با خودم ببرم که هر زمان دلم گرفت این خاک را بو کنم.

دبیر سابق ستاد راهیان نور به بازدید پرفسور فرانسوی از این مناطق اشاره و خاطرنشان کرد: این پرفسور که رشته‌اش علوم انسانی و تأثیرگذاری این مناطق را دیده بود می‌گفت ای کاش ما قطعه‌ای از این بیابان را در فرانسه داشتیم.

جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ۲۰۰ هزار شهید دادیم که امروز میلیاردها انسان را به هم می‌ریزد، ابراز داشت: دشمن اشتباه بزرگی در جنگ نرم کرد زیرا گفتمان توحید، عدالت پرستی، فطرت و پاکی در دست ما است.

یکتا با اشاره به اینکه شهدا دنیا را مدیریت می‌کنند، گفت: ما قدر شهدا را آنگونه که باید نمی‌دانیم در حالی که شهدای ما بر دل‌ها مدیریت می‌کنند.

يكتا یادآورشد: امروز هیئت‌ها، ذکراباعبدالله(ع)، امام عصر(عج) و شهدا درآمریکا غوغا می‌کند.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا حلقه اتصال ما با امام زمان هستند گفت:امروز دار وندار ما گنج عظیم شهدا،جبهه و جنگ است.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظرات

    • علی
    • 29 مرداد 1392 13:41
    • 0
    سلام حاجی این سایت شما بوی شهید و شهادت میدهد موفق باشید و دلسرد نشوید که دعای شهدا و خانواده هایشان و رهروان شهدا بدرقه راهتان است و در این راه سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور (حرفهای احسان عزیز در مطلب بخشدار مرکزی)
    • گنجی
    • 17 مرداد 1392 19:17
    • 0
    خیلی جالب بود . انشاالله موفق باشید

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید