شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 1961
  • 0

با پیشنهاد مدیرمسئول بالاگریوه و موافقت شورای فرهنگ عمومی شهرستان

درمساجد و محلات پلدختر « تریبون آزاد » برپا می شود

شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با پیشنهاد مدیرمسئول بالاگریوه درخصوص برپائی تریبون آزاد درمساجد و محله های شهر پلدختر برای پاسخگوئی مسئولان به سوالات و مطالبات مردم موافقت کرد

شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با پیشنهاد مدیرمسئول بالاگریوه درخصوص برپائی تریبون آزاد درمساجد و محله های شهر پلدختر موافقت کرد


به گزارش بالاگریوه صبح امروز درپنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر که با موضوع عوامل پیش برنده و بازدارنده فعالیت های کارآفرینی درسالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارگردید، با پیشنهاد مدیرمسئول « بالاگریوه» مبنی بر برپائی تریبون آزاد بصورت دوره ای درمساجد و محلات این شهر موافقت گردید.


امام جمعه پلدختر و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن استقبال و موافقت با پیشنهاد برگزاری تریبون آزاد درنقاط و محله های مختلف شهرگفت: مسئولان براساس تعهدی که درقبال مردم و نظام  دارند بایستی از نقد و انتقاد هراسی نداشته و از این موضوع استقبال کنند.


حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری افزود: مردم هم باید از بیان مطالبات و حق و حقوق خودالبته در راستای اصلاح امور و پیشرفت شهرستان بدون هرگونه لکنت زبان سوالات وخواسته های خودازمسئولان را درفضائی ضابطه مند ، صمیمی و بدون حب و بغض مطرح کرده و خواستار پاسخ مناسب باشند.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به حدیثی از مولی علی علیه السلام تصریح کرد: اگر مردم دربرابر ظلم و حق کشی سکوت کرده و ظلم پذیرباشند ، درگناه و جرم فردی که حق کشی و قانون شکنی کرده شریک هستند.

 

 

مدیرمسئول بالاگریوه دراین جلسه پیشنهادکرد درراستای تبیین وترویج فرهنگ پرسشگری و مطالبه گری زمینه و بستری فراهم شود تا مدیران دستگاههای اجرائی و نهادها درفضائی خارج از چارچوب های رایج اداری به سوالات و مطالبات مردم پاسخ دهند.


نورالدین احمدی گفت: ازآنجا که درآموزه های دینی ما وهمچنین توصیه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برضرورت انتقاد پذیری و مورد سوال قرارگرفتن مدیران ومسئولان درنظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید گردیده ، جادارد هرماه دریکی از محله های شهر ( ترجیحا درمساجد) تریبون آزاد برگزارگردیده و درهرنوبت یکی ازمدیران دستگاههای اجرائی به سوالات و مطالبات مردم پاسخ دهد.

دراین جلسه فرماندارپلدختر با استقبال از پیشنهاد برپائی تریبون آزاد درمحلات شهروتلاش درجهت تبیین فرهنگ نقدو انتقاد درجامعه گفت: مسئولان باید انتقاد پذیربوده و آستانه انتقاد پذیری خودرا ارتقاء دهند.


نورالدین درمنان با اشاره به فرهنگ غنی ایثارومقاومت گفت: اگر فرهنگ جبهه و جنگ و مدیریت جهادی رادربعد اقتصادی هم پیاده کرده و عملیاتی کنیم همانند پیروزی غرور آفرین درجنگ هشت ساله، دربعد اقتصاد مقاومتی هم می توانیم به موفقیت های شگرفی دست پیداکنیم.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • شرمنده شهدا
    • 25 خرداد 1395 01:40
    • 0

    نقل قول: خانواده شهید
    باسلام خدمت برادرعزیزجناب آقای احمدی
    لطف کنید تواین سایتتون ازخانواده های شهدای بنویسدکه باتقدیم شهیدبه انقلاب وامام هنوز یه نفرشون هم سرکارنرفته چرا هروقت مراجعه می کنندازگذشته تاکنون می گویند به شما تعلق نمی گیردمگربنیادشهید برای خانواده شهدا نیست 
    سلام به روح پر فتوح شهدا وامام شهدا/ بنویسید کودکی که پدر از دست داده بود وقتی کلاس اول بهش می گفتند بنویس بابا 7شب تب می کرد والان باید تا آخر عمر تب کند وعده ای حقوق میلیونی بگیرند غافل از این که شهدا شاهدان واقعی اند وبه جای شفاعت از آنها شکایت می کنند یا علی بسیجی حتما درج شود خواهشا

    • خانواده شهید
    • 28 اردیبهشت 1395 23:28
    • 0
    باسلام خدمت برادرعزیزجناب آقای احمدی
    لطف کنید تواین سایتتون ازخانواده های شهدای بنویسدکه باتقدیم شهیدبه انقلاب وامام هنوز یه نفرشون هم سرکارنرفته چرا هروقت مراجعه می کنندازگذشته تاکنون می گویند به شما تعلق نمی گیردمگربنیادشهید برای خانواده شهدا نیست 

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید