جمعه، 31 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2589
  • 0

امام جمعه معمولان:

جمهوری اسلامی ایران ازبعد امنیتی درگلستانی ازآتش قراردارد

علیرغم آنکه دور تا دور کشور عزیزما درگیری و ناامنی است اما به برکت وجود نیروهای نظامی و انتظامی ما درگلستانی از آتش به سر می‌بریم

به گزارش خبرنگاربالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحکیمی گیلانی عصرامروزدرهمایش بزرگ پلیس ،شوراهای اسلامی،دهیاران،معتمدین وخیرین امنیت سازدرسالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی پلدختر اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون درایت و مدیریت مقام معظم رهبری، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران سربازان زیادی مانند شهید محسن حججی دارد که بعد ازشهادت این جوان سلحشورشاهد داوطلبی خیل جوانان چه بساجوانان کم سن وسال تراز این شهید هستیم که حاضرند جانفشانی کنند.

حکیمی گیلانی با بیان اینکه دشمن در برنامۀ کوتاه مدت سعی درایجاد ناامنی درمنطقه و دردرون ایران اسلامی دارد تصریح کرد: به لطف خداوند علیرغم آنکه ایران اسلامی در داخل گلستان ابراهیمی قرار دارد و دور تا دور کشور عزیزما درگیری و ناامنی است اما به برکت وجود نیروهای نظامی و انتظامی دشمن به هیچ عنوان نمی‌تواند این گلستان را به آتش تبدیل کند و در امنیت کامل به سر می‌بریم.

امام جمعه معمولان به ناتوانی حاکمان آمریکا درایجاد امنیت برای شهروندان آن کشور اشاره و خاطرنشان کرد: : درلاس وگاس آمریکا یک نفربنا به گفته خودشان 60 نفر را به قتل می رساند که جای تأمل دارد چه عواملی سبب شده که درکشوری که ادعا می‌کند دنیا اگربخواهد درمنطقه امنیت وصلح داشته باشد وکشورهای عراق و افغانستان و منطقه خاورمیانه اگرخواهان صلح و امنیت هستند باید آمریکا درآنجا حضور داشته باشد تا امنیت و صلح ایجاد شود ولی در درون کشورخودشان امنیت وجود ندارد.

وی اظهارداشت: درحالی که حاکمان آمریکا نمی‌توانند درمنطقه خودشان امنیت ایجاد کنند و رسوای عالم شدند در منطقه آتش بازی راه می‌اندازند و نیروهای تروریستی داعش را وارد معرکه می‌کنند که با ایجاد ناامنی در منطقه و در داخل ایران  به اهداف شومشان برسند ولی نخواهند توانست.

گیلانی هدف میان مدت دشمن را آسیب رساندن به اقتصاد ایران دانست و متذکرشد: چون اقتصاد وابسته به امنیت است اگرکشوری امنیت نداشته باشد سرمایه‌گذارحاضر به سرمایه‌گذاری در آن نمی‌شود وبه این ترتیب اقتصاد کشور دچار مشکل می‌شود .

امام جمعه معمولان هدف نهائی دشمنان را براندازی و از بین بردن نظام ایران عنوان کرد و یادآورشد: به لطف خداوند با رهبری های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب دشمنان هرگز به اهداف براندازانۀ خود نخواهند رسید و همه ما باید با احساس مسئولیت نسبت به نظام اسلامی تلاش کنیم تا جامعه‌ای امن و آرام داشته باشیم. ‌

حکیمی گیلانی احیای انجمن های سابق حل اختلاف مساجد را بهترین راهکار جلوگیری از تشکیل پرونده های متعددقضائی عنوان کردو افزود:بزرگان و ریش سفیدان هر محل ومنطقه باید به رهبری روحانیت در مساجد جمع شوند و قبل از اینکه اختلافات به دادگاه و دادگستری برسد آنها را با همکاری روحانیون حل وفصل کنند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید