پنج شنبه، 9 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2646
  • 0

به همت سپاه ناحیۀ پلدختر و درششمین روز هفتۀ بسیج

همایش مشترک ائمۀ جمعه و جماعت، هیأت امناءمساجد، وفرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت پلدختر برگزارشد

درششمین روز هفتۀ گرامیداشت بسیج همایش مشترک ائمۀ جمعه و جماعت، هیأت امناء مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهرستان پلدختربرگزارشد

صبح امروز درششمین روز هفتۀ گرامیداشت بسیج همایش مشترک ائمۀ جمعه و جماعت، هیأت امناء مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت شهرستان پلدختربرگزارشد.
به گزارش بالاگریوه دراین همایش که باحضورامام جمعه،فرمانده سپاه ناحیۀ پلدختر،فرمانداروجمعی ازمدیران دستگاه های اجرائی ونهادهای انقلابی درمسجد امام حسین(ع) پلدختر برگزارشد،امام جمعه پلدختر مساجد را خاستگاه بسیج عنوان کرد و افزود: بسیجی بعنوان یک نیروی فداکار مردمی می داند که انقلاب ما ازمساجد شروع شد و راه استمرارآن نیز مسجد است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با بیان اینکه آنچه باعث شکست ناپذیری ملت بزرگ ایران شده تفکر بسیجی است خاطرنشان کرد: دشمن شناسی، بصیرت، اخلاص و تقوای درونی از ویژگی های ممتاز بسیج است که منشاء آن مساجد هستند.

وی دامنۀ عملکرد بسیج را گسترده عنوان کرد و افزود: بسیج هرجا که انقلاب و نظام نیازداشته باشد چه در صحنۀ نبرد رویارو با دشمنان و چه درعرصۀ سازندگی و خدمت به مردم نیروئی پابه کار ، پیشرو و آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین سوری با بیان اینکه امام جماعت ، هیأت امناء مسجد و هرمسئولی درنظام اسلامی بایستی دردفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارای موضع  بوده و مدافع ارزش های انقلابی و دینی باشد گفت: امام جماعت یا هیأت امناء سکولار به درد خدمت و فعالیت دربسیج نمی خورد و کسانی می توانند نیروی مخلص و سازش ناپذیربسیجی درمساجد پرورش دهند که  خود مبلغ و حامی انقلاب و نظام اسلامی باشند.

امام جمعه پلدختر اظهارداشت : اینکه بعضی ها تلاش کردند با دشمنان کناربیایندنشان دهندۀ آن است که از اصول و آرمان های انقلاب کوتاه آمده وازگذشتۀ انقلابی خود پشیمان شده اند.
مسئول حوزۀ نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه پلدخترنیزدراین همایش پیشینۀ تشکیل بسیج را دوران پیامبری حضرت موسی عنوان کرد و گفت: حضرت موسی مردم عصرو زمان خودرا علیه حاکم و طاغوت زمان که فرعون بود بسیج کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سلمان کریمی با بیان اینکه پیامبرگرامی اسلام نیز برای فتح مکه و مقابلۀ با مشرکان مکه مردم را بسیج کرد افزود: درزمانۀ ما حضرت امام ازسال 1342 ملت بزرگ ایران را برای مبارزه علیه طاغوت زمان بسیج کرد تا اینکه در22 بهمن 1357 منجر به پیروزی انقلاب اسلامی گردید.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیۀ پلدختر اظهارداشت: از نگاه مقام معظم رهبری برای نجات کشور درهرزمینه ای راهی جز اتکاء به نیروی بسیج نیست.

« کریمی» با بیان اینکه این بسیج بود که حماسۀ 9 دی را آفریدو فتنۀ 88 را خاموش کردو به فرمودۀ حضرت امام خمینی(ره) اگر زمانی مسئولان نظام ازبسیج غفلت کنندضربۀ سختی برانقلاب و کشور وارد خواهدشد ،خاطرنشان کرد : برخی درداخل کشور بخاطربی تدبیری، جاه طلبی و یا هوی و هوس نقش دشمنان را بازی می کنند.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیۀ پلدختر درپایان با اشاره به اینکه بسیج نیروئی مسجد محور است و بایستی همۀ برنامه های بسیج  برمسجد متمرکزباشد گفت: برای پیشرفت برنامه های بسیج ضرورت دارد بین ائمۀ جماعت مساجد و هیأت امنا تعامل وهمنوائی وجود داشته باشد زیرا ائمۀ جماعت مساجد می توانند نقش بسیار مؤثری درتقویت بسیج داشته باشند.

 بقیه تصاویر :

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید