شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1779
  • 0

برای جلوگیری از فتنه ای دیگر

هیأتهای اجرائی و نظارت راه نفوذ فتنه گران به ارکان نظام را ببندند

تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان : از هیأت های اجرایی ونظارت بر انتخابات وشورای محترم نگهبان می خواهیم تا برای جلو گیری ازنفوذ فریب خوردگان فتنه 88 ،درهنگام بررسی صلاحیت نامزدها،دقت لازم را اعمال نمایند

دفترمرکزی تشکلهای اسلامی دانسجویی وفارغ التحصیلان استان لرستان بمناسبت دیوم الله نهم دی بیانیه ای صادرکرد.
به گزارش بالاگریوه متن این بیانیه به شرح زیراست :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان برای جلوگیری ازپیشرفت تمدن اسلامی، تمام توان خودرابرای مقابله بانظام مقدس جمهوری  اسلامی وستون اصلی نظام یعنی ولایت فقیه بکارگرفتند.لذادرفتنه88تمام عوامل وعناصر داخلی وخارجی خودازجمله منافقین،سلطنت طلبان،فراریهای خارج نشین،ارازل واوباش مزدور رابه میدان آوردند و توانستند 8ماه دربرخی از خیابانهای تهران آشوب بر پاکنندواموال عمومی را غارت کنند ویا آنها را با آتش کینه خود بسوزانند.
فتنه گران 88که آگاهانه یا نا آگاهانه به  عامل اجرای نفشه دشمنان تمدن اسلامی تبدیل شده بودند،ادعای دروغین تقلب در انتخابات را بهانه ای برای شروع غائله وآشوب قراردادند،اما باشعارعلیه اصل ولایت فقیه ونه غزه،نه لبنان و پاره کردن تصویر امام خمینی (ره) ورقص وپایکوبی  در روز عاشورا وحمله به مساجد وعزاداران شهدای دشت کربلا ،ماهیت ضد دینی وضد مردمی خود را آشکارنمودند. این فتنه گران وسران خودفروش آنها از طرفی موجبات خوشحالی دشمنان و حمایت علنی سران خونریز رژیم صهیونیستی وآمریکا را فراهم کردند و از طرفی  دیگر دل مردم عاشورایی را به درد آوردند.
بنابر این درنهم دی ماه 88 همه مردم خداجوی وحسینی ومدافع نظام و اصل مترقی ولایت فقیه،اعم از طیف ها وجریانات مختلف ید واحد شدند وباسیل خروشان خود آشوب گران 8 ماه گذشته وحامیان داخلی وخارجی آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند .
اما سران خائن فتنه در بیانیه های تحریک آمیز خود همچنان آشوب گران را افرادی خداجوی می خواندند؟!!!
درپایان ما اعضای تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان ضمن دعوت ازهمه افشار مردم با گرایشات مختلف به وحدت ، حول محور ولایت فقیه ، به آنها هشدار می دهیم تا در آستانه انتخابات پیش روی، مواظب فتنه ای دیگر ازجانب مثلث شوم دشمنان خارجی و داخلی وقدرت طلبان عافیت طلب ،یعنی  فتنه گران88 باشند.
اولین چاره جلوگیری از حضور عناصر فریب خورده فتنه88 به مجلسین خبرگان وشورای اسلامی است.
پس از هییت های اجرایی ونظارت بر انتخابات وشورای محترم نگهبان می خواهیم تا برای جلو گیری از نفوذ فریب خوردگان در فتنه 88 ،درهنگام بر رسی صلاحیت نامزدها،دقت لازم را اعمال نمایند

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • حسنوند
    • 12 دی 1394 17:29
    • 0
    شورای نگهبان استان در معرض ازمون بزرگی است که بایدمصلحت اندیشی و طایفه گری را لحاظ نکند
    • الف
    • 12 دی 1394 10:02
    • 0
    شورای محترم نگهبان این همه هشدار در باره نفوذی را جدی بگیرند
    • آتیه مال کیه ؟
    • 9 دی 1394 22:41
    • 1
    با سلام و احترام : فتنه چیست و فتنه گر کیست ؟ در طول تاریخ بشریت ، جنگ بین خیر و شر و حق و باطل بوده و تا قیام قیامت این خصومت ادامه خواهد داشت . خیر بدنبال صلاح و صواب بشریت و شر بدنبال منافع خود بوده و رسیدن به آن را بدون توجه به حق و حقوق خود و دیگران پیگیری کرده و می کند .شر منافعش را بر هر چه هست ترجیح می دهد . حق برایش معنا و مفهوم نداراد . شناسایی خیر و شر چندان مشکل نیست . کمی بصیرت ، تدبر و تامل آنها را از هم تمییز خواهد داد .اما آنچه که شناختش پیچیده است دشمنان زیرک دوست نما ، دوستان نادان بی بصیرتند . اینان در کنارتند . دوست نما های زیرک از دوستان نادان بی بصیرت وسیله ایی می سازند برای رسیدن به آنچه خود می خواهند . مقاصدی که با دشمنی آشکار دستیافتنی نخواهند بود . خدا نکند مقاصد شوم رنگ و لعاب خیر پیدا کند . وقتی گرگان لباس گوسفند می پوشند نادانان را به اشتباه می اندازند . این همان فتنه است و عواملش فتنه گران. هیچ فتنه ای بر پا نمی شود مگر اینکه طراحانش باورها و اعتقادات مردم و نیازهایاشان را شناسایی کرده و از همین نیازها برای رسیدن به مقاصد خود نقشه بکشند . نقشه های شومی که هستی ملت را به باد خواهد داد .آری فتنه همیشه رنگ و بوی حقیقت گرفته و لباس و زینت صواب به تن می کند و فتنه گران خود را صالحان و دانایانی مینمایانند که مقصودشان خیر مردم است اما این باتلاقی است که رویش را گل های ارغوانی و سبزه های چشم نواز پوشانده و آنان که چنین باتلاق هایی را نمیشناسند تا قدم نگذارند وغرقه در آن نشوند متوجه آن نمی شوند . . آری فتنه گر لباس دوست به تن می کند و قصد دشمنی دارد . فتنه هم پیگیری مقاصد شوم است در لفافه ای از برنامه های پرطمطراق . پس بصیر باشیم و گوش بفرمان رهبر . ایشان معیار ما در شناسایی فتنه و فتنه گر باشد . هر کس در قول یا عمل خلاف رهنمودهایش عمل می کند یا نادان است یا اهل فتنه و فتنه گری . هوشیار و بیدار باشیم . ملت بصیرند . فتنه گران جایی در میان مسئولین نظام نخواهند داشت . انتظار می رود هیئت های اجرایی و نظارتی قبل از اینکه فتنه گران را به قضاوت بصیر ملت بسپارند خود مانع از هدر رفت وقت ملت و بیت المال مسلمین شوند و در همان گام اول بدون مصلحت اندیشی شرشان را به خودشان برگردانند .

    • زیودار
    • 9 دی 1394 17:08
    • 0
    سلام بر بالاگریوه ای های عزیز ...فتنه اکبر در پیش است بهوش باشید و بیدار  

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید