سه شنبه، 28 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2057
  • 0

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر:

خدمت به نهاد نماز جمعه بعنوان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانیم

سرهنگ پاسدار علی ناصری : خدمت به نماز جمعه را ازوظایف و رسالت های تعریف شده خودمی دانیم و آمادگی داریم ظرفیت بسیار مطلوب بسیج را برای خدمت به این نهاد بکار بگیریم


جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر درمراسم گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز برپائی اولین نمازجمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی، که صبح امروز درفرمانداری پلدختر تشکیل شده بود گفت: خدمت به نماز جمعه را از رسالت های تعریف شده خود می دانیم و آمادگی داریم ظرفیت بسیار مطلوب بسیج را برای خدمت به نهاد نماز جمعه بکار بگیریم.


به گزارش بالاگریوه سرهنگ پاسدارعلی ناصری بااشاره به توصیه های مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت نمازجمعه تصریح کرد: خدمت به نماز جمعه،خدمت به دین و تقواست،چون که نماز جمعه برای گسترش تقوا و ترویج روحیه دینی ومذهبی مردم است .


ناصری افزود: باعنایت به اینکه حفاظت و حراست ازدستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از رسالت ها و وظایف سپاه پاسداران است و نماز جمعه هم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است با تمام توان و ظرفیت از این دستاورد حفاظت کرده و در راستای خدمت به نهاد نماز جمعه اعلام آمادگی می کنیم.


سرهنگ ناصری درپایان پیشنهاد کرد همایش هائی با موضوع اهمیت نماز جمعه درشهرستان برگزارگردد .

 

 

 درپلدختر کارگاه نهادینه شدن نقد و نقد پذیری مسئولان برگزار می گردد


درادامه این جلسه علی محمد گنجی دبیرستاد امربه معروف و نهی ازمنکرشهرستان ازمسئولان ادارات شهرستان بخاطرعدم تشکیل شورای امربه معروف ونهی ازمنکر ادارات تحت مسئولیت انتقادکرد.

گنجی همچنین از برگزاری همایش مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان درآینده نزدیک خبرداد و افزود: یکی دیگر از برنامه هائی که ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان در دست بررسی دارد برگزاری کارگاه نهادینه کردن نقد و نقد پذیری مسئولان  درشهرستان می باشد.


وی اظهار امیدواری کرد درآینده نزدیک زمینه ی حضور نظام مند اساتید دانشگاهها و دانشجویان شهرستان بصورت دسته جمعی درنماز جمعه فراهم گردد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید