سه شنبه، 29 اسفند 1402
سیاست
شناسه خبر: 2392
  • 0

فرزند شهید مورد اعتماد نباشد چه کسانی معتمدند؟

هیأت نظارت شوراهای پلدختر «فرزند شهید» را رد صلاحیت کردند/ عزت بیرانوند به رهبر انقلاب نامه نوشت

صلاحیت یکی ازفرهنگیان خوشنام وفرزند شهید توسط هیأت نظارت منتخب نماینده پلدختربرای تشکیل هیأت اجرائی رد شد.

صلاحیت یکی از فرهنگیان خوشنام و فرزند شهید توسط هیأت نظارت منتخب نماینده پلدختر بر انتخابات شوراهای شهرستان برای تشکیل هیأت اجرائی رد شد.

به گزارش بالاگریوه عزت اله بیرانوند ازفرهنگیان خوشنام ،ولایتمدارو فرزندشهیداسدالله بیرانوند را ازفهرست معتمدین محلی برای تشکیل هیأت اجرائی معتمد ندانسته و رد صلاحیت کردند.

به دنبال این اقدام عجیب و سؤال برانگیز عزت اله بیرانوند به مقام معظم رهبری نامه نوشت .

 

دربخشی از دلگویه های فرزند شهید اسدالله بیرانوند به رهبر معظم انقلاب آمده است :

پدر عزیز و دوست داشتنی فرزندان شهدای ایران اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دامت توفیقاته

بعد از رحلت رهبرمان امام خمینی(رض) با وجود پدری عزیز و مهربان چون شما تحمل درد و غصه برایم آسان گردیده است.تلخی فقدان پدر برایم قابل تحمل بود چون به وجود پدری چون شما امیدوار بودم و هستم و برای ادامه راه انقلاب و حفظ نظام این جانفشانی ها را ارزش دانسته و تاکنون نیز بر آن عهد و پیمان خود با امام و شهدا و رهبرم مانده ام و می مانم. اما درچند روز گذشته شاهد برخوردی با خود شده ام که در این شهر جایی برای درد دل ندیدم و بنابراین تصمیم گرفتم با شما رهبر خوبم درد دل کنم .

 

رهبر عزیزم! بنده دیگر آن کودک هشت ساله سال 1361 نیستم.با عشق و علاقه به راه امام و شهدا و آرمانهای انقلاب و گوش به منویات رهبرم آیت الله خامنه ای بزرگ شدم.در پلدختر لرستان معلم هستم و همچنین در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستم.

رهبر عزیزم،درچند روزگذشته برای تشکیل هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر پلدختر از سوی سرپرست فرمانداری پلدختر اسم بنده نیز درلیست معتمدین شهر قرارگرفت ولی توسط هیئت نظارت برانتخابات پلدختر نام اینجانب حذف شد یا بعبارتی به اینجانب به عنوان معتمد برای حضور درجلسه ی تشکیل هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر پلدختر اعتماد نکردند وتحمل این رفتار تلخ آقایان برای خودم و دیگر ایثارگران شهرستان سخت است .

رهبرا این افرادکه اقدام به حذف فرزندان شهدا درپلدخترمی کنندبه دنبال چه هدفی هستند؟
می خواهم کسانی که مرا رد صلاحیت کرده اند پاسخ دهند که :
آیا منِ فرزندِ شهید معتاد بوده ام؟ آیا منافق بوده ام؟ آیا قاچاقچی بوده ام؟ آیا فساد اخلاقی داشته ام؟آیا فساد مالی داشته ام؟ آیا دزد بوده ام؟

رهبر خوبم،نگذارید نام و خون پدران ما توسط اینطور افرادی پایمال شود.
رهبر عزیزم، ای حامی و پناهگاه فرزندان شهدا،دستور فرمائیدبررسی شود کسانی که اقدام به رد صلاحیت فرزند شهید در پلدخترکرده اند چه کسانی را تایید صلاحیت کرده اند و برخی از آن افراد تایید شده درچه جایگاه اجتماعی هستند که بعنوان معتمد شهر تایید صلاحیت شده اند .

رهبرا، بااین وجود وعلیرغم این نامهربانی ها،همچنان بعنوان قطره ای ازاقیانوس بیکران ملت درراستای منویات معظم له حرکت خواهیم کردو خرسندیم که مفتخربه داشتن رهبری حکیم وفاضل هستیم و براین افتخار به خود می بالیم.

گفتنی است فرزند شهید بیرانوند رونوشتی از دلگویه های خودرا به وزارت اطلاعات،نماینده ولی فقیه دراستان لرستان،امام جمعه پلدختر ،استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان ارسال کرده است.

براساس این گزارش تعدادی ازمردم وکاندیداهای شورای شهر نیزدراعتراض به ترکیب هیأت اجرائی این انتخابات باحجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه دیدار و مراتب نگرانی خودرا اعلام کرده اند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شاهد
    • 30 اسفند 1395 10:36
    • 0
    خاک توسرمون که ...و...و...و... و...شده اندهیئت اجرایی ومعتمدمحل اونوقت فرزندشهیدصلاحیتش ردشده؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید