شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2586
  • 0

امام جمعه پلدختر:

استخدام های بی ضابطه زمینۀ ایجاد ناامنی است

امام جمعه پلدختر گفت :استخدام های بی ضابطه در ادارات می تواند زمینه ناامنی را ایجاد کند

به گزارش خبرنگار بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری ظهرامروزدرهمایش بزرگ‌ پلیس ،شوراهای اسلامی،دهیاران ،معتمدین ،وخیرین امنیت ساز درسالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اظهار داشت: ازنظر آموزه های دینی انسانها نسبت به همنوعان خودتکلیف ومسولیت دارندو اگر بخواهیم جامعه ما درامنیت بوده وعاری ازبی نظمی باشدهمه بایدمسولیت خودمان را به نحو احسن انجام دهیم .
وی با اشاره به اینکه برخی افراد خواسته یا ناخواسته درجامعه بی نظمی ایجاد می کنند و باید این موضوع به شکل کلی وریشه ای مورد مطالعه و کنکاش قرارگیرد خاطرنشان کرد: اکنون دراین شهرستان یک عده معترض هستند و اعتراضشان هم به جاست و طبیعی است که ذات وفطرت انسان با ظلم و ناعدالتی ناسازگار بوده و واکنش نشان میدهد .

« سوری» اظهارداشت : وقتی یک جوان تمام شرایط را هم دارد ولی استخدام نمیشود و افراد فاقد شرایط بخاطر اینکه پارتی دارند جذب می شوند این بی عدالتی می تواند زمینه ای برای ایجاد نا امنی را فراهم کند ویک سری از مولفه های امنیت به تضییع حقوق همین افراد برمی گردد .
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اگردنبال برقراری امنیت هستیم وظیفه ومسولیت داریم جایی که نیاز است باید حقایق را بگوئیم وآن کسانی که با زیرپا نهادن حق وحقوق دیگران ناامنی ایجاد میکنند باید با آنها برخورد صورت  بگیرد .

 « سوری » ضمن دعوت از معتمدین وکسانی که توان مالی دارند برای مسجدسازی،مدرسه سازی و مشارکت در بحث امنیت برای ایجاد آرامش درجامعه تصریح کرد: باید همۀ کسانی که میتوانند کمک کنند تا نیروی انتظامی که برخواسته از متن مردم است  خدماتش را بیشتر کند .
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه کسانی که عمل نیک وعام المنفعه انجام میدهند خداوندمحبت آنها را در دل مردم قرار می دهد متذکرشد: اگر قراراست امنیت اقتصادی  ایجاد شود وکار عام المنفعه برای مردم انجام گیرد باید همه دست به دست هم داده و درراستای ایجاد امنیت همکاری کنند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید