پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2601
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر :

سپاه پاسداران ازمهمترین مولفه های عزت و اقتدارکشور ومایۀ امید ملتهای تحت ستم بوده و بارزترین شاخصه و افتخارش ولایت مداری است

حجت الاسلام و المسلمین سوری: بارزترین شاخصۀ سپاه ولایتمداری است

امام جمعه پلدختربرهم زدن معادلات و خنثی کردن تمامی نقشه های شیطانی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا توسط سپاه پاسداران راعلت دشمنی سردمداران استکبارجهانی با این نهاد انقلابی عنوان کرد.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درخطبه های نمازوحدت بخش و دشمن شکن جمعۀ این هفته با اشاره به یاوه گوئی های اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ملت قهرمان ایران و سپاه پاسداران پرداخت و گفت: پس از سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا ، عده ای ترامپ را دیوانه ،جاهل ، دلال و یا تاجر قلمداد می کنند درحالی که اگر تاریخ آمریکا و سیاست های راهبردی دولت های قبل از ترامپ را با نوع جهت گیری های مجلسین سنا و نمایندگان و نیز دو حزب حاکم براین کشور یعنی دموکرات و جمهوری خواهان به درستی واکاوی شود مشخص خواهد شد که گرچه رئیس جمهور دراین کشورمجری سیاست های کلی وسلطه طلبانه آمریکا ست اما ریاست جمهوری یک جایگاه تشریفاتی بیش نیست.

 


وی افزود: بنابراین ترامپ خیلی هوشمندانه و در چهارچوب سیاست های ترسیمی برای دولتش عمل می نماید و کالبد شکافی سخنان رئیس جمهور آمریکا هرچه بیشتر خباثت و طینت  شوم شیطان بزرگ را برملا خواهدکرد.
« سوری » بابیان اینکه رئیس جمهورآمریکا به ملت شریف ،سرزنده ،عزتمند،مقتدر و انقلابی ایران اهانت کرد متذکرشد: ترامپ طی این سخنان تلاش کرد به جهانیان القاء کندکه ملت ایران در برابر نظام و حاکمیت قرارگرفته اند و ما دولتمردان آمریکا هم درکنار ملت ایران هستیم ،درحالی که ترامپ و حاکمان آمریکا باید بدانند که مردم ایران همه یک صدا یک حرف را می زنندکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.


خطیب جمعه پلدختر با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا درسخنان اهانت آمیز خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی مخصوص رهبری نظام و ابزاری برای تبدیل ایران به رژیم یاغی معرفی کرد اظهارداشت: همۀ مسئولین و مخصوصا" ریاست محترم جمهور واکنش نشان داده و سپاه را محبوب ملت ایران و ازمهمترین مولفه های عزت و اقتدار کشور ومایۀ دلگرمی و امید برای ملت های مسلمان و تحت ظلم دانستندکه مهمترین شاخصه و افتخارش ولایت مداری است.

 


امام جمعه پلدختردلیل کینۀ دشمنان و به ویژه سردمداران آمریکا از سپاه پاسداران را عملکرد شایسته و فوق العاده اثر گذار این نهاد دانست و تصریح کرد: البته دولتمردان آمریکا حق دارند ازسپاه عصبانی شوند زیرا سپاه بودکه پرده ها را کنار زد وچهرۀ حامیان واقعی داعش وتکفیردرمنطقه را تحت عنوان یک ائتلاف دروغین به دنیا معرفی کرد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین سوری اظهارداشت :آنچه ترامپ و دیگرحاکمان آمریکارا عصبانی کرده آن است که سپاه مانع وبرهم زنندۀتمامی معادلات منطقه ای و اهداف شوم آمریکا واسرائیل درمنطقه بوده درحالی که داعش نفس های آخر رامی کشد وتوطئه اقلیم کردستان عراق هم به فضل الهی نقش برآب گردید وعقیم  ماند .

 


امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مسألۀ اصلی دولت های سلطه طلب آمریکا باایران موضوع هسته ای وبرجام نیست بلکه آنهاچیزی به نام انقلاب اسلامی ونفوذآن درمنطقه وسدپولادین ملت سلحشور ومستقل ایران را مشکل اصلی خود می دانند و به دنبال تغییرنظام ایران هستند و سخنان اخیر ترامپ باعث اتحادملت ایران شد.

سوری اظهارداشت: آمریکاکارگزارصهیونیسم بین الملل بوده و به فضل خداوند بزرگ آمریکا این بارهم ازملت بزرگ ایران تودهنی خواهدخورد .

 


وی درادامه به بحث کمک به مردم مسلمان ومظلوم یمن ومیانمارپرداخت و گفت: همه ما مسئولیم و درمورد کمک به ملت های  مسلمان ،مظلوم وبی پناه ازما سؤال می شودونباید بی تفاوت باشیم وهرکس به اندازه ای که توان دارد بایستی کمک کند تا سهمی از دفاع از مظلوم دربرابرظالمان داشته باشد.

 

 
امام جمعه پلدخترعقیم ماندن همه پرسی و اقدامات بارزانی دراقلیم کردستان را شکستی دیگربرای آمریکا و اذناب منطقه ای شیطان بزرگ دانست و افزود: مسعود بارزانی درنقش یک پازل برای آمریکا و صهیونیسم و برخی از پیشمرگ های کرد با امید به پشتیبانی ووعدۀ شفاهی آمریکا و رژیم صهیونیستی کنترل بخش هائی ازشمال عراق رادردست گرفته بودند اما با اقدام بموقع ارتش عراق و ضرب و شصت جبهۀ مقاومت بارزانی درمیدان تنهاماند وخواب او درخصوص ایجاد اسرائیلی دیگر درمنطقه تعبیرنشد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید