جمعه، 10 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2578
  • 0

رحیم عزیزی معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان لرستان :

یزیدیان زمانه درصدد انحراف اهداف قیام عاشورا و آرمان های شهدا هستند

رحیم عزیزی معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان لرستان گفت:نقشۀ دشمنان و یزیدیان زمانه به انحراف کشاندن اهداف قیام عاشورا و آرمان های شهدا است

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری لرستان گفت: نقشۀ دشمنان و یزیدیان زمانه به انحراف کشاندن اهداف قیام عاشورا و آرمان های شهدا است.

به گزارش بالاگریوه رحیم عزیزی عصرامروز درحاشیه یادواره شهدای روستاهای چولهول و بابابهرام گفت: جوانان عزیز بایستی ازبرگزاری این یادواره ها درس گرفته و تأمل کنند که هم سن و سال های آنان چگونه برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی جان شیرین خودرا فداکرده اند.

این مقام قضائی استان لرستان ضمن افتخار به اینکه خود اهل روستاهای شهید دادۀ چولهول و بابابهرام بوده و ازدوران کودکی تاجوانی باشهدای گرانقدراین منطقه رفاقت و همنشینی داشته است ،افزود: پس از واقعۀ عاشورا یزیدیان و حکومت های وقت چندین بارگنبد و بارگاه امام حسین (ع) را تخریب کردند تا محل و زیارتگاهی برای تفکردربارۀ چرائی ایستادگی آن حضرت درمقابل ظلم و جوروخودخواهی و پلیدی و سرانجام شهادت آن حضرت وجود نداشته باشد .


« عزیزی » خاطرنشان کرد: اما امروز دشمنان دین و امام حسین اهداف آن حضرت ازقیام و فرهنگ و آرمان های شهدارا نشانه رفته اند ومابایستی تمامی تلاش خودرا درراستای تبیین هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا و راه شهدا به کار بگیریم.

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری استان لرستان با بیان اینکه تکیه و اعتماد بردشمنان هرگزبرای نظام جمهوری اسلامی امنیت و آرامش به دنبال نخواهد داشت خاطرنشان کرد: امروز شیوه و مدل دشمنان برای رویاروئی با اسلام ، فرهنگ عاشورا و راه و آرمان شهدا تهاجم گسترده و همه جانبۀ فرهنگی ازطریق شبکه های اجتماعی همچون تلگرام،اینستاگرام ماهواره و .... می باشد.و راه مقابله با چنین دشمنانی تکیه بر داشته ها و باورهای دینی و انقلابی است .


رحیم عزیزی با تأکید برضرورت تبیین وتفهیم آرمان هاواهداف شهدا برای جوانان تصریح کرد: بسیاری ازکسانی که درروزعاشورا درمقابل فرزند زهرای مرضیه ایستادند و شمشیرکشیدند از مدافعان اسلام و جنگاوران دررکاب پیامبر (ص) بودند اما به دلیل تبلیغات وسیع یزیدیان زمانه فریب خورده ، راه را گم کردند و دربرابر امام معصوم ایستادند، لذا بایستی به جوانان بیاموزیم که راه را گم نکنند.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید