جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2041
  • 0

استاندارلرستان کدام مطالبه مردم و نماینده پلدختر را پذیرفت ؟

پاسخ سرد استاندارلرستان به دو مطالبه اصلی نماینده پلدختر

استاندار لرستان درجلسه شورای برنامه ریزی استان درسال اجتماعات فرمانداری پلدختر احداث کارخانه سیمان را غیرقابل توجیه و تکمیل پروژه پالاشگاه پلدختر را منوط به تأمین خوراک آن عنوان کرد


استاندار لرستان درجلسه شورای برنامه ریزی استان که صبح امروز درسالن اجتماعات فرمانداری پلدختر تشکیل شد احداث کارخانه سیمان را غیرقابل توجیه و تکمیل پروژه پالاشگاه پلدختر را منوط به تأمین خوراک آن عنوان کرد.

به گزارش بالاگریوه دراین جلسه که محمد رضاملکشاهی راد وصیدمحمدبیرانوندنمایندگان خرم آباد ،گودرزی نماینده بروجردو رستمیان نماینده سلسله و دلفان نیزحضورداشتند، نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی درحالی ازپالایشگاه و کارخانه سیمان به عنوان دو مطالبه مهم پلدختر یادکرد که استاندار دراین زمینه گفت : درخصوص پالایشگاه مهندس زنگنه وزیرنیرو آمادگی داردبه شرط ورودبخش خصوصی خوراک پالایشگاه راتامین کند وبرای پالایشگاه نباید دنبال فاینانس برویم .

هوشنگ بازوند همچنین تکمیل کارخانه سیمان را غیرقابل توجیه دانست و گفت : بانک عامل به دلیل غیر قابل توجیه بودن و وجود کارخانجات متعدد درکشور وعدم وجودبازار فروش با ایجاد کارخانه سیمان پلدخترمخالف است و با توجه به اینکه کشورعراق عمده بازار مصرف سیمان ایران بوده و این کشور اکنون کارخانجات متعددی ایجاد کرده این کارخانه توجیه ندارد و به دنبال طرح لوله های بدون درز به عنوان صنعتی جایگزین هستیم.

درجلسه شورای برنامه ریزی استان دکترکورش ساکی رئیس دانشگاه عوم پزشکی لرستان درپاسخ به اظهارات نماینده پلدختر درخصوص  نبود تجهیزات و پزشک متخصص دربیمارستان پلدختر واینکه این بیمارستان درحد یک درمانگاه می باشد گفت: بیمارستان هم اکنون 12پزشک متخصص دارد و دارای امکانات خوبی است و  سی تی اسکن خریداری شده ، به محض جانمایی مناسب نصب می شود.

استاندار لرستان درارتباط با انتقاد نماینده پلدختر درخصوص روندکند عملیات اجرائی چهارخطه خرم آباد -پلدخترگفت: چهارخطه شتاب خوبی دارد و در 5 قطعه به طول 27 کیلو متر این پروژه ملی درحال اجراست .

دراین جلسه درحالی نماینده پلدخترازروندکند پیشرفت فیزیکی احداث استخرشنا انتقادکرد، که استاندار اما پیشرفت فیزیکی این پروژه را 80 درصد وعزیزپورمدیرکل ورزش و جوانان استان که درجلسه حضورداشت، رقم پیشرفت فیزیکی پروژه را 85 درصدعنوان کردند .
هوشنگ بازونددرزمینه تکمیل استخر شنا افزود: 500 میلیون تومان با تخصیص 100درصدی برای تکمیل استخر اختصاص می دهیم و مابقی آن را نیز به صورت دیون در سال 96پرداخت خواهیم کرد.

دراین جلسه همچنین درحالی که سیدحمید کاظمی ایجادبندرخشک درشهرستان را برای جهش صنعتی ضروری عنوان کرد ، استاندار اما گفت: دسترسی به حمل و نقل ریلی و فرودگاه دو شاخصه ایجاد بندرخشک است که پلدختر از آن بی بهره است و دولت تمایلی برای ایجاد بندرخشک در پلدختر ندارد .


هوشنگ بازوند با بیان اینکه ایجاد بندر خشک حداقل 200میلیارد تومان سرمایه می خواهد.افزود:  ما در مرکز استان بعد از سه سال دوندگی مجوز بندرخشک را گرفتیم اما سرمایه گذار پای کار نمی آید.

استاندار لرستان دراین جلسه با بیان اینکه مطالعات سد چولهول درفاز یک قبلا انجام گرفته اما به دلیل مخالفت وزارت نیرو متوقف شده است خاطر نشان کرد: ما با احداث سد چولهول موافقیم اما وزارت نیرو به دلیل قرارگرفتن آن درحوزه آبریز کرخه مطالعات درفازهای بعدی را متوقف کرده وبه عنوان یکی از مصوبات این جلسه بحث سد چولهول را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

 گفتنی است برخلاف رویه گذشته هیچکدام ازائمه جمعه پلدخترومعمولان دراین جلسه حضور نداشتند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • رامین مظفری
    • 6 مرداد 1395 11:53
    • 0
    با سلام ...
    اینجانب رامین مظفری گرچه بهترین جواب برای چنین افرادی خاموشی است  لکن درجهت رفع هر گونه شبهه خطاب به فردی که در سایت بالاگریوه مبادرت به درج مطالبی کذب کرده و در پایان با آوردن نام بنده بعنوان نگارنده سعی در تخریب اینجانب نموده اعلام می دارم که هر نیت و هدفی که با این اقدام در پی آن بودی نتیجه ای جزشکست برایت نداشته چرا که شکرخدا تا به حال در راهی غیراز راه تدین  نزاکت و مرامی غیر از آرمانهای راستین انقلاب و ولایتمداری قدم بر نداشته و این بر هر کسی که مرا میشناسد واضح و مبرهن است ...
    واقعا نمیدانم با این کارچه هدفی در سر داری لکن اگر شجاعت داری خود را معرفی و اکاذیب را با نام خودت درج کن!
    باری...
    امیدوارم که خدای عزوجل به راه راست هدایتت نماید
     
    • مهرابی
    • 25 تیر 1395 18:16
    • 0
    ...... هم نمی تواند برای پسرفت کنونی شهرستان پلدختر کاری بکند
    شعار اشتغال اشتغال اشتغال آقای .... محقق نخواهد شد
    • امرايي
    • 25 تیر 1395 02:40
    • 0
    سلام جناب آقاي احمدي
    چرا نطق نماينده در مجلس رو منعكس نمي كنيد ؟
    نطق نماينده حوزه انتخابيه پلدختر و معمولان جزو اخبار مهم نيست ؟!!!
    ===
    علیکم السلام
    وقتی کوته نظران کج فهم انتشار برخی مطالب را به معنای بالابردن پرچم سفید قلمداد می کنند ، بالاگریوه هرگز درانعکاس یا عدم انعکاس مطالب از کسی دستور نخواهد گرفت .و همچنین اهم و مهم مطالب را خودِ مسئولان بالاگریوه تشخیص می دهند .
    • مهدی باقرپور
    • 21 تیر 1395 08:46
    • 0
    درود بر استاد احمدی با پاسخ های محکم و بدون نقص
    عزیران منتقد توجه کنند در موضوع نقد ونقادی همیشه یه طرف قضیه دلخوری ذاتی داره نبایدانتظار داشت جریانی که منحصرا خود را تنها حاکم قدرت و معصوم در بین مردم میدانندازنقد ونقادی استقبال کنند درضمن دوران مسئولیت از همون ساعت اول و موضع گیری های اولیه جریان انتخابات شروع میشه و به یک ماه وچند ماه من درآوردی ربطی نداره همون طوری که برای خودشان گزارش عملکرد 28 روزه و 100 روزه ترسیم میکنندپس بدونیدباهیچ منطقی همراه نیست که صبرکنیم سال ها بگذرد و بعدنقدکنیم چراکه نقدحین گفتار و طراحی و برنامه ریزی تا حین عمل و حتی پس از آن قابلیت طرح دارد و از همه با ارزش تر نقد پیش از عمل است که قدرت موضع و پیش بینی شما رو نشون میده نه بعدازانجام کار که هر میرزا بنویسی میتونه قلمشو به نقادی بچرخونه.
    با تشکر
    • محمد
    • 21 تیر 1395 08:44
    • 0
    در جواب بهرام بیرانوند
    سلام.بعنوان یک شهروند آقای احمدی را مردی صادق و ولایتمدار میدانم که از مسیر حق و عدالتخواهی و قانون محوری دور نشده و اگر از کسانی فاصله گرفته است بخاطر رفتار و عملکرد ناصواب آن گروه بوده که در انتخابات اخیر دیدیم چگونه آنها از اصولگرایی به اعتدال تغییر مسیر دادند فقط بخاطر کسب قدرت.سایت بالاگریوه هم در مسیر روشنگری حقیقت محورحرکت میکند پس بهتر است مسئولین واقع بینانه به مردم قول بدهندچون بالاگریوه در روند اطلاع رسانی وظیفه خود را انجام میدهد
    و در این دوره که اصولگرا اصلاح طلب شد و اصلاح طلب اصولگرا ،درود بر احمدی ثابت قدم و یک رنگ.یاحق
     
    • بهرام بیرانوند
    • 20 تیر 1395 17:28
    • 0
    اقای احمدی باسلام
    شما که جزء یاران سادات بودی وبادوستان سیاسی خود برنامه ریزی میکردید برای مقابله باجریان ضدسادات .
    برایم سوال است جزو دسته سادات هستی هنوز ؟
    اگرساداتی وتوی این گروهی چرابرعلیه نماینده مینویسید .
    جریان چیه؟
    آخه گیچ شدم جزء کدام دسته ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ====
    بالاگریوه
    باسلام به شماآقائی که گاهی رامین مظفری هستید ، گاهی بهرام بیرانوند و گاهی ....
    اولاً: شما که تا این اندازه دلسوز نماینده و سادات هستید کاش هویت واقعی خودرا نشان می دادید
    ثانیاً: درمقطعی از تاریخ انقلاب تعدادی ازسادات هم جزو جریان ارزشی بودند که ماعضوی ازآن بودیم .
    ثالثاً: بنده جز افتخار سربازی ولایت و رهبری جزو دسته هیچ کسی نبوده و جزیاوران و حامیان واقعی ولایت و رهبری عقد اخوت با کسی نبسته و نخواهم بست .
    رابعاً: ممکن است به عملکرد فرد یا جریانی «انتقاد» داشته باشم اما «علیه» هیچ فرد و جریانی ننوشته ام
    ونهایتا اینکه گفته اید گیج شده اید، امیدوارم با این توضیحات از گیجی نجات پیداکرده باشید.
    • رامین مظفری
    • 20 تیر 1395 16:21
    • 0
    باسلام
    استاندار در این جلسه گفت:حدود صدمیلیارد تومان ازستاد فرمان امام باپیگیری نماینده پلدختر برای پالایشگاه موافقت شده.
    پس اینو چرا نمینویسی
    احمدی جان فکرنکن اگه بالاگریوه ننویسد دیگه کسی نیست بهتر ه یه سر به سایت ها بزنی
    ====
    بالاگریوه
    باسلام و تشکر از انتقادتون هرچند که دلسوزانه ومنطقی نیست
    اما ما میرزا بنویس نیستیم که هرچه درجلسه ای گفته شد(حتی سرفه کردن فلان سخنران را) منتشر کنیم و هیچ رسانه ای همه مطالب یک جلسه را منتشر نمی کند
    بعد هم شما به همون سایت های مد نظرتون سربزنید ببینید چقدر ازمسائل مطرح شده درجلسه مذکور را که باب میلشان نبوده منعکس نکرده اند
    و دیگر اینکه درفایل صوتی جلسه که دراختیار بنده است استاندار چنین چیزی که شما ادعا می کنید مطرح نکرده
    و نهایتا اینکه وقتی ما اظهارات سخنران روز قدس پلدختر را البته با توضیح و تحلیل منتشر کردیم افرادی کج فهم و مریض با رقص و پایکوبی برای بالاگریوه پیام فرستادند که فلانی پرچم سفید بالاگرفته و تسلیم شده ! که البته بالاگریوه پاسخ دندان شکنی درجواب آنان منتشرکرد، چطور مجددا اخبار باب میل امثال شما را منعکس کند ؟
    • مهراد گودرزی
    • 20 تیر 1395 15:00
    • 0
    سلام اقای احمدی.با ارزوی موفقیت برای شما از پاسداران عزیز..یه انتقاد ازشما داشتم اقای احمدی .اگه میشه یه مهلت به نماینده بدیدیه چند ماهی از فعالیتش بگذره بعد از ایشان انتقاد کنید...ممنون
    ===
    بالاگریوه
    با سلام و تشکر از راهنمائی شما
    اولاً : اگر به تیترهای بالاگریوه دقت کرده باشید، متوجه خواهید شدکه بالاگریوه کلاً یک رویکردانتقادی دارد.
    ثانیا ً: بالاگریوه درمطالب انتشاریافته صرفا عین جملات نماینده و پاسخ های ارائه شده از طرف استاندار و مسئولین را پوشش داده است .
    • مهدی
    • 19 تیر 1395 21:35
    • 0
    این بود اون همه طرح وایده جدید و انتقادازسابق پس کو نتیجه کو کارکارشناسی کو نفوذ و توسعه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید