پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2499
  • 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدختر

سپاه و نیروهای مسلح فقط ازفرماندهی معظم کل قوا دستور می گیرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران پلدختر گفت : سپاه پاسداران و نیروهای مسلح صرفا گوش به فرمان ولی فقیه و فرمانده کل قوا بوده واز معظم له دستور می گیرند

به گزارش بالاگریوه سرهنگ پاسدارعلی ناصری در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس با بیان این مطلب افزود: رژیم جعلی صهیونیستی حدود یکصد سال پیش درنتیجه صدور اعلامیه ننگین بالفور با توطئه روباه پیر و مکار انگلیس تشکیل گردید.

وی خاطرنشان کرد :پس از آن بودکه استعمارگران بافریب سران کشورهای مسلمان و مرتجع عربی حوزه خاورمیانه همواره سعی می کنند با بزرگ کردن مسائل فرعی اذهان جهانیان را ازستم ها و تجاوزهائی که به ملت مظلوم فلسطین می شود دور کرده و برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن ایجاد کنند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر یاد آورشد: بایستی از ظرفیت عظیم مسلمنان درمحکومیت ظلم و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی درروز جهانی قدس استفاده گردد زیرا روز قدس مربوط به یک محدوده جغرافیائی و یا یک کشور نبوده بلکه به کل آزادیخواهان و مظلومان جهان تعلق دارد.

سرهنگ ناصری با بیان اینکه هدف مستکبران عالم از ایجاد و تقویت گروهک های تکفیری – وهابی مانند داعش و بروز جنگ های نیابتی درمنطقه با حمایت برخی حاکمان بی لیاقت کشورهای مسلمان منطقه نابودی سرمایه های انسانی و مادی مسلمانان و دورکردن اذهان ازمسأله اصلی یعنی قدس شریف می باشد ، تصریح کرد: همواره بایستی مسأله اول جهان اسلام « فلسطین» باشد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پلدختر درادامه به اقدام موشکی سپاه علیه مواضع تروریست های تکفیری دردیرالزور سوریه اشاره کرد و افزود: اولین پیام این موشک باران رضایتمندی دل خانواده های شهدای 8 سال دفاع مقدس ،خانواده های 17 هزار شهید ترورو نیز خانواده های حادثه تروریستی اخیر درتهران بود.

وی دومین پیام اقدام موشکی سپاه را هشدار به حکام  رژین سعودی و دیگر حامیان بین المللی گروهک های تکفیری دانست و متذکر شد : حاکمان مرتجع و بی کفایت سعودی بدانند که آنهادرحدو اندازه ای نیستند که بخواهند روزی با نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی دربیفتند.وهمان ذوالفقاری که روزی دردستان مولی الموحدین علی علیه السلام بود اکنون دردستان مبارک فرزند زهرای اطهر یعنی مقام معظم رهبری است.

 


« ناصری » درادامه خطاب به برخی مسئولان و دولتمردانی که احیانا درمواجهه با زورمداران عالم دست و پاو دلشان  به لرزه می افتد  گفت: بیائید جوان های متدین و متخصص کشورو حافظان امنیت ایران اسلامی و همچنین قدرت دفاعی این کشور و نظام مقتدر را باور کنید و دست کم نگیرید زیرا هرگاه لازم باشد اثبات خواهند کرد که توان موشکی و دفاعی مافقط درحدماکت و تبلیغات نیست و با اشاره وفرمان رهبری و فرماندهی کل قوا خواب را ازچشمان دشمنان ملت درهرجای عالم هم که باشند ،خواهندگرفت .

 


فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان پلدختر در ادامه گفت: پیام عمده موشک باران سپاه به مقر فرماندهی و تصمیم گیری ترورریست های تکفیری آن بود که مدافعان حرم از این پس گام های خودرا درراه دفاع از حریم اسلام و اهلبیت پیامبر گرامی اسلام  محکم تر بردارند و بدانند که سربازان جان برکف امام خامنه ای هرگز آنهارا تنها نخواهندگذاشت.

 


سرهنگ پاسدار علی ناصری درخاتمه با بیان اینکه سپاه و دیگر نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری با تمام توان فقط به فرمان مولی ومقتدای خود فرمانده کل قوا امام خامنه ای (حفظه الله ) هستند و ازهیچ مقام دیگری دستور نخواهند گرفت تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و رپیم جعلی صهیونیستی و مدعیان حاکمیت برجهان وحامیان و نوکران منطقه ای واحیانا داخلی آنها بدانند که  ما فقط درمسیر سیاست های ترسیم شده و سیاست های ابلاغی رهبر ومقتدای خود یعنی مقام معظم رهبری حرکت می کنیم و اگر بخواهند با چشم چپ به این کشور باقدمت چندین هزارساله نگاه کنند به آنان درس های فراموش نشدنی خواهیم داد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری
    • 3 تیر 1396 12:08
    • 0
    سلام خدمت مدیر محترم بالاگریوه
    ضمن احترام برای فرمانده محترم سپاه پاسداران ولی قرار بود سخنران قبل از خطبه نماز جمعه جناب اقای فرماندار باشد ،
    ===
    بالاگریوه :
    با تشکر،قبلا درجلسه ستاد برگزاری راهپیمائی روزقدس شهرستان مقررشده بود که سخنران مراسم فرماندارباشد و بالاگریوه در همان روز این مطلب را منتشرکرد. اما با گذشت یکی دوروز از آن جلسه فرماندار شهرستان اعلام انصراف کرده بود که این امر برای بالاگریوه نیز ایجاد سوال کرده است ؟؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید