پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2031
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر

عده ای درفضای پسابرجام به دنبال تطهیرچهره کریه آمریکا هستند

امام جمعه پلدختر : پیام راهپیمائی روز قدس آن است که امت بزرگ ویکپارچه ی اسلام درهیچ جای جهان زیربار ظلم و استبدادنخواهدرفت


امام جمعه پلدختر گفت: پیام راهپیمائی روز قدس آن است که امت بزرگ ویکپارچه ی اسلام درهیچ جای جهان زیربار ظلم و استبدادنخواهدرفت ،حتی اگر آن ظلم ازپشتیبانی قدرتمند ترین دولت های عالم یعنی آمریکای جنایتکار برخوردارباشد.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری درخطبه های نماز جمعه امروز پلدختر با قدردانی از مردم روزه دار پلدختر که درگرمای حدود 40 درجه با حضور پرشکوه و با بصیرت خود خشم و انزجار خودرا نسبت به رژیم جعلی وغاصب صهیونیستی و آمریکا نشان داده و ازمردم مظلوم فلسطین حمایت کردند ، گفت: روزجهانی قدس که حضرت امام خمینی (ره) مبتکرآن است مربوط به فلسطین قدس نبوده بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و ظالمان عالم است.


سوری ازروز قدس بعنوان روزمقابله ملت های بیداردرمقابل ظالمان و ستمگران یاد وخاطرنشان کرد: روزقدس حرکتی عمیق و پرمعنا است که هرساله خون تازه ای در کالبدملت های مسلمان جاری می کند .
امام جمعه پلدختر تأکید کرد: مسلمانان جهان امروز با زبان روزه نشان دادند که مظلومان فلسطین و غزه و بحرین و لبنان تنها نیستند.


وی هدف ازایجاد جنگ های نیابتی و تقویت جریان های تکفیری درمنطقه را به حاشیه راندن وتحت الشعاع قراردان موضوع فلسطین عنوان کردو افزود: برخی شیوخ مرتجع منطقه همچون حاکمان آل سعود با حمایت آمریکا درمنطقه برادرکشی به راه انداخته اند تا برای رژیم غاصب و جعلی صهیونیزم حاشیه امن ایجاد کنند.

خطیب جمعه پلدختربااشاره به توطئه ها وجنایت هائی که حاکمان آمریکادرحق ملت ایران روا داشته اند تصریح کرد: عده ای باتساهل  و بدون درنظر گرفتن خیانت های آمریکا نسبت به مردم ایران درراستای تطهیر چهره ی کریه آمریکا قدم برمی دارندو می خواهند برچهره گرگ نقاب میش بزنند ، که این خود نشان دهنده  همان بحث نفوذ است که مقام معظم رهبری درمورد آن هشدار داده اند.


وی افزود: ملت ایران آگاه است و مردم می دانند که اگردشمنی های آمریکا و جنایت های اورا فراموش کنیم بلاتردید دروازه ی ورود بیگانه به کشور را گشوده و با پای خود به مسلخ و قربانگاه رفته ایم.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 12 تیر 1395 15:16
    • 0
    مدیرمحترم سایت-باتشکراز زحمات شما؛انتظارمیرفت سخنان نماینده شهرستان که محتوای وحدت وهمدلی بین علاقمندان به نظام بود را نیز درج میکردید.
    ===
    بالاگریوه
    سلام ونمازو روزه تون قبول
    انتقادتون بجاست اما، اینترنت منزل ما از جمعه شب تا این لحظه (ساعت 19:30 ) شنبه قطع بوده است .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید