پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2675
  • 0

امام جمعه معمولان درمراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی :

دشمنان دربرنامه درازمدت خود اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته اند

امام جمعه معمولان گفت:دشمنان سه برنامۀ کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت برای ازبین بردن نظام جمهوری اسلامی دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار بالاگریوه ازمعمولان حجت الاسلام والمسلمین احمدحکیمی گیلانی در مراسم گرامیداشت ۹دی که در مسجد المهدی برگزارشداظهار داشت:ایستادگی درفتنه 88ایستادگی درمقابل فردیا جناح و حزب خاصی نبودبلکه هوشیاری و ایستادگی ملت درمقابل استکبارجهانی،آمریکا وهم پیمانان آن بود .

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن ،رهبری امام بزرگوار وحضرت آیت الله خامنه ای  وداشتن ایدئولوژی از ویژگی های انقلاب اسلامی است افزود:ماانقلاب کردیم که با ظلم مبارزه کنیم ودیگران برای ماتصمیم نگیرند ،ناعدالتی درجامعه نباشد و وابسته به غرب وایادی آن نباشیم .

امام جمعه معمولان عنوان کرد:دشمن سه هدف کوتاه مدت،میان مدت وبلندمدت برای ازبین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که درهدف کوتاه مدت می خواهد اقتصادمارابه زانودرآوردکه مسئولان بایدبرای عدم تحقق این هدف دشمن اقتصاد مقاومتی مد نظرمقام معظم رهبری را جدی بگیرند واقتصاد درون زا را در برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه هدف میان مدت دشمن امنیت ایران اسلامی است که تا به امروز نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند تصریح کرد:هدف بلند مدت دشمن اصل نظام است که با این وسیله ها میخواهند اصل نظام را ازبین ببرندکه با هوشیاری مردم هرگز به آن دست نمی یابندچون مردم ایران رهبر‌وکشور را دوست دارند و گذشته وهدف دشمنان را می شناسند .

حکیمی گیلانی خاطر نشان کرد: گردانندگان اصلی فتنه ۸۸ آمریکا وضد انقلاب بودند که شب وروز تمام وقت وبرنامه های خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی صرف کردندونفوذ فتنه در افراد تصمیم سازکشور مانندهمین دری اصفهانی درتیم مذاکره کننده هسته ای وبرخی افرادغیرمتخصص درمسولیتهای کشورباعث ایجاد فتنه ۸۸شدکه اعتماد مردم به نظام ورهبری ،بصیرت واطلاع مردم ازهدف دشمن باعث خلق حماسه ۹دی شد.

« گیلانی» داشتن بصیرت را همچون قطب نما وچراغ راه دربیابان تاریک عنوان، وخاطرنشان کرد:دشمن این روزهابرخی ضعف هارا بزرگ می کندوهمین مالباختگان موسسات مالی غیرمجاز را تحریک میکند که اموال شما را نظام خورده است تا علیه نظام تحرکاتی را انجام دهند امامردم باید بدانند راه گرفتن حق بی قانونی وازبین بردن اموال بیت المال نیست.

امام جمعه معمولان با بیان اینکه پاسخ اعتراضات مردم را بایدبانک مرکزی وآقای سیف بدهند، افزود : هرچند ضعف هایی درسیستم قضایی ،اجرایی و نظارتی وجود دارد راه قانونی این است که مالباختگان شکایت کنند تا قوه قضائیه رسیدگی کرده و حق آنان را بگیرد.

 

 

 

 

 

خبرنگار:لیلامحمدی

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید