شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2582
  • 0

فرمانده انتظامی پلدختردرجلسۀ تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی :

خبرنگاران بسترساز امنیت فکری جامعه هستند

فرمانده انتظامی پلدختر: اصحاب رسانه بدون‌شک در راستای ایجاد بسترهای امنیت فکری مردم کار بسیار بزرگی را انجام می دهند

فرمانده انتظامی پلدخترگفت: اصحاب رسانه شهرستان پلدختردرعرصه خبرفعالیت‌های بسیارخوبی داشته و بدون‌شک در راستای ایجاد بسترهای امنیت فکری مردم کار بسیار بزرگی را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاربالاگریوه سرهنگ صفر عبدالوند درنشست با اصحاب رسانه و تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی با بیان این مطلب گفت: افتخار می کنیم که بعنوان سربازان سبز پوش نظام امانت دار امنیت درجامعه هستیم.

وی تولید امنیت رابرعهده مردم و تأمین آن را وظیفۀ نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: درمسیر تامین وتولید امنیت همکاری و تعامل مردم و دستگاه انتظامی امری ضروری و موثر است.

« عبدالوند » خدمت به مردم در راستای ایجاد امنیت و آرامش را نعمتی خدادادی ارزیابی کرد و با اشاره به نقش خبرنگاران در تامین امنیت افزود: خبرنگاران شهرستان پلدختر در راستای ایجاد بسترهای امنیت فکری مردم کار بسیار بزرگی را انجام می دهند.

فرمانده انتظامی پلدختربا اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از 14مهرماه گفت: نیروی انتظامی در این هفته با برنامه‌های متنوع مردم را به مشارکت در حفظ امنیت ترغیب می‌کند تا بستر تولید و اشتغال درشهرستان فراهم شود.

وی اظهارداشت : دیداربا امام‌جمعه، حضورکارکنان نیروی انتظامی درمیعادگاه نمازجمعه، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح ،سرکشی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیروی انتظامی و راهپیمایی عمومی خانواده ها ازنخستین برنامه‌ های  این هفته است.

فرمانده انتظامی پلدخترحضور کارشناسان نیروی انتظامی درمدارس، برگزاری جلسه انس باقرآن ،اهدای خون توسط کارکنان انتظامی ،جلسه باروسای دانشگاه‌ها، دیدار چهره به چهره بامردم بعنوان نظارت همگانی ،برگزاری نشست با معتمدین شوراها و بسیجیان وغبارروبی گلزارشهدا با حضور مردم و مسئولان را ازجمله برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان در این هفته اعلام کرد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید