جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2672
  • 0

امام جمعه معمولان :

مسئولانی که فتنۀ 88 را درگیری سیاسی می دانند خائن به نظام هستند

امام جمعه معمولان گفت:مسئولینی که فتنۀ سال ۸۸ را درگیری سیاسی می دانندخائن به نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار بالاگریوه ازمعمولان حجت الاسلام والمسلمین احمدحکیمی گیلانی بابیان مطلب فوق افزود :مسئولان بایست شفاف سازی کنند وعلنأبه مردم بگویندکه از فتنه اعلام برائت می کنند یا نه ؟

وی به پویائی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان اسلام نزدیک به ۴۰ سال است در مقابل کل دنیا ایستاده ایم و به استقلال کامل رسیده ایم ،خاطرنشان کرد: عمرانقلاب مانند عمر انسان نیست ،عمر انسان اگر از ۴۰ سال بگذرد انسان داره رو به پیری میرود ،اما هرچه ازعمر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بگذرد ، برمیزان اقتدار و پویائی آن افزوده شده و روز به روز مستحکم ترمیشود .

خطیب جمعۀ معمولان درادامه به صرف هزینه های سنگین دشمنان برای رویاروئی با انقلاب اسلامی اشاره کردو یادآورشد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود بودجه های سنگینی را صرف جنگ رسانه ایی علیه ایران می کنند تا بابزرگنمائی و برجسته سازی بعضی ضعف ها مردم را از انقلاب ، نظام و مسئولین نا امید کنند.

«حکیمی گیلانی» برضرورت انسجام و وحدت آحادملت ایران در برابرتوطئه های تفرقه افکنانه دشمنان تأکیدوخاطرنشان کرد:حضرت آقا فرمودندتوپخانه های دشمن هرلحظه به سوی ما درحال شلیک است ، اینها همش جنگ رسانه ایی و تبلیغاتی است که درسایۀ وحدت و یکدلی مردم و مسئولان نظام تمامی نقشه های دشمنان نقش برآب خواهدشد.

 

امام جمعه معمولان باانتقادشدیدازکسانی که عمری برسرسفرۀ انقلاب نشسته اندو اکنون باموضعگیری های اپوزسیونی باعث ایجادطمع دردشمنان شده اندمتذکرشد:عده ای که بعضاًیک دهه دراین انقلاب مسئولیت داشته آن با تخریب قوه قضائیه،شورای نگهبان وزیرسوال بردن مسئولان نظام ودیگرنهادهای حکومتی نقشۀ دشمن را به پیش می برند.

« حکیمی گیلانی » رأی مردم به رئیس دولت های نهم ودهم را رأی به نظام و ولایت ارزیابی کردوگفت: اگرمردم در 9دی به خیابانها آمدندبخاطرحفظ جایگاه ولایت ودستاوردهای انقلاب بودنه شخص خاص و ۹دی موجی بوددردریای انقلاب اسلامی که پسمانده ها را به سمت ساحل روانه کرد .

امام جمعه معمولان با اشاره به اینکه ادعای دروغین تقلب در انتخابات رمز فتنه ۸۸ بودخاطرنشان کرد:ماها قبل از انتخابات آن شخص راکه پتانسیل لازم راداشت انتخاب کردند که بستر فتنه رافراهم کند.

 

وی با طرح این سوال که اگر فتنه صرفا یک دعوای سیاسی بود چرا شعارانتخابات بهانه است ،اصل نظام نشانه است را مطرح کردند و اگر بحث فتنه گران تقلب درانتخابات بود چرا مسجد ،حسینیه و پایگاه بسیج را به آتش می کشیدند؟ متذکر شد: بعضی ها هنوز احمقند و نمیخواهند بپذیرند که  سال ۸۸ فتنه شده و آن را یک دعوای سیاسی میدانند ،


«حکیمی گیلانی »بابیان اینکه مسئولان بایست شفاف سازی کنند وعلنأبه مردم بگویندکه موضعشان درمورد فتنه 88 چیست؟ اظهارداشت: بعضی از مسئولین فتنه ۸۸ را صرفا یک درگیری سیاسی میدانند که این امر خیانت به نظام و انقلاب اسلامی است .

امام جمعه معمولان درپایان به وظایف آحاد ملت ایران در شرایط فتنه گون اشاره کرد و افزود : وظیفهٔ امروز ما بصیرت به معنای آگاهی به موقع فهمیدن وعمل کردن،اعتمادنکردن به دشمنان وخودباوری و تکیه بر استعدادها و ظرفیت های درون کشور است.           خبرنگار : لیلا محمدی

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید