جمعه، 31 فروردین 1403
اقتصاد
شناسه خبر: 2628
  • 0

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر درجلسه مبارزه با قاچاق کالا :

راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا نتیجۀ مؤثرنداشته است

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر : راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا تاکنون نتیجۀ مؤثرنداشته است انتظار داریم استانداری ودولت منویات مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با کالای قاچاق را دقیقاً اجرا کند

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا تاکنون نتیجۀ مؤثرنداشته است انتظار داریم استانداری ودولت منویات مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با کالای قاچاق را دقیقاً اجرا کند .


به گزارش بالاگریوه سرهنگ محمد محمودوند عصرسه شنبه درجلسه مبارزه باکالای قاچاق درسالن شهدای فرمانداری اظهار داشت:دلیل روی آوری به قاچاق کالا فقط بیکاری نیست بلکه برخی ها به علت سودآوری زیاد کالای قاچاق به این مسیر کشیده می شوندکه باید با آنها برخورد شود .
وی با بیان اینکه منظور مقام معظم رهبری از مبارزه با کالای قاچاق کولبران ضعیف نبوده بلکه مبارزه با قاچاق سازمان یافته است تصریح کرد: بایدعلت روی آوردن به قاچاق کالا در پلدختر رابومی شناسی کنیم وراهکارهای بومی هم برای آن ارائه دهیم چون با بازداشت و زندان کاری از پیش نمی رود وقاچاق کالا روز به روز درحال افزایش است .

 

 

« محمودوند» با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاقچیان کلان و قاچاق سازمان یافته از دغدغه های مقام معظم رهبری است تأکیدکرد: دولت باید درموضوع قاچاق کالا منویات رهبری را سرلوحه کار خودقراردهد.
وی عنوان کرد : رسانه ملی ،رسانه های استانی وفضای مجازی بایستی بحث مبارزه با کالای قاچاق را دربین مردم مثل صرفه جویی در مصرف آب وبرق فرهنگ سازی کنند تا مردم خودشان با این پدیده مبارزه کنند .
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با طرح این سؤال که پنجاه جلسه مبارزه با کالای قاچاق درشهرستان چه تغیری در روندمبارزه با کالای قاچاق ایجادکرده متذکرشد: باتوجه به اینکه شهرستان پلدختردرمسیرجاده ترانزیتی قرار دارد مسولان شهرستان بایستی توجه جدی به مبارزه با کالای قاچاق داشته و تصمیمی اتخاذ کنند که اثربخش باشد وگرنه جلسات بدون نتیجه آسب زا و ناامید کننده است .

دسته بندی: اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید