شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2568
  • 0

فرمانده انتظامی پلدخترخبرداد:

دستگیری جوان مشکوک درترمینال مسافربری پلدختر

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: جوان مشکوک درترمینال مسافربری پلدختر دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلت کمری، یک عدد نقاب و تعدادی کارت شنایی جعلی کشف شد

به گزارش خبرنگار بالاگریوه سرهنگ پاسدارصفر عبدالوند اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی مأموران نیروی انتظامی پلدختر حین کنترل ترمینال مسافربری به یک نفر که دو عدد ساک دستی همراه داشت مظنون شدند.

وی افزود:  پس از بازرسی وسایل  فرد مذکور یک قبضه سلاح کمری، یک عدد نقاب و تعدادی کارت شنایی جعلی در داخل یکی از ساک‌ها کشف شد.

«عبدالوند»  با اشاره به اینکه فرد دستگیرشده حدود 35 سال سن دارد و غیربومی است، عنوان کرد: فرد دستگیرشده احتمالاً به‌قصد سرقت یا کلاهبرداری این وسایل را حمل می‌کرده که قبل از هر اقدامی توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

وی دربخش دیگری ازسخنان خودبیان کرد:باتوجه به تصادف‌های پی‌درپی و واژگونی‌های متعدد درگردنه طول کش،پلیس پلدخترعلت رابررسی ومشخص کردکه تعدادی از سودجویان شهرستان هم‌جوار درسراشیبی گردنه طول کش اقدام به روغن پاشی برروی آسفالت کرده تا سبب واژگونی خودروها شود.

عبدالوند گفت: روغن پاشی برروی آسفالت به این دلیل بوده که شرایط را فراهم کنندتا بتوانند درنگهبانی شبانه، حمل با جرثقیل و سرقت لوازم داخل خودرو به نفع خود درآمدی نامشروع کسب کنند.

وی درپایان اظهارداشت : در این رابطه تعداد شش نفر دستگیر و مقداری وسایل داخل خودرو از آنها کشف شد و متهمان به مرجع قضایی تحویل  داده شدند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید