شنبه، 1 اردیبهشت 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 2662
  • 0

رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان :

فقط دوروزتا پایان مهلت جشنواره رسانه ای ابوذردرلرستان باقی است/ بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان :آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر درلرستان 30 آذر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان گفت: 30 آذرآخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر درلرستان می باشد.


به گزارش بالاگریوه دکترعبدالرضا کوشکی با بیان این مطلب گفت: اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر طی دی ماه امسال درخرم آباد برگزار می شود.


وی اظهار داشت: اصحاب رسانه متقاضی شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود را که در یکی از رسانه‎های دارای مجوز استان انتشار داده‎اند در قالب‎های مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
« کوشکی» خاطرنشان کرد: جمعی ازکارشناسان توانمند و تخصصی هر رشته داوری این جشنواره استانی را به عهده دارند و آثار مربوط به عکاسان به صورت مستقل داوری می‎شود.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره، یادآورشد : آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، عمل انقلابی( انقلابی گری)، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و مبارزه با آسیب های اجتماعی، محورهای برگزاری این جشنواره است.


وی با اشاره به اینکه بخش های جشنواره شامل خبر، عکس، مستند، کلیپ، گزارش، یاداشت و کاریکاتوراست، گفت: آثار اسالی باید از تاریخ آذر 95 تا آذر 96 تولید و منتشر شده باشند.


« کوشکی » بابیان اینکه اصحاب رسانه استان لرستان برای شرکت دراین جشنواره با توجه به زمان باقی مانده هرچه زودتر اقدام کنند ، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره دی ماه سال 96 است و به برترین های جشنواره استانی جوایزی اهداء می شود و این آثار به مرحله کشوری جشنواره راه می یابند.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان درپایان گفت :علاقمندان می بایست آثارخود را ازطریق ایمیل به آدرس Abozar.l@chmail.ir و یا کانال تلگرامی @Abozar_l ارسال کنند.

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید