پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2032
  • 0

نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی :

هدف استکباراز ایجاد «داعش» به حاشیه راندن مسأله ی فلسطین است

نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران مراسم روزجهانی قدس ازحضور باشکوه مردم روزه دار درراهپیمائی با وجود هوای بسیارگرم تشکر کرد

نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران مراسم روزجهانی قدس ازحضور باشکوه مردم روزه دار درراهپیمائی با وجود هوای بسیارگرم تشکر کرد


به گزارش بالاگریوه سیدحمیدکاظمی دربخش اول سخنان خودبه بیان اهمیت روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی پرداخت و ازحضور آنان با زبان روزه درهوای گرم قدردانی کرد.

نماینده پلدخترهمچنین بااشاره به اینکه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکاجریان تکفیری داعش رابرای به فراموشی سپرده شدن مسأله فلسطین ایجاد کرده برضرورت وحدت مسلمانان منطقه تأکید کرد.

وی در بخش دیگری ازسخنان خودباگریز به به مسائل حوزه انتخابیه گفت:من نماینده همه مردم پلدختر هستم چه آنانی که به من رای داده اندو چه آنانی که رای نداده اند.


«کاظمی» درحالی که دربخشی ازاظهارات خودازضرورت وحدت و انسجام وفراموش شدن رقابت هاو آغازرفاقت بعدازانتخابات تاچهارسال دیگرسخن به میان آوردامابدون اشاره به مصادیقی ازوجود اختلافات درشهرستان گفت: ازسیاسیون می خواهم به اختلافات دامن نزنند.

درحالی که مدت هاست خبری ازشب نامه نویسی درشهرستان پلدختر نیست امانماینده پلدختربه وجود اختلافات درشهرستان اشاره و با تهدیدبه پرداختن به "گذشته" دربخشی ازاظهارات خود گفت : آقایانی که شب می نشینیدومحافل ومیتینگ های شبانه برگزارمی کنید،شبنامه می نویسیدوبه مقامات کشورنامه می نویسید،درحالی که 90 درصدمراجعین بنده یا بیکارندو به دنبال شغل ، یا مستمند هستند و نیازمند کمک، دراین شرایط جای سیاسی کاری و سیاسی بازی نیست .

سیدحمید کاظمی درعین حالی که اعلام کرد ازهیچ کس حتی آنهائی که به بنده توهین کردندو گفتند و نوشتند گله مند نیستم و همه را حلال می کنم اما گفت: حیا کنید، شما کوتاه بیائید، ما کوتاه آمدیم .

وی بدون اینکه مشخص کند چه کسانی درشهرستان قصد "شیطنت" و "توطئه" دارند،خطاب به حاضران گفت : به شما عرض می کنم اگر شیطنت نکنند، اگر توطئه نکنند ، اگر میتینگ ایجادنکنند بنده به گذشته نخواهم پرداخت .

« کاظمی »  ضمن خداقوت به کسانی که درگذشته به پلدختر خدمت کرده اند،با ارائه گزارش عملکرد خود درمدت سی و سه روز نمایندگی  و اینکه به دنبال کارهای فراموش شده پلدختربوده و  پروژه هائی مانند کارخانه سیمان، پالایشگاه، پمپاژهای آب ، جاده چهارخطه پلدختر ، زیرساخت های مخابرات و آنتن دهی موبایل را پیگیری کرده است گفت: در مدتی که نماینده بوده ام به ۸ وزیر تذکر داده و 30 مدیرکل ! را برای آشنائی با وضعیت مردم به شهرستان آورده ام .


نماینده پلدختر درعین حال از دولت و رئیس جمهور درخواست کرد که فرصت های ازدست رفته خطه شهید پرور حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان را احیاء و ایجادکنند.

« کاظمی » درحالی که حدود 8 ماه تا ایام الله 22بهمن فرصت باقی است خودرا تلویحا سخنران مراسم 22بهمن اعلام و اظهارداشت : الان درحد اشاره به تیترها عرض کردم و انشاالله دریک جلسه رسمی دیگر هم ازطریق صداوسیما ، رسانه ها و مجامع عمومی مانند 22 بهمن نتیجه پیگیری های خودرا درحق مردم پلدختربه سمع ونظر شما مردم خواهم رساند.

پایگاه اطلاع رسانی بیان روز از قول « کاظمی » منتقدان نماینده راعامل التهاب درجامعه قلمداد کرد !!

همزمان با اظهارات نماینده پلدختر ودرهمین ارتباط، پایگاه اطلاع رسانی بیان روز که معمولا دیدگاههای نماینده پلدختر را پوشش می دهد ساعت23:51 جمعه 11 تیرماه جاری در مطلبی با عنوان « خط و نشان نماینده پلدختر برای برخی سیاسیون ماجراجو » با کد 17854 ، ازقول نماینده پلدختر منتقدان خیالی نماینده را « سیاسیون ماجراجو » ، « کسانی که به دنبال ملتهب کردن فضای جامعه هستند» ، «کسانی که می خواهند درتوسعه پلدختر وقفه ایجاد کنند» و «کسانی که مسائل بچه گانه سیاسی را مطرح می کنند» قلمدادکرده و اصحاب رسانه را به « بیان مسائلی که باعث ناامیدی دربین مردم می شود» متهم کرده است .

 

باعنایت به اینکه مطلب فوق دردیگر پایگاههای خبری همچون لرستان خبر بازنشرگردیده و ازطرفی بخشی ازاین موارد درسخنرانی نماینده پلدختر درجمع راهپیمایان مطرح نشده است انتظار می رود نهاد پشتیبانی کننده و هیئت تحریریه ی این پایگاه اینترنتی دراین زمینه بررسی لازم را بعمل آورند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • علی
    • 18 تیر 1395 00:56
    • 0
     بنده قصدم خیربود و خدای نکرده قصدتهمت زدن و افترا ودروغ گفتن نداشتم ولی به دلیل اینکه شما نارحت میشویدو دوست ندارید واقعیت ها را قبول کنیددیگه به این بحث ادامه نمیدهم هرچندبرای تک تک کلامت و بندبندجملات شما جواب دارم باشدکه خداوندمتعال و امام زمان از بنده حقیر قبول بفرمایند.هدف من فقط امر به معروف و نهی از منکر بود ولی شما بحث را به .......... کشاندید ولی من به وظیفه خودم عمل کردم و در پایین چندحدیثی که باعث شد من وارد بحث با شما شدم را در ذیل این کامنت میگذارم.
    و َما أعمالُ البِرِّ كُلُّها وَ الجِهادُ فى سَبيلِ اللّه‏ِ عِندَ الامرِ بِالمَعرُوفِ و َالنَّهىِ عَنِ المُنكَرِ إِلاّ كَنَفثَةٍ فى بَحرٍ لُجِّىٍّ؛
    همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏ اى است در درياى عميق.
     إِذَا لَمْ يَأْمُرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ لَمْ يَنْهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ وَ لَمْ يَتَّبِعُوا الْأَخْيَارَ مِنْ أَهْلِ بَيْتِي سَلَّطَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ شِرَارَهُمْ فَيَدْعُوا خِيَارُهُمْ فَلَا يُسْتَجَابُ لَهُمْ.
    هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند، خداوند بدانشان را بر آنان مسلّط گرداند و نيكانشان دعا كنند امّا دعايشان مستجاب نشود .
    مَن أمَرَ بِالمَعروفِ شَدَّ ظَهرُ المُؤمِنِ وَ مَن نَهى عَنِ المُنكَرِ أَرغَمَ أَنفَ المُنافِقِ وَ أَمِنَ كَيدَهُ؛
    هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى‏ بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را به خاك ماليده و از مكر او در امان مى‏ ماند.
     الْأَمْرُ بِالْمَعْرُوفِ أَفْضَلُ أَعْمَالِ الْخَلْق‏
    بهترين كار مردم امر به معروف مى باشد

    بالاگریوه
    راستی درفرهنگ شما اهانت کردن و انواع تهمت به افراد امر به معروف و نهی از منکر تلقی می شود ؟
    شما که حاضر نیستید شخصیت واقعی خودرا معرفی کنید ازکجا معلوم که درجایگاه موعظه و امر به معروف دیگران باشید ؟
    • بالاگریوه
    • 17 تیر 1395 07:36
    • 0
    پاسخی به یک پاسخ
    فردی مجازی و فاقد هویت واقعی با ای پی 5/234/66/145 درذیل همین مطلب بالاگریوه و درارتباط با پاسخی که سایت به کاربری با نام « علی » داده است مطالبی را ارسال کرده که بخش عمده آن به دلیل اهانت مستقیم به خودش و خروج از همه ی خطوط قرمز شرعی و قانونی غیر قابل انتشار بود(البته درآرشیو سایت موجود است) اما ذکر چند نکته خطاب به این فردنامرئی و مجازی را لازم دانستیم
    1-چگونه است که اگر مردم با شما همفکر و هم عقیده باشند عزیزند و مورد احترام و اگر نباشند .......
    2-از آنجا که هرچه تجسس کرده اید درهیچکدام از مطالب « بالاگریوه» سخن دروغ، افترا و اهانت به احدی را پیدانکرده اید،این موضوع برشما گران آمده و ازکلمه به کلمه ی مطلب ارسالی شما عصبانیت ازحقانیت ، قانونمندی ، مستندات مطالب منتشرشده و مواضع انقلابی و ارزشی این سایت کاملا مشهود است.
    3-ملاک و معیار ارزشی و پویا بودن یک رسانه را مخاطبان وقانون تعیین می کند نه عقده های درونی افراد مجازی و فاقد هویت
    4- چگونه است که پس از نوشتن چند سطر اهانت ، دروغ و تهمت و ناسزا به افراد بیگناه که تنها جرمشان هم عقیده نبودن با شماست، از تقوای الهی و قیامت گفته اید ؟
    5- فکر می کنم ادامه اینگونه اظهار خودبزرگ بینی و درشت گوئی غیر متعارف امثال جنابعالی چیزی جزروشن تر شدن اذهان عمومی نسبت به تفکرخطرناکی که ازآن دم می زنید به دنبال نخواهد داشت.
    6- نهایتا شما و هرفرد دیگری که مانند شما فکر می کند این هشدار را همواره مدنظر داشته باشید که « آنچه این حقیر درمدت مدید همکاری با چشم بینای نظام و انقلاب یعنی شورای محترم نگهبان دریافته ام آن است که کسانی که مدیون بلند نظری این نهاد مقدس قرارگرفته اند بایستی مواظب گفتار، رفتارو مواضع خود باشند»
    7- با اینکه نماینده درسخنرانی روز قدس اعلام کردکه من کوتاه آمدم و ... اماگویا امثال جنابعالی نمی خواهید به این بحث های بی پایه و اهانت های بی حدو حصرخاتمه بدهید
    اگر ازپاسخ بالاگریوه رنجیده خاطرشدید،خودتان را نکوهش کنید
    • علی
    • 16 تیر 1395 02:03
    • 0
     با سلام و تبریک عید سعید فطر .اولا بهترست که از اسم خود استغاده میکردید یا اینکه از الفاب مقدس استفادن نمیکردید. بدونه شک شما از سادات نیستد هر چند خواستید اینطور بنظر برسه که از سادات هستید شایدم این کامنت را خود مسئولان بالاگریوه منتشر کردند که به منزله بالا بردن پرچم سفید است و بخواهند بابی باشد برای نزدیکی به نماینده ونشان دادن چراغ سبز. ولی در اشتباهند تا سایت بالاگریوه رویه خود را اصلاح نکند خبری از نزدیکی و دوستی نیست.........ودر مورد مطلبی که نوشته اید درست تصور کردید سایت بالاگریوه دقیقا اخبار را طوری منتشر میکند که علیه نماینده هست و کاملا کامنت های مخالف را مهندسی میکنند و اجازه انتشار کامنت های که در دفاع از نماینده باشد را نمیدهد..شما ببیند سایت بالاگریوه حتی نتایج انتخابات پلدختر را منتشر نکرد .
    ===
    بالاگریوه
    باتبریک عید سعید فطر
    پاسخی به اظهارات ناصواب شما
    1- اینکه حتی سیدی از جنس خودتان را هم قبول ندارید نکته های فراوانی درآن نهفته است ازجمله اینکه چطور می خواهید بقیه مردم را قبول داشته باشید، چون درایام انتخابات های گذشته هم نشان دادید و یک سید حتی برای تبریک گفتن در ستاد هیچ کاندیدای غیر سید (چه انتخابا شوراها و چه مجلس) دیده و شنیده نشد .
    2-اینکه گفته اید این کامنت را مسئولان بالاگریوه خودشان منتشرکرده اندباز اینگونه قضاوت کردن نشان از آن دارد که اعتقادتان به دنیای پس از مرگ بسیار سست و بی پایه است
    3-اینکه گفته ایدمسئولان سایت بالاگریوه پرچم سفیدبالابرده اند،به شما عرض کنیم که با این دیدگاهی که دارید مجلس که جای خوددارد، اگردرسنگر ریاست جمهوری هم باشید دیدگاه مسئولان بالاگریوه نسبت به شما تغییرنخواهد نکرد وشأن و منزلت و استقلال طلبی و آرمان خواهی و ولایت مداری مسئولان بالاگریوه فراتر از آن است که برای امثال شماها که برای رسیدن به مقاصد دنیائی به هزاران رنگ درآمده و جزو هرحزب و گروه و دسته ای می شوید،پرچم سفید بالاکنند
    4-اینکه گفته اید بالاگریوه روش خودرا اصلاح کند ، خیالتان را آسوده کنیم که بالاگریوه منش و رویکرد اصولی و ولائی خودرا هیچگاه تغییرنخواهد دادو هرگز فضای ارزشی این پایگاه عرصه ای برای تبلیغ و تطهیر امثال جنابعالی و افرادی که انتظاردارید نخواهد شد
    5- درتعجبم که دست پیش گرفته تاعقب نمانید،وتصورکرده ایدکه مسئول سایت بالاگریوه به انتظار نشسته تا به بهانه ای به شما بپیوندد،زهی خیال باطل! زیرا یقین داریم اطلاع داریدکه چه تعداداقوام،سیاسیون و آبرومندان را واسطه قراردادید شاید فقط درحدچند دقیقه باهم نشست داشته باشیم و ماهرگز به چنین نشستی رضایت ندادیم
    6- اینکه گفته اید بالاگریوه نتایج انتخابات را منتشرنکرده، به شما عرض می کنیم که اولاً: درصدی احتمال بدهید که بالاگریوه با این پیش بینی که افراد کج فهم و خوش خیالی همانند شما تصور نکنند که مسئولان بالاگریوه پرچم سفید بالابرده اند،درآن ایام مطالب وخبرهای مورد نظر شما را منتشرنکرده است و ثانیا : بالاگریوه براساس مشی ارزشی خود و معیارهای قانونی حرکت کرده و برای انتشار یا عدم انتشار مطالب از کسی اجازه نخواهد گرفت .
    درپایان امیدوارم حداقل به حرمت عیدسعیدفطر تصمیم بگیریداینگونه تفکرات استبدادی و حس خود برترجوئی را کنار بگذارید.
    • اولاد زهرا
    • 15 تیر 1395 14:14
    • 0
    سلام علیکم
    ما واقعا تصور می کردیم بخاطر گلایه هائی که بین ما ومدیرسایت بالاگریوه وجوددارد طور دیگری خبررا انعکاس میدهدو نظرات راعلیه ما فعال می کند اما درپاسخ ایشون به نظر همین (دانشجو ) فهمیدم که خیلی بدقضاوت کردیم و احمدی معیارش فقط حق است .
    • دانشجو
    • 15 تیر 1395 11:46
    • 0
    باسلام.نمایندگان بایدبه اصل تفکیک قوا توجه داشته باشند.وظیفه نماینده عزل و نصب مدیران نیست.اگر نماینده پلدختر خود راحامی دولت تدبیر و امید میداندپس بایددرجریان باشدکه فرماندار و مدیران شهرستان پلدختر و معمولان حامیان و منصوبین دولت تدبیر و امید هستندو نیازی به تغییرات نیست تا انتخابات ریاست جمهوری 96 که حقیقت روشن خواهدشدوحامیان واقعی دولت تدبیر و امید آنوقت مشخص خواهند شد
    ===
    بالاگریوه
    باسلام و تبریک پیشاپیش عیدسعید فطر به جنابعالی
    اولاً : صرف نظر ازبحث درمورد انتخابات و فرآیندحاکم بر رونداجرای آن درشهرستان پلدختر ،که ناگفته های فراوانی دارد ، حتما استحضار دارید که بنده حامی نماینده فعلی نبوده و قصد دفاع ازعملکرد اورا ندارم .
    ثانیا : فرمایش شما دررابطه با اصل تفکیک قوا درست و متین ، اما توجه داشته باشیدکه دراستان و شهرستان ماقانون نانوشته دیگری وجود دارد که مطمئن هستم اگرحضرتعالی هم کاندیدای مدنظرتون برنده می شد به اجرای همین قانون نانوشته اصرار می کردید
    و آن قانون این است که معمولاً مدیران شهرستان با مشورت ، رضایت و معرفی نماینده انتخاب می شوند.
    • مطلع
    • 13 تیر 1395 18:10
    • 0
    بنظرم منظورنماینده؛شب نشینی عده ای بانام "اصلاح طلب دوآتشه"که جهت حفظ منافع وپست ها است وبعضا"می روندوکناردفترمدیران استانی پرسه میزنند.وکسی هم خریدارحرفشان نیست .دوستان اصولگرا چه حامی نماینده وچه کسانیکه به وی رای نداده بودند مدنظرسخنران نبوده است.
    • امیدرضا میرفیضی
    • 13 تیر 1395 15:02
    • 0
    باسلام
    شما درتحلیل گفته اید مدتهاست خبری ازشب نامه نیست درحالیکه مبرهن است عده ای که نتیجه انتخاب مردم منطقه در7اسفند 1394خوشایند طبع سیاسیشان نبوده تمام توان خود رادرمقابله بارشد پلدختر بکار بسته اند وبه زعم خود نامه برای رییس روئسای بالا مینویسند آقای احمدی نماینده اهل دروغ نیست مدرک دارد که نوشته اند ومینویسند ایشان گفته طرفین کوتاه بیان به نفع مردمه ولی همه میدانیم عده ای چوب لای چرخ کن هستند که منظور سید آنهایند که ما هم میگوییم کوتاه بیایند
    ===
    بالاگریوه با تشکر از انتقاد شما
    درهیچ جای مطلب بالاگریوه گفته نشده که فلان مطلب دروغ است بلکه بالاگریوه به شیوه ای پرسشگرانه صحبت های نماینده را به نقد کشیده است / اما بیان روز دروغ هائی را اززبان نماینده به منتقدان بسته است که افکارعمومی انتظار دارد واکنش نماینده را به این اتهامات بشنوند.
    • اصلاح طلب
    • 13 تیر 1395 01:16
    • 0
    مدیرمحترم بالاگریوه
    باسلام علیرغم اینکه اکثر مطالب سایت شما را دنبال می کنیم چون تاحدودی معیارهای اخلاق رسانه ای را رعایت می کنید اما اصلا از این مطلبتون خوشمون نیومد وما انتظار داشتیم کوبنده تراین سخنرانی رانقد می کردید
    ===
    بالاگریوه
    باسلام و تشکر از انتقاد شما که نمی شود نام آن را انتقادسازنده گذاشت ،
    محض اطلاع حضرتعالی عرض کنیم که بالاگریوه برای خوشامد افراد مطلب منتشر نمی کند بلکه براساس رویکر تحلیلی - انتقادی خود تلاش دارد واقعیات جامعه را که در رشد و توسعه شهرستان موثربوده و از طرفی چشمان تیزبینی برای افکار عمومی باشد منعکس می نماید ودراین مطلب نیز ضمن درج عین سخنان نماینده شهرستان که از فایل صوتی پیاده شده است تحلیل هائی کوتاه ارائه کرده ایم.و نباید انتظار داشته باشید بالاگریوه باب میل جنابعالی عمل نماید
    • خدا رحم کند
    • 13 تیر 1395 00:51
    • 0
    باسلام وخدا قوت خدا رحم کندکه ازهمین الان پشیمان نشیم چرادوباره سید ؟طوری که معلومه بنده خداسید به نام ،نماینده است تصمیم گیر .......خدا بخیر بگذراند البته جناب نماینده باید بسیارهوشیارباشد که مردم خیلی باهوشند وتمام کارها وحرف هاشون را موبه مو پیگیری می کننداگر گذشته تکرارشود باید ازهمین الان غزل خداحافظی رابخواند
    • جودکی زاده
    • 12 تیر 1395 23:20
    • 0
    باسلام ازمدیر مسئول بالاگریوه بخاطر پرداختن به شبهاتی که بعدازاین سخنرانی در اذهان مردم ودلسوزان نظام پیش آمده بود تشکر می کنم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید