جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2102
  • 0

فرماندارشهرستان اعلام کرد:

مردم پلدخترخواهان وحدت و آرامش بوده و ازالتهاب آفرینی بیزار هستند

فرماندارشهرستان پلدختر گفت : مردم شهرستان پلدختر نیازمند برادری و دوستی و مودت بوده و از التهاب آفرینی بیزارهستند


فرماندارشهرستان پلدختر درسخنرانی قبل ازخطبه های نمازجمعه این هفته گفت : مردم شهرستان پلدختر نیازمند برادری و دوستی و مودت بوده و از التهاب آفرینی بیزارهستند.

به گزارش بالاگریوه نورالدین درمنان که درارتباط باطرح هاو پروژه های مورد بهره برداری شهرستان درهفته دولت سخن می گفت درتقبیح دیدگاه برخی کسانی که عملکردهای و خدمات نظام جمهوری اسلامی را به نام خود مصادره می کنند، خاطر نشان کرد : خدمات نظام و دولت منحصر به جریان و افراد خاصی نیست بلکه وظیفه دولت است به مردم خدمات رسانی کند.

فرماندارپلدختر ولایت محوری ، اجماع پذیری و استفاده از همه ظرفیت ها  را از ویژگی ها و شاخص های دولت عنوان کرد و افزود: برخوردهای سلیقه ای و گروه بازی را ازهیچ مدیری نمی پذیریم،زیرا اینگونه برخوردها باعث پایمال شدن حقوق مردم می شود و مجموعۀ مدیران نمی توانیم و حق نداریم مردم را به دلیل نگاه سیاسی ازحقوق خود محروم کنیم.

وی با تأکید براینکه میز مدیریت متعلق به  شخص نیست که درراستای فرد وگروه خاصی ازآن استفاده شود ، یادآورشد:هیچ مدیری حق برخوردسلیقه ای وشخصی باارباب رجوع ندارد.

رئیس شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان اینکه هر جا وحدت و انسجام و برادری و همراهی بوده موفقیت حاصل شده است  خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس 8 ساله که همه مردم و جریانات درکنار هم از آب و خاک و مرزهای عقیدتی ایران اسلامی دفاع کردند آن دوران ا با سربلندی و عزت طی کردیم و اکنون هم در جنگ اقتصادی دشمنان نیازمند همان وحدت و برادری و انسجام هستیم.

فرماندارپلدختر با تأکید براینکه شهرستان پلدختر نیاز به التهاب ندارد بلکه از برادری و دوستی و مودت استقبال می کند یادآورشد: چالش اصلی ما تنش های سیاسی نیست واولویت اصلی و خواسته و مطالبۀ مردم شهرستان اشتغال و رونق اقتصادی است و باید طوری رفتار شود که خروجی کار به امیدواری مردم ، رونق کسب و کار و رنگین شدن سفره های مردم منجر شود.

نورالدین درمنان با بیان اینکه مدیر باید خداترس ، حق طلب و حق محور بوده و ضمن پاک دستی شجاع و با شهامت باشد تصریح کرد: هر مدیری که درمسیر تکریم مردم  کوتاهی کند برای ما پذیرفته نیست و باید رفتارش را تصحیح کند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید