جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست / انتخابات
شناسه خبر: 1757
  • 0

همگام با انتخابات (20) - شامگاه امروز پنجشنبه طی جلسه ای :

هیأت اجرائی انتخابات حوزه انتخابیه پلدختر تشکیل شد

بالاگریوه - جلسه معتمدین حوزه انتخابیه پلدختر درمحل فرمانداری برگزار و اعضای هیأت اجرائی انتخابات این شهرستان انتخاب شدند.

بالاگریوه - جلسه معتمدین حوزه انتخابیه پلدختر درمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.


به گزارش بالاگریوه شامگاه پنج شنبه 26 آذرماه با حضوراعضای اداری و 23 نفر معتمدین محلی مرکز حوزه انتخابیه پلدختر انتخابات تعیین هیأت اجرائی برگزارشد.


دراین جلسه که با حضور اعضای هیأت نظارت شهرستان واعضای اداری هیأت اجرائی برگزارگردید ، پس از رأی گیری آقایان : ماشااله زیدی ، حمیدشهسواری، علیرضا افتخاری ، تیمورفریدونی ، مرتضی بابائی، روح اله عالی پور، علی محمد اسدی و کرم اله نظری بعنوان اعضای اصلی هیأت اجرائی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمن دوره خبرگان رهبری  انتخاب شدند.


همچنین آقایان : فریدون پورجمشید ، شجاع آبسری ، علی محمد عزیزی ، خداکرم صفرزاده و شجاعت رستمی بعنوان اعضای علی البدل این هیأت انتخاب شدند.

 

  **

گفتنی است علیرغم شعاراعتدالگرائی دولت تدبیروامید اما حتی یک نفر ازجریان ها ، سلایق و گرایش های اصولگرائی ،مستقل وغیراصلاح طلب عضو ترکیب هیأت اجرائی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شهرستان پلدختر نمی باشد.

دسته بندی: سیاست / انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • بالاگريوه
    • 29 آذر 1394 11:30
    • 0
    ازتوضيحتان متشكرم
    خداوند متعال همه ي ما را عاقبت به خير نمايد .
    • آتیه مال کیه؟
    • 28 آذر 1394 14:11
    • 0
    باسلام خدمت همه مخاطبان
    بنده به اصولی از این انقلاب معتقدم که واضح به محضرتان بیان می کنم حال خود قضاوت کنید اصول گرا هستم .اصلاح طلبم اصولگرای اصلاح طلبم یا اصلاح طلب اصولگرایم .
    1- بنده در هرکشوری باشم به قانون اساسیش احترام می گذارم . قانون اساسی هر کشوری زیربنای سایر اصول آن است .هرکس ادعای راهبری مردم را دارد باید به این اصل اساسی معتقد و پایبند باشد .شما در هیج کشوری نمی توانید به مجموعه حکومتی و قوای چندگانه اش اعم از مققننه مجریه و قضائیه وارد شوید ولی به قانون اساسیش احترام نگذارید . این یک اصل است . 
    2- اصل دوم مرجعی است که در هر کشور فصل الخطاب خواهد بوددر آمریکا این مورد به دادگاهی خاص واگذار شده که درمواقع خیلی ضروری تصمیمش فصل الخطاب است و در ایران این مرجع رهبری است که بنیانگذارش حضرت امام بوده اند و آن را ولایت فقیه می دانند و ولایتش را در تمام امور ساری و جاری می شمارند .
    پس دو رکن اساسی در جمهوری اسلامی وجود داردکه هر ایرانی اگر بخواهد به منصب حکومتی برسد باید به آنها معتقد و در قول و عمل پایبندشان باشد . این همان اصول ماست .هر دو برگرفته از مذهب تشیع دوازده امامی و عصاره آنند . آنکس که در وادی حاکمان قرار می گیرد این اصول را پذیرفته و اصولگراست . اگر کسی می خواهد بدون پشتوانه علمی و استدلال عقلی و دینی به این دو خدشه وارد کند جایگاهی در این نظام به عنوان یک حاکم یا نماینده مردم ندارد . ولی بعنوان یک شهروند از تمام خدمات برخوردار است .
    3- بنده می خواهم که حکومت حاکم بر مملکتم  جمهوری اسلامی باشد  . یعنی مبنایش که قانون اساسی و ولایت بر گرفته از مبانی متقن تشیع است در تمام امور جاری باشد و دوم اینکه مردم خود مختار به انتخاب حاکمان از بین معتقدان به این اصول باشند . این منتخبان باید امانت دار باشند . در اصلاح کژِ ی ها و ناراستی ها تلاش کنند. هر جا ناصواب است به اصلاحش بپردازند . تشنه قدرت نبوده و خادم ملت شوند . هرجا مفاسد وجود دارد با تمام توان به مقابله با آن بپردازند . اصلاح امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند امور مادی و معنوی . ازخرافه پرستی و ترویج آن بپرهیزند .پس من نوعی بدنبال اصلاح میگردم . اگر منظور از اصلاح این است با تمام وجود و افتخار اعلام می کنم مرا هم اصلاح طلب بدانید .
    4- برخی اصول گرایان اگر چند دقیقه ای با آنان به مجالست بنشینی متوجه میشوی که نمیدانند اصولشان چیست  . در واقع به چیزی که نمدانند و نمی شناسند گرایش دارند . به هیچ . برخی هم خود را اصلاح طلب می دانند و نمیدانند  که قرار هست کدام چیز را اصلاح کنند . اگر منظور از اصلاحات تغییر در قانون اساسی است و ولایت فقیه باید مورد سوال و باز بینی قرار گیرد که اینکار از ما و شما بر نمی آید و افراد متخصص ، مجرب و بصیر می توانند در محافل خاص درباره آن بحث کنند و عموم از درک آن عاجزند . تغییر در اعتقاد به ولایت یا اصلاح آن، آن هم توسط کسانی که اصل ولایت فقیه را درک نمی کنند که دیگر اصلاحات نیست یا لقلقه ی زبان است یا بر اندازی نظام اسلامی و جایگزینی حکومت هایی با نام اسلامی ولی متد غربی . مثل خیلی از کشورهای مسلمان . نمونه عینیش ترکیه .
    برادر به اصطلاح اصول گرا و عزیز به اصطلاح اصلاح طلب خود را گول نزنیم . بازیچه زرنگ بازی تعداد اندکی تشنه قدرت نشویم . هر چه اندیشه پاکت می گوید البته با مشورت اهالی فرهنگ و دانایی  و باورت شد انجام بده . شما که صاحب اندیشه اید فقط متعصب نباشید قطعا بهترین تصمیم را برای خود به همراه مردم آگاهمان خواهید گرفت .
     
    • بالاگريوه
    • 28 آذر 1394 11:28
    • 0
    برادر عزيز {آقای احمدی} ! منظور از سياه و سفيد اين است كه همه ي اصلاح طلبان را ... و همه ي اصولگرايان را خوب ندانيم  .
    ======
    توضیح بالاگریوه
    باسلام و احترام
    اکثر کسانی که با بنده آشنائی عمیق دارند می دانند ، باوردارند و بارها اذعان کرده اندکه هیچگاه هرفرد مدعی اصولگرائی را عاری از عیب و انتقاد ندانسته و جریان های رقیب اصولگرایان را نه تنها فاقدهمه پارامترهای مثبت ارزیابی نکرده ایم بلکه باحفظ مواضع خودمان و احترام به دیدگاههای منطقی ، قانونی و البته درچارچوب نظامِ آنان ، دوستان زیادی درمیان آنان داریم .
    اما درمورد معیار بنده برای اصولگرائی :
    این بنده ناچیزخدا برخلاف بعضي ها که ظرفيت اصولگرائي راهمانندظرفيت يك كلاس درس ويايك قطارمحدودبه افرادي خاص مي دانندوقائل به افزايش و كاهش اين ظرفيت نيستند.وبرخلاف کسان دیگری که شخصيتهاراملاك ومعياراصولگرائي دانسته وبراين باورندكه بقيه بايدخودراباآن اشخاص بسنجند.ونیزبرخلاف عده اي که اصولگرائي راصرفاًدرراستاي منافع تيمي وگروهي خودمعني كرده ومعتقدندديدگاه خواص به شرطي موردقبول است كه درراستاي منافع آنهاباشد.وهمچنین برخلاف تصور عده ای ديگركه هواشناسي شان خوب است وزودچرخش مي كنندهرجا خودبروندوجزوهرجرياني كه باشندآنجارااصولگرائي معني مي كنندوهركه رابا آنهاباشداصولگرا مي دانند.وبرخی دیگر که اصولگرائي راهم معني تبارگرائي، باندبازي ،جناح گرائي وقبيله گرائي دانسته وهمين معياررابراي عزل ونصب هاو واگذاري مسئوليتها درنظرمي گيرند.ویا عده ای دیگر که اصولگرائي را فرصتي براي دستيابي به ثروت و قدرت معني مي كنند .
    اینجانب با تبعیت از رهبر و مرادم رهبرفرزانه انقلاب الامام خامنه ای به « اصولگرائی اصلاح طلبانه » معتقد بوده و براین باورم که اصولگرائي به افرادخلاصه نمي شودبلكه اين افرادهستندكه بايدخودشان را با معيارها و شاخص هاي اصولگرائي تطبيق دهند اگر آن اصول را رعايت كنند اصولگرا هستند در غير اين صورت نمي توان فردي را اصولگرا دانست زيرا اصول و شاخصه هاثابت اند و اين افراد هستند كه تغييرمي كنند و يك فردممكن است امروز اصولگرا باشد و فردا نباشد.
    • آتیه مال کیه ؟
    • 28 آذر 1394 11:18
    • 0
    با سلام خدمت مدیر محترم سایت بالاگریوه.
    بنده هم مانند سایر افرادی که دغدغه حال و آینده این مرزو بوم را دارند چند نکته عرض می کنم.
    1- واقعیت این است تقریبا در تمام ادوار گذشته و بالتبع الان سیاست کلی مسئولین بر انتخاب دوستان خود در جهت هماهنگی بیشتر با برنامه های مد نظر است . حال گاهی این اهداف خیر و هر از گاهی برخی اهداف دیگر نیز دنبال شده است . با توجه به وضعیت موجود دوستانی که بعنوان هیئت اجرایی انتخاب شده اند تقریبا از افراد معتدل جناح اصلاحات در پلدخترند . با توجه به اهدافی که بالادستی های اصلاحات دارند و شرایط حاکم بر معاونت سیاسی امنیتی استانداری، از جناب درمنان جای قدر دانی هم دارد .
    2- اینکه برخی دوستان از دست برخی از به اصطلاح لیدرهای اصلاح طلب و اصولگرا گله مندند و اهداف آن ها را جز بدست آوردن پست های مدیریتی چیز دیگری ارزیابی نمی کنند واقعیتیست انکار ناپذیر. این دسته که با هیاهو خود را لیدر معرفی می کنند تقریبا برای عموم خاصه جوانان دانشگاهی و فرهنگیان شناخته شده و تقریبا غیر قابل اعتمادند .
    3-  در تمام انتخابات های گذشته مردم کاملا اهداف پیدا و پنهان کاندیداها را شناسایی کرده و می دانستند و الان هم می دانند اما مشکل ما در انتخاب هایمان اگر منتج به نتیجه نمی شود بیشتر پیگیری های اهداف شخصی و حقیر و و درگیر کردن نماینده  انتخابی با کارهای کم ارزش و بی بازده برای شهر است . در واقع بر آورده نشدن اهداف شخصی  باعث می شود تمام زحمات عمومی تر نادیده انگاشته شود.
    4 - تعبیر بسیاری از دوستان ازاصلاح طلبی یا اصولگرایی بیشتر جناح های سیاسی و همان لیدرهایی است که در بند 2 عرض شدو متاسفانه عقبه فکری منطقی و بر پایه اندیشه های ناب و برنامه ریزی شده در آن مشاهده نمی شود . در واقع برخی دوستان لیدر سعی می کنند از دغدغه های مردم برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده و با این نام ها سعی می کنند بدون ارائه برنامه هایی قابل اجرا در چارچوب وظایف نمایندگی و تعیین استراتژی مدون و مشخص نمودن تاکتیک های عملیاتی با راه انداختن کاروان های تبلیغاتی ، استفاده از ایام ملی و مذهبی و ده ها روش دیگر قدرت نمایی کرده و رای های سرگردان که معمولا تعیین کننده هم هستند را به طرف خود جلب کنند . البته متاسفانه تاکنون نیز تا حدودی موفق شده اند .
    5- اینکه دوستان ما معتقد به کلمه اصول گرایی هستند و یا خود را اصلاح طلب می دانند باید مبانی این منش خود را بدانند و آن را واضح بیان کنند . مثلا بیان شود من اصول گرا چه کارهایی می توانم انجام دهم که اصلاح طلب نمی تواند یا بر عکس. آنچه در پیدا و پنهان مشاهده می شود بیشتر دعواها سر لحاف ملا ست . عده ای هم خسر دنیا و الآخره هستند در واقع دین خود را بدنیای دیگران می فروشند و اسمش را می گذارند (( همالی و گز و گز)).
      نکات دیگری هم هست که مطرح کردنش تسدیع وقت  مخاطبان بزرگوار و حضرتعالیست .
    البته  تنوع سلایق سیاسی مخاطبان سایت بالاگریوه  و توجه بسیاری از جوانان دانشگاهی و فرهنگیان به مطالب منتشره در این سایت ، جای تبریک صمیمانه دارد و آرزویمان توفیق حضرتعالی و تمام خادمان ایران اسلامیست . در پناه حق .
    • بالاگريوه
    • 28 آذر 1394 08:12
    • 0
    برادر احمدي بنده شما را به خاطر پاكدستي و پاك چشمي دوست دارم اما سعي كنيد دنيا را سياه و سفيد نبينيد.
    ===== بالاگریوه
    با تشکر ازراهنمائی شما
    همواره ازخداوندحرکت درمسیر درست را مسألت کرده ایم
    ضمناً به تعبیری میشود گفت که اصلاً دنیا به نوعی سیاه و سفید هست
    • عضوبالاگریوه
    • 27 آذر 1394 22:35
    • 0
     با سلام خدمت برادر بسیجی و منصف مطالب را درسایت شما خواندم ازشما تقاضامندم نیم نگاهی به ترکیب هیئت اجرایی دوره ی نهم مجلس شهرستان پلدختر داشته باشیدکه آیا عندلله و عندالرسول حتی در ترکیب اجرایی که هیچ حتی ازنیروهای اصلاح طلب بر روی صندوق های اخذ رای استفاده شد،آیاحتی کوچکترین گلایه ای از طرف اصلاح طلبان صورت گرفت،حال بایدگفت آفرین به این هوش و ذکاوت و درایت آقای درمنان فرماندار محترم شهرستان که از همه ی جریان های سیاسی در ترکیب اجرایی استفاده نمود ولی چه بایدکردکه آقایان در این جلسه حائز اکثریت آرا نشدند آیا واقعا این حرکت جای تشکر دارد یا گلایه.
    • iهمشهری
    • 27 آذر 1394 21:10
    • 0
    از اقای احمدی سوال میکنم که چرا وقتی معاون استاندار گفتند که در هیئت نظارت باید افردی غیر از اصولگراها هم باشند شما در مقاله ای در همین سایت با ایشون حمله کردید وفرمودید تعیین تکلیف و دخالت معاون استاندارو......... حالا چطور شده که شما برای هیآت اجرایی تعیین تکلیف میکند و به خود اجازه دخالت میدهید.باتشکر
    =========
    توضیح بالاگریوه
    باسلام انتقادجنابعالی دارای ایراد قانونی است چون :
    اولاً :درمطلب بالاگریوه به کسی حمله نشده بود بلکه عین اظهارات معاون محترم استاندار که درچندین سایت و خبرگزاری متشرشده بود منعکس گردید و آن اظهارات دقیقاً مصداق ورود به حیطه وظایف تعریف شده و قانونی شورای نگهبان بود .
    ثانیاً : هیأت نظارت زیرمجموعه استانداراری نیست که به آنها امرو نهی شود .
    ثالثاً : قانونگذار هیأت نظارت را انتصابی از سوی هیأت مرکزی نظارت و شورای محترم نگهبان تعریف کرده و مانند معتمدین و هیأت اجرائی با برگزاری انتخابات و ازمیان اقشار مختلف ... تعیین نمی شوندتا اجازه سهم خواهی دراین زمینه به کسی داده شود.
    امیدواریم توانسته باشیم حضرتعالی را متقاعد کنیم.
    • جوان اصلاح طلب
    • 27 آذر 1394 19:29
    • 0
    واقعا مردم چشم هایشان را باز کنند وببینند که جز خودشون کسی به دادشون نمی رسه.....
    حالا که اقایی از این شهر کاندید جدیدی شده اصلاح طلبی را زیر سوال نبریم ومنتظر رای مردم در 7  اسفند بشیم....
    • دانشجوی اصلاح طلب
    • 27 آذر 1394 16:34
    • 1
    درجواب آقای احمدی که گفتند اصولگرایان معرفی نشده اند و حق آنها نادیده گرفته شده است باید عرض کنم که وقتی اصولگرایان معتمد مردم یادرجلسه شرکت نمی کنند یا کاندید نمی شوند و به کاندیداهای اصولگرا رای نمی دهند چرا به حق خوری اصولگرایان می پردازید؟آیا امام جمعه موقت و دیگر روحانیون معرفی شده اصول گرا نیستند؟
    =====
    توضیح بالاگریوه
    باسلام و احترام
    بخشی از انتقادشما کاملاً بجاست.
    اما بالاگریوه همچنان معتقد است اگر در معرفی فهرست معتمدین به هیأت نظارت عدالت رعایت می شد جای گلایه و انتقادی به آقای درمنان باقی نمی ماند.
    • اصلاح طلب
    • 27 آذر 1394 16:07
    • 0
    آقای احمدی نباید به فرمانداری ایرادگرفته شود فرمانداری درسه مرحله سه لیست۳۰نفری به هیئت نظارت شهرستان دادندکه هیئت نظارت از بین۹۰نفر۲۴نفر را تایید کردند. از این تاییدصلاحیت نشدگان افرادشاخص وتحصیل کردگان شهرستان وجود دارند. پس ایرادی به فرمانداری نیست . درضمن۲۴نفر تایید شده هم اگر انصاف داشته باشید از افراد خوب پلدختر هستند
    • دوست زیدی از معمولان
    • 27 آذر 1394 13:35
    • 1
    در جوا ب احتمالا ...........لازم دیدم به اطلاع بینندگان سایت پربیننده برادر بسیجی و ارزشی حاج احمدی برسانم که ............................
    ==========
    توضیح بالاگریوه
    با تشکر ازشما به جهت پیگیری مسائل سایت بالاگریوه
    اما چون بخش زیادی از کامنت ارسالی جنابعالی ازمصادیق افترا و تشویش اذهان عمومی است بالاگریوه ازانتشار آن معذور است.
    • یکی از معتمدین
    • 27 آذر 1394 10:40
    • 0
    باسلام ازمدیرسایت ارزشی بالاگریوه تشکر می کنم که واقعیت ها را بازبان نرم و رعایت همه اصول اخلاقی منتشرمی کنند.
    باخبرشدیم یکی از اعضای شورای شهرستان یک روز قبل از تشکیل هیأت اجرائی شاید به امید اینکه جزو معتمدین معرفی شده برای تشکیل هأت اجرائی قراربگیرد ازعضویت درشورای شهرستان استعفاداده و مورد قبول اعضای شورای شهرپلدختر قرارگرفته و به تصویب شورارسیده ، اما پس از آنکه مطمئن شده جزو معتمدین معرفی شده برای تشکیل هیأت اجرائی نمیباشد، برای آنکه بعنوان عضوشورای شهرستان درهیأت اجرائی معرفی شود تلاش زیادی برای متقاعد کردن اعضای شورای شهرستان درراستای معرفی خودش انجام داده و حتی دست به دامان مسئولین استانی شده و امضای چند نفررا گرفته اما بقیه اعضای شورای شهرستان ،این کار اورا غیرقانونی دانسته و ازامضاء این پیشنهاد غیرقانونی امتناع کرده اند .
    • میشونی شوکور
    • 27 آذر 1394 09:38
    • 0
    با دیدن اسامی ادم متوجه میشود که اصلاح طلبان همیشه از اصولگرایان رای بیشتری دارند چون اصلی ها همه اصلاح طلبند اون هم از اون اصلاح طلبان ناب ولی فرعی ها  را هم نگاه کردم دیدم ظاهرا همه اصولگرا و به قول خودشان از اون نیروهای ارزشی هستند .انشاله منتظر جواب بینندگان محترم و مدیر مسئول بسیجی و ارزشی سایت هستم
    ======
    توضیح ما
    علیکم السلام !!
    ضمن احترام به همه افرادی که بعنوان هیأت اجرائی انتخاب شده اند ،
    وقتی درفرآیند معرفی معتمدین بیش از نیمی ازجمعیت شهرستان به لحاظ گرایش سیاسی نادیده گرفته شده و فقط یک سوم معتمدین معرفی شده برای تشکیل هیأت اجرائی (آنهم با کش و قوس های فراوان و میانجی گری های مسئولین دراستان ) ازجریان های غیراصلاح طلبی هستند ، نتیجه ای غیرازاین حاصل نخواهدشد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید