پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2804
  • 0

انتظار آزادۀ سرافراز پلدختری ازمسئولان درشرایط حساس کنونی ؛

به مردمی که شما را به این منصب ها نشانده اند بی اعتنا نباشید

به عنوان آزاده ای که قریب چهار سال درکنار اسطوره های صبر و استقامت دربند رژیم بعثی افلقی عراق بوده ام به درخواست دوست بسیجی ام نورالدین احمدی مدیرمسئول سایت ارزشی "بالاگریوه" با توجه به شرایط کنونی کشور این متن را به ملت شریف ایران تقدیم می کنم.

حقیر به عنوان آزاده ای که قریب چهار سال درکنار اسطوره های صبر و استقامت دربند رژیم بعثی افلقی عراق بوده ام به درخواست دوست بسیجی ام نورالدین احمدی مدیرمسئول سایت ارزشی "بالاگریوه" با توجه به شرایط کنونی کشور این متن را به ملت شریف ایران تقدیم می کنم.


بالاگریوه _ انقلاب اسلامی بادیگرانقلابهای جهان تفاوت اساسی دارد. اگرچه دیگر انقلابها دارای رهبر با ایدئولوژی های سیاسی واجتماعی بودند،لیکن انقلاب اسلامی علاوه براین دارای رهبری بی نظیر،کاریزماتیک وبا ایدئو لوژی مذهبی،ضد استکباری و کفر ستیزبوده است. انقلابی که حکومت دوهزار و پانصد ساله شاهنشاهی را ساقط و کفر، نفاق و طاغوت را از بین برد و دست استکبار و استثمار جهانی  را از سرزمین ایران قطع و ریشه کن کرد .
همچنان بعد ازگذشت چهل سال ازعمر پر برکت انقلاب، استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا با استفاده از تمام ابزارها و حیله ها که آخرین آنها آموزش و تسلیح گروههای تروریستی داعش، تکفیری صهیونیستی بوده، به دنبال براندازی نظام اسلامی که طلایه دار مبارزه با استکباراست، می باشد.

اما یقین داریم که با اتکال به قدرت خداوند بزرگ، تمسک به حبل الله، توسل جستن به ائمه اطهار علیهم السلام، پشتیبانی از ولایت فقیه ، تکیه به قدرت عظیم ملت وهمچنین با تمرکز برکلمه وحدت که رمز پیروزی و اجتناب از تفرقه که سر منشاء افول و شکست است، انقلاب به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان (عج) خواهدرسید .

شعارهای اصلی انقلاب امام خمینی (ره) حمایت ازمستضعفین ایران و جهان، ازبین بردن فاصله طبقاتی و پیشرفت کشورتا رسیدن به قله ترقی بوده که باعنایت خداوندبزرگ دراکثرزمینه ها این مهم اتفاق افتاده و انتظار آحاد جامعه ازمسئولان نظام پیشرفت کشور همراه با امنیت با بهره گیری از مدیران متعهد و متخصص است.

حقیر عباسعلی بازگیر به عنوان آزاده ای که قریب چهار سال درکنار اسطوره های صبر و استقامت دربند رژیم بعثی افلقی عراق بوده ام و همچنین به عنوان یک شهروند ازکلیه مسئولان عزیز نظام اسلامی انتظار دارم از روی اخلاص خادم ملت باشند و بهتراز این عمل کنند، فراموش نکنند که انقلاب اسلامی به دلایل فوق الذکردرجهان بی نظیرو بی بدیل است .
مسئولان نظام همانطوری که خود نیز واقفند برخاسته از دل این ملت و از بطن ومتن این مردم قهرمان ومقاوم می باشندوقدردان آنها باشند تا خدای ناخواسته فاصله ایجاد نشود.همین ملت است که در بحرانها، تنگناها وتهدیدهای دشمنان قسم خورده حامی دولت بوده و هست .
دولتمردان و مسئولان نظام بایستی مطیع فرامین رهبری باشند و با روشنفکری، تعهد ، تدبیر و تلاش مضاعف عمل نمایند و در کنار وظایف محوله به صدای مردم گوش فرا دهند و به خواسته های اقشار مختلف جامعه توجه کنند .
حضرت امام خمینی (رض) بنیانگذار انقلاب و نظام اسلامی خطاب به مسئولان وقت نظام فرمودند: " پشت به مردم نکنید چون این مردم هستند که شماها را در این مقام و منصب ها قراردادند ، اگرنسبت به مردم بی اعتنا باشید و آنها غضبناک شوند درمقابل عصبانیت ملت نمی توانید مقاومت کنید و طاغوت به هم همین بلامبتلاشد.
اعتصابها، اعتراض ها و اغتشاش های امروزی بلا شک نشانۀ نقصانهایی است که در جامعه وجود داردواینگونه موارد راه نفوذ دشمنان خارجی را به داخل کشور تسهیل و یاریگر عوامل نفوذی دشمن در داخل جهت ضربه زدن به پیکره ی نظام و زنگ خطری برای کشوراست.
به نظر می رسد گروه های قلیلی در داخل کشور منتظر چراغ سبز ایادی استکبار هستند، این اندیشه های پوچ وتوهمات را در اذهان خود خارج کنند چرا که دشمن روی اهداف شوم خود متمرکز است و نسبت به اینها بی اعتناست و بدانند که تنها این نظام است که طلایه دار، تداعی بخش، پرچم دار و احیاء گر اسلام ناب محمدی (ص)در جهان و بویژه جهان اسلام و تبدیل به سرچشمه عدل دربرابرظلم گشته است.همانطور که امام(ره) فرمودند:" ما باید این انقلاب را به جهان صادر کنیم"، و این هم اتفاق افتاده است که دشمن را مات و مبهوت نموده است.
اقتصاد ایران برخلاف اقتصاد کشورهای دیگر ازجمله کشورهای توسعه یافته و کمتر توسعه یافته، یک اقتصاد بسته است یعنی تحت نظارت مستقیم دولت می باشد و حدود 80 % اقتصاد در کنترل دولت است .از بدو انقلاب تا پایان دولت نهم  تورم درحد معمول بود وبه تناسب قدرت خرید مردم افزایش 25 درصدی قیمت کالا و اجناس را در پی داشته و مردم رضایت داشتند. با توجه به اعمال تحریم های مستمر و سنگین چهل ساله استکبار و نیز با وجود فراز و نشیب هایی در فرآیند صادرات و واردات خدمات و کالا، به حول قوه الهی به طور آشکارخللی درچرخه ی اقتصادی کشور ایجاد نشد .
درزمان دولت دهم با توجه به کاهش سود تسهیلات بانکی واعطای تسهیلات به بنگاههای زود بازده جهت رونق اقتصادی و متاسفانه استفاده انحرافی ازتسهیلات مزبور توسط برخی گیرندگان تسهیلات و کار فرمایان و ازطرفی عدم تغییر درسود سپرده های بانکی و نیز نگاه دولت وقت به منابع بانکی ،سیستم بانکی دچار مشکل گردید و برخی سیاست های غلط و کارشناسی نشده مسئولین امرمشکل را دوچندان کرد و به تدریج موازنه اقتصاد کشور بهم خورد .
نباید فراموش کرد که شعار اصلی دولت دهم محرومیت زدایی کلی درجامعه بود که نمونه بارز آن مسکن مهر بود و خیلی ها را خانه دارکرد. دور از انصاف است که دولتهای قبلی را متهم به سهل انگاری درامور اجرایی کشور و نیز دولت آینده ،دولت کنونی را به همین صورت متهم نماید .چرا که سیاست داخلی هردولت تامین امنیت و ایجاد آسایش و آرامش برای ملت ونیزتوسعه ،ترقی و پیشرفت کشور است و لاغیر. بهرحال ره صد ساله را نمی شود یک شبه پیمود،
اگرچه بخش اعظم مشکلات و سختی های داخلی کشور نشات گرفته از اعمال تحریمها و فشارهای خارجی دشمنان است، لیکن همه ی کمبودها و نقصانهای کشوراز ناحیه دشمنان نیست . عوامل عدیده ای همچون مفاسد اقتصادی (اختلاس ، دزدی ، رشوه خواری و رانت خواری ) بجای اینکه ریشه کن بشوند مثل غده سرطانی گسترش یافته و هم چنان گریبانگیرجامعه شده است.

اوایل سال جاری افزایش تقریبا دو برابری تعرفه گمرکی خودرو (از55 % به 95 %) و به تبع آن توزیع سکه حسب دستورالعمل بانک مرکزی به بانکهای عامل به بهانه جمع آوری نقدینگی دردست مردم که موجب افزایش فزاینده قیمت سکه و ارز و سقوط بی سابقه پول ملی را در پی داشت و سرمنشاء گرانی، اختلالات اقتصادی و نیز عامل اعتراضات و اغتشاشات کنونی گردید.

اگر مسئولین امر تدابیرجدی نیاندیشند خدای ناخواسته ، با ادامه این روند احتمال به هرج و مرج کشیده شدن اقتصاد پیش بینی می گردد . سرزمین ایران دارای نعمت ها و برکات خدادادی است که حتی خاک آن نیز جهت بهره برداری های مختلف به برخی ازکشورهای جهان ازجمله کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس صادرمی گردد.  
سیاست داخلی یعنی اتخاذ تصمیمات،تفکرات و تدابیرلازم توسط مسئولین ارشد نظام درجهت اجرای اموربرای توسعه و اعتلای کشور، نتیجه سیاست داخلی هرکشوربه نگاهی که حاکمان آن نسبت به جامعه مدنی دارند، بستگی دارد. تا زمانی که مسئولین امر وظایف خود را بر اساس قانونمداری و قانون محوری انجام می دهند خط سیر اوضاع سیاسی در کشور آرام و امنیت در آن برقرار است و هیچ فرد یا گروهی از اقشار جامعه این اجازه را به خود نمی دهدکه غوغا و بلوا به پا کند .اعتراضها، تجمع ها و تظاهرات ها براثر کاستی هایی است که باعث رنجش و اجحاف حقوق جامعه مدنی است، بوجود می آیند.
کارگران برخی ازشرکتها که مدیران حقوقشان را تضییع نموده اند، فرهنگیانی که حقوقشان با تورم متناسب نیست و یا بازاریان که مثل همین ایام با بی ثباتی بازار مواجه هستند، آنها را البته با تحریک دشمنان به خیابانها می کشاند .


کشور ما به خاطر دشمنان قسم خورده انقلاب که هر روز برای براندازی نظام اسلامی توطئه ای جدید در سر می پرورانند سوای از سایر کشورهاست.
هروقت گروهی از اقشار جامعه جهت احقاق حقوق خود قصد تظاهرات مسالمت آمیز دارند ، دشمنان خارجی  درکمینند و فی الفورعوامل نفوذی خود را به داخل تظاهر کنندگان می کشانند و بر ضد نظام شعار می دهند، با نیروهای انتظامی و امنیتی درگیر و حتی مردم عادی را ضرب وجرح و قتل عام می کنند و بدنبال آن رسانه هایشان جهت دروغ پراکنی و جنگ روانی علیه نظام فعال می شوند و بارها اتفاق افتاده است . پس همه باید هوشیار باشیم تا خلاء ها را پر کنیم و سد نفوذدشمنان باشیم.

سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر احترام متقابل، حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی سایر کشورها و دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان و مبارزه با ظلم استواراست. نمونه های بارز آن، دفاع از ملت مظلوم فلسطین، سوریه، عراق، یمن ،افغانستان، بوسنی وهرزگوین، مسلمانان میانمارو....می باشند.
متاسفانه استکبار جهانی به رهبری آمریکا به طور مداوم به بهانه تحریم ها درصدد کارشکنی در معاملات و قراردادهای بین المللی ایران و سایر کشورهاست.  به منظور جلوگیری از پیشرفت ایران در کلیه زمینه ها و در یک کلام خدشه دار و بی اعتبار و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین الملل که هدفی غیر از براندازی نظام و سیطره برسرزمین زرخیز و نابودی ملت مقاوم ایران ندارد. چون سیاست دولتمردان و سیاست مداران آمریکا چپاول و غارت منابع سایر کشورها برای تامین امنیت ، آرامش و آسایش ملت خود است، چه از طریق مسالمت آمیز(دوشیدن سعودی ها ) و چه ازطریق جنگ و خونریزی(افغانستان، عراق، سوریه) .اینگونه موارد مثالهایی از دو دهه ی اخیر هستند.

خاطره ای در دوران اسارت


در ساعات اولیه اسارت غروب 24/1./65که ما را به پشت جبهه ی دشمن منتقل کردند، توسط دژخیمان بعثی به طرز وحشتناکی مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم . غروب روز بعد ما را با چشمان و دستان بسته به پادگانی در حومه شهر بصره بردند و در اواخر شب به نوبت ازما بازجوئی به عمل آوردند .افسر بازجو سوالهای نظامی پرسید، پاسخ دادم "نمی دانم " .افسرگفت درصورتیکه به سوالات  درست جواب ندهید شما را به پنکه سقفی  آویزان می کنم .حدوداً شش ماه قبل از اسارت در روزنامه ای خاطرات یک اسیر را که از بند آزاد گردیده بود مطالعه کرده بودم ،گفته بود اسرا را به پنکه آویزان می کنند .به هرصورت آن روز سخت و نفسگیر گذشت و صبح روز بعد، پس از اینکه به شدت ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند باز هم به اتاق افسر بردند، وقتی افسر ما را با بدنی آغشته به خون دید  گفت که به دکتر احتیاج دارید . بنده درجواب گفتم، نه . ایشان سئوالات شب گذشته را تکرار کرد که شاید پاسخی غیر از این بدهم و مچگیری کند . به مدد خداوند منان همان جوابهای شب را به ایشان دادم و اسرای دیگر نیز به همین منوال مورد پرسش قرار گرفتند و بعد ازگذشت چهل و هشت ساعت ما را روانه استخبارات بغداد کردند.
و سلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید