پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2019
  • 0

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم :

فلسطین امروزمیدان "جهادکبیر"است/ آل خلیفه،داعش،آل سعودوتکفیری فرزندان خلف ونامشروع صهیونیزم هستند

فریادمرگ براسرائیل ومرگ بر آمریکامحور اصلی شعارهای انقلابی است، آل‌سعود و آل‌خلیفه، داعشی و تکفیری که امروز دستانشان به خون مسلمانان آغشته است، فرزندان خلف و نامشروع صهیونیسم هستند


به گزارش بالاگریوه ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای خواستار حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

متن این اطلاعیه که به امضای آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این جامعه رسیده بدین شرح است:

ماه مبارک رمضان آوردگاه مبارزه با نفس و جهاد اکبر و جمعه پایانی آن میدانی برای مبارزه‌ای سهمگین و جهادی کبیر در نفی استکبار است.

روز قدس، این یادگار ارزشمند امام خمینی‌(قدس سره) که به‌فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) باید تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد، یک روز بین‌المللی و جهانی است که صحنه حضور حامیان حق و نافیان باطل برای خنثی‌کردن ترفند‌ها و حیله‌های صهیونیسم و استکبار برای غصب مقاومت و عزت از مسلمانان است. فلسطین امروز فقط یک مرز جغرافیایی نیست بلکه معرکه مواجهه حق و باطل و میدان جهاد کبیر است.

روز جهانی قدس، روز حضور ارزش‌های اسلامی و حمایت ازمظلومانی است که در مبارزهٔ با اشغالگران صهیونیسم، زنان، کودکان و پیر و جوان خود را تقدیم کرده‌اند تا قبله‌گاه اول مسلمین در چنگال سیطره شیاطین قرار نگیرد.

اکنون که تلاش‌های گسترده جبهه استکبار برای حفظ و حراست ازصهیونیسم، جهان و منطقه رابه آتش کشیده است وتروریست‌های دست‌آموز داعشی محور‌های مقاومت اسلامی راهدف قرار داده‌اند تافلسطین را ازمسئله اصلی جهان اسلام بودن،خارج کنند تکلیف مؤمنین و آزادی‌خواهان جهان دو چندان شده است. امروز حمایت از فلسطین و محور مقاومت، جهاد کبیرِ ایستادگی، مقاومت و پیروی نکردن از کفار و مشرکین است و پاسداری از قدس، پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محور اصلی شعارهای انقلابی خواهد بود تا به همه نشان دهیم که بصیرت و دشمن‌شناسی را خوب آموخته‌ایم و آل‌سعود و آل‌خلیفه، داعشی و تکفیری را که امروز دستانشان به خون مسلمانان آغشته است فرزندان خلف و نامشروع صهیونیسم می‌دانیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت ازپایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین هشدار می‌دهد تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی در نزدیکی و پیوند با اسرائیل خنجری برسینه مسلمانان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین وگامی درجهت رسوایی وسقوط این رژیم‌های دست‌نشانده خواهدبودومحکومیت گسترده این خیانت بزرگ نشانه غیرت اسلامی وبصیرت دینی مسلمانان است.

حضور حماسی مردم مؤمن و روزه‌دار درراهپیمایی روز قدس، حمایت از مسلمانان فلسطینی وقدس شریف تکمله‌ای بر عبادات ماه مبارک رمضان است و بی‌شک پیش خداوند اجری عظیم خواهد داشت و ان‌شاء‌الله فرزندان انقلابی اسلام عزیز، پرچمدار مبارزه بی‌امان با جبهه شرک و استکبار باقی خواهند ماند و عزت و اقتدار مقاومت اسلامی، صهیونیسم را نابود خواهد کرد./تسنیم

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید