جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2543
  • 0

نامه رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان پلدختر به امام جمعه :

باکسانی که عَلَمِ مبارزه باخانواده های شهدا رابلندکرده اندبرخوردشود

رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان پلدختردرنامه ای به امام جمعه ازاهانت یکی ازمسئولان شهرستان به خانواده های شاهدوایثارگرگلایه کرده وخواستار پیگیری وبرخوردمسئولان شد

رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان پلدختردرنامه ای به امام جمعه ازاهانت یکی ازمسئولان شهرستان به خانواده های شاهدوایثارگردرجریان سفر دکتر ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان به پلدخترگلایه کرده وخواستار پیگیری وبرخوردمسئولان شد.


به گزارش بالاگریوه متن نامه فریدون کاوه رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان پلدختربه امام جمعه شهرستان که دراختیاربالا گریوه نیز قرارگرفته به شرح زیر است :


جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سوري ايدهم الله تعالي


ملت شريف ايران مي دانندکه نهضت اسلامي و پيروزي انقلاب اسلامي مرهون فداکاري قشرهاي مختلف ملت است که درصف اول بايد شهداي انقلاب رحمت الله عليهم و کساني که در اين راه معلول و آسيب ديده شده اندمحسوب داشت .لهذا بايدرسيدگي کامل به خاندان شهدا وآسيب ديدگان و معلولين در راه ،چه حال انقلاب و چه قبل و بعد آن بنحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود .ملت و دولت انقلابي دين خود را در مقابل اين گروه فداکار در راه انقلاب اسلامي ادا نمايند .

 

امروزه اشتغال نخستین دغدغه همه خانواده‌ها بویژه خانواده معززایثارگران است ازاین‌روبنیادشهیدو امورایثارگران به منظورتأمین اشتغال ایثارگران درراستای برنامه‌ها و سیاست‌ های دولت، تسریع وتسهیل درامرساماندهی شغلی جامعه هدف فاقد شغل،پيگير اين مهم است.


براساس ماده 21 قانون قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب جلسه مورخ ۳/۴/۱۳۸۶ کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که کلیه دستگاههای موضوع ماده (۲) این قانون رامکلف می نماید حداقل (۲۵%) ازنیازهای استخدامی وتأمین نیروهای موردنیاز خود را «اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی» که وفق ضوابط و مجوزهای مربوط وجایگزینی نیروهای خروجی خود اخذمی‌نمایدبه خانواده‌های شاهد،جانبازان وآزادگان،همسرو فرزندان شهداوجانبازان بیست وپنج درصد(۲۵%) وبالاتر،فرزندان و همسران آزادگان یک‌سال وبالای یک‌سال اسارت،اسرا وخواهر و برادر شاهد و همچنین (۵%) سهمیه استخدامی رانیزبه رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه درجبهه‌ها وهمسروفرزندان آنان وفرزندان جانبازان زیر(۲۵%)وآزادگان کمترازیک‌سال اسارت اختصاص دهند.

 

حقيركه خودنيزافتخارفرزندشهيدي رادارم باعنايت به سفراخيرجناب دكترساكي رئیس دانشگاه علوم پزشكي لرستان به شهرستان پلدختردرمعيت معاون تعاون بنياد شهيد جهت پيگيري ورايزني جذب سهميه ايثارگران كه دربيمارستان امام خميني حضورداشتندمراجعه كرده وبعدازطرح صحبت هاي حقيرآقاي دكتربابايي رئیس شبکه بهداشت شهرستان که ازمسئلۀ قانونی اِعمال سهمیه‌ی ایثارگران دراستخدامی های زیرمجموعه‌اش ناراحت و عصبانی بود باحالتي مشمئزكننده ودون شأن خانواده هاي معظم شاهد وايثارگرورزمندگان خطاب به اينجانب ودكترساكي عنوان كردندكه "همه ايثارگران ديوانه هستند."


مابراین باوریم اكنون که بيش ازهرزمان ديگرنيازمندروش هاورويكردهاي تازه وكارآمدبراي توسعه شهرستان ونيازبه افراد اخلاق مداردرمديريت هستيم شايسته نیست چنین افرادي برمردم فهیم پلدخترمديريت کننداما متأسفانه افرادي سودجودكه هدفشان فقط كسب قدرت مي باشدعَلَمِ مبارزه باخانواده هاي شاهدو ايثارگررابلندكرده اندو ايثارگران راكه ازسرمايه هاي عظيم انقلاب هستندبا الفاظ ركيك موردهجمه قرارداده وموجبات نارضايتي آنان رافراهم مي سازند.


بعنوان متولي امورايثارگران انتظار داريم با افرادخاطي برخوردجدي صورت گرفته تا احدي به خودجرات ندهد درسفره اي كه به واسطه خون هاي ريخته شده شهدا وجانفشاني ايثارگران گسترانيده شده اهانت كنند.

 فریدون کاوه - رئیس بنیادشهیدو امورایثارگران شهرستان پلدختر

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • فرزند شهيد
    • 13 شهریور 1396 11:52
    • 0
    مطمئنا هر توهيني به خانواده ايثارگران توسط هركسي و در هرجايگاهي محكوم و جفايي نابخشودني ميباشدو ضمن اينكه بايدفردخاطي عذرخواهي نمايد، از راه خودش ،با آن فردخطا كاربرخورد گردد .اما ايجادشرايط دسته بندي و جبهه گيري و خصوصا رسانه اي نمودن اينگونه مباحث و ....بغيرازكمك به شكستن قبح و منزلت بيشترخانواده ايثارگران و عادي نمودن اينگونه مباحث ثمري نداشته و در واقع افراد دلسوزباندانم كاري خودچند ده برابربيشتر ازآن فردي كه توهين كرده به خانواده ايثارگران ضربه ميزند .
    مجددا تاكيد ميگردد رسانه اي نمودن اين موضوعات كمك بيشتر به شكنندگان حرمت خانواده ايثارگران ميباشد.
    ======
    بالاگریوه
    باتشکر از راهنمائی دلسوزانه و انتقادشما .
    ولی به نظر شما مخاطب محترم ، هدف فرزندان و خانواده های شهدا از دعوت رسانه ها برای حضور درتجمع اعتراضی شان دردفترامام جمعه چه چیزی غیر از انعکاس دغدغه های آنان بوده است ؟ واگر رسانه هائی که مدعی دفاع از ارزش های انقلاب هستند درچنین برهه هائی ودربرابر اهانت به خانواده های شهدا سکوت کنند فردای قیامت شرمنده شهدا نخواهندبود؟
    • محمد بیرانوندی
    • 12 شهریور 1396 15:09
    • 0
    سلام حاج احمدی 
    درفضای مجازی دیدم که به دروغ عده ای میخواهنداینگونه وانمود کنندکه دکتربابایی هم جبهه رفته است خواهشا شما که در این مورد اطلاعات داری روشنگری نماییدکه ایشان حتی سابقه یک روزحضور درجبهه نداردتا دروغ پردازان دست از اخبارکذب یردارند .
    منتظر راهنماییهای بالاگریوه ام
    =====
    بالاگریوه با سلام
    مدیرسئول بالاگریوه هیچگونه اطلاعی درزمینه حضور یاعدم حضور دکتر بابائی درجبهه های جنگ ندارد و شایسته است خود آقای بابائی درارتباط با این گمانه زنی ها روشنگری نماید
    • مهرابی
    • 12 شهریور 1396 09:08
    • 0
    گویا تمام رسانه های شهرستان ازنماینده روی گردان شده اند بنظرتون دلیل چی میتونه باشه
    حتی رسانه های نزدیک به نماینده هم دیگر نزدیک وی نمیشن نکنه.......
    • فعال فرهنگی
    • 12 شهریور 1396 08:50
    • 0
    درشرایط کنونی هرچندآقای احمدی به عنوان یک نیروی اصولی و ارزشی واقعاتنهای تنهاست اما همچون دوره دفاع مقدس ولی اینباردرسنگرفرهنگی دفاع ازارزشهاودستاوردهای انقلاب می رزمد.
    اصولگراها و ارزشی نماهائی که برای ریاست برجمناشهرستان و دخالت درتصمیم گیری های جبهه مردمی شهرستان دست وپامی شکستند اکنون کجاهستندکه همچون آقای احمدی ازآرمان های نظام و انقلاب و ارزش ها دفاع کنند؟
    • بی طرف
    • 12 شهریور 1396 00:08
    • 0
    با سلام خدمت جناب کاوه و با تشکر به موقع از واکنش جنابعالی نسبت به کسانی که به ظاهر حامی خانواده های ایثارگرند ولی در واقع شمشیر مبارزه را به سمت این عزیزان نشانه رفته اند.
    بی شک خانواده های ایثارگر سرمایه های اصلی مردم هستند و فارغ از وفاداری هر کس نسبت به نظام،اخلاق اینگونه حکم می کند که همیشه احترام این عزیزان را داشته باشیم، ضمن اینکه در تمام کشورهای دنیا اختصاص دادن امتیازاتی نسبت به ایثارگران و خانواده هایشان نیز امری مرسوم و پسندیده است و در ایران نیز باید اینگونه باشد.
    مسلما در میان همه اقشارجامعه افرادی هستندکه ارزش های آن قشر را زیر پامی گذارنداما تعمیم اینگونه بی اخلاقی ها به کل جامعه موردنظردور از انصاف و ادب است
    در میان اقوام بنده حتی یک جانباز یا آزاده هم وجود ندارد اما همیشه خودم را مدیون وفاداری خانواده های ایثارگر دانسته و میدانم.
    شاید جناب بابایی خود از دور این عزیزان را دیده و هیچ وقت طعم بی پدری و یا نقص عضو را نچشیده است ولی از یک مدیر رده بالای جامعه نیز اینگونه انتظاری نمی رود
    احساس سوختن به تماشا نمی شود         آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم
    امیدوارم این خانواده ها هم در صورت ندامت جناب بابایی نسبت به این مساله به دیده ی اغماض بنگرند و بیش از این فضای همدلانه جامعه را متشنج نکنند.
    • منبع موثق
    • 11 شهریور 1396 19:45
    • 0
    باسلام وعرض ادب به سایت بالاگریوه که واقعا فریادرس خانواده های شاهد می باشد
    روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان پلدختردرپاسخ به کانال تلگرامی لرستان بدون روتوش که اهانت مسئول شبکه بهداشت پلدختربه خانواده های شهدارا منتشرکرده گفته است که دکتربابائی هم رزمنده است وهم 3نفر ازفرزندان شهدارادرشبکه بهداشت استخدام کرده است .
    درحالی که بنده بعنوان فردی که کاملا درجریان هستم عرض می کنم که این مطلب کذب محض میباشدزیراسه نفري كه عنوان شده آقایان عيدي بازگير،محمدجودكي وميثم پاپي هستندكه بعدازگذست دوسال همچنان کارورزوبلاتكليف هستندوماهیانه حدود 300هزارتومان بسیار ناچیزحقوق می گیرندوآقاي ميثم پاپي کلاًازشبکه اخراج شده است.
    • فرزند شهید
    • 11 شهریور 1396 09:16
    • 0
    جناب مثلا به ظاهر دکتر.اگه خون پدرمن و امثالهم ریخته نشده بود شما الان تا گردن توی صندلی نبودی.راستم میگی ما دیوانه بودیم که گذاشتیم پدرانمون جوونیشوون رو فدای یه کسای ....مثه شما کردند.حقمون اینه که بهمون اینا رو بگید ....
    شما که نمیدونی آرزوی نوازش دست یه پدربرای دخترش چیه حق داریدبادبه غب غب بندازی وبگی ما دیوونه ایم.دیوونه نبودیم ولی کارای کسایی مثه شما ما رو ....
    از تمام مراجع قضایی خواستاربرخوردهستیم باشدتا بقیه هم هوس توهین به صاحبان اصلی این انقلاب به سرشون نزنه.
    از مدیریت سایت بالاگریوه تشکر فراوان دارم.
    واقعا اگه مسولین بخوان از کنار یه همچین توهینی به سادگی بگذرند بایدبگم که اگه این اقا به زبون آورده این کلمه رو ؛ اوناعملا دارن این طور کسایی رو تشویق می کنن هر روز به خانواده های شهدا و ایثارگرتوهین کنن
    متاسفم اقای بابایی .موندم یه ادم چقدر میتونه.....باشه
    • مهدی(واشیان)
    • 11 شهریور 1396 08:34
    • 0
    با سلام
    وقتی منتخب ....باشه منصوبش بایدم اینگونه بتازونه غیر از این باشه باعث تعجبه
    حالا بازم تکرار مکررات بگیم فایده نداره کو گوش شنوا
    البته علت ناشنوایی گوش ها و بی توجهی ها و فراموشی های عامدانه فقط وفقط منفعت طلبی محض هست وبس
    • فرزند شهید پلدختری
    • 11 شهریور 1396 07:12
    • 0
     
    لازم است عموم دستگاه‌هاي اجرايي اموري را كه مربوط به شهدا و خانوادة آنان و معلولين و مصدومين است با كمال سرعت عمل نموده و تسهيلات لازم را در مورد آنان معمول دارند، كه اينان برما و ملت شريف حق بسيار بزرگي دارند. و اگر معلوم شود كه كساني در بعضي از ادارات و وزاتخانه‌ها براي اجراي امور شهداي انقلاب و خانواده آنها اشكال تراشي مي‌كنند،به عنوان ضدانقلاب بايدموردتعقيب واقع شوند.- «صحيفه امام (ره)/ ج 12/ ص 444» «نشر: مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره)
    دکتر بابایی رییس بیمارستان پلدختر به جرم توهین به یادگاران هشت سال دفاع مقدس بایدبرکنار ودادگاهی شود.
    • ابی
    • 11 شهریور 1396 03:08
    • 0
    وای برما وای برما به کجامی رویم و چه میکنیم چه شده که امروز مدیریت ادارات شهرستان به دست افرادی افتاده که خانواده شهدا را دیوانه خطاب کند آن وقت مدیر بالادستی فقط نگاهش کند این مردم نمیپذیرند به شهداوایثارگران توهین شود چه کسی حامی این ...است ؟چه کسی به خاطرمنافع شخصی وسیاسی خود ودوستانش این گونه افرادی رامدیر میکند؟باید باحامیان این فردهم برخورد شود دقیقا رفتاری که ضد انقلاب میکند انجام گرفته است .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید