پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2641
  • 0

امام جمعه پلدختردریادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز:

سپردن مسئولیت ها به نااهلان خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است

امام جمعه پلدخترگفت: سپردن مسئولیت ها به کسانی که به انقلاب اسلامی اعتقاد ندارند خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است

به گزارش بالاگریوه ،حجت الاسلام محمد سوری عصرامروز دریادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در سالن اجتماعات فرهنگ وارشاد اسلامی پلدختر اظهار داشت: ولایت فقیه رکن رکین دین و انقلاب اسلامی است  که خط مشی آن را امام زمان (عج) در عصر غیبت ترسیم کرده است.


وی با اشاره به اینکه دراکثرقریب به اتفاق وصیت نامه‌های شهدا برولایت پذیری تأکید گردیده ،افزود:ما بایدبا تأسی به شهدا والهام ازدستورات خداوندمتعال به وصایای شهدا عمل کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

«سوری» حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب را دومین وظیفۀ آحاد جامعه نسبت به شهدا دانست و عنوان کرد: کسی که به انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا اعتقاد ندارد خائن است و لیاقت مسئولیت درحکومت اسلامی را ندارد و نشاندن آنان بر کرسی های مسئولیت درنظام اسلامی آفتی برای انقلاب است .

وی با بیان اینکه شهدا برای مقابله با ظلم و دفع آن مبارزه کرده وبه شهادت رسیده اند خاطرنشان کرد: مبارزه باکفروظلم وصیت شهدا است و مسلمانان براساس آیات قرآن تا خاموش شدن فتنه باید با آن مبارزه کنند .

حجت الاسلام والمسلمین سوری ایجادوحمایت ازداعش وگروه های تکفیری درمنطقه خاورمیانه وجنگ نیابتی آمریکا،اسرائیل و عربستان توسط این گروه تکفیری علیه کشور های محور مقاومت را فتنه ای بزرگ ارزیابی و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم تادفع این فتنه مبارزه کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری ازسرداران و جوانان میهن اسلامی ما و کشورهای مسلمان همسایه برای خاموش کردن فتنۀ داعش مبارزه کرده و شربت شهادت نوشیدند یادآورشد: فرماندهی بی بدیل سردار سلیمانی افتخاری برای اسلام ومکتب تشیع است و پیام ایشان به مقام معظم رهبری پس از پیروزی مدافعان حرم بر فتنۀ تکفیری مملو از عطوفت در عین اقتدار بود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهدا از دامن‌های پاک به مقام قرب الهی رسیدند تصریح کرد: یکی دیگر از وصایای شهدا را خطاب به زنان و حفظ حجاب دانست و گفت: حفظ حجاب از توصیه های شهدا به زنان است .

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه تاکید کرد و افزود: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا وهدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری حاصل شده است.

سوری با بیان اینکه شهادت مقامی است که شهدا به خاطر اخلاص و صفای درونی به آن می رسند فردای قیامت سه گروه شهدا،علما وانبیا می توانند شفیع انسان ها باشند،افزود: هیچ خونی نزد خداوندبالاتر ازخون شهدا نیست وهر نیکی مافوقی دارد جزمقام شهدا که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد.

امام جمعه پلدختر درپایان تأکیدکرد: برای حراست و حفاظت از انقلاب ونظام اسلامی که ثمرۀ خون پاک شهداست نباید اجازه دهیم انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و کسانی که به شهدا و انقلاب اعتقادی ندارند حق گرفتن مسئولیت ندارند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید