پنج شنبه، 9 فروردین 1403
بهداشت و سلامت
شناسه خبر: 1683
  • 0

درجریان حضور معاون درمان و سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپلدختر مطرح شد

رضایتمندی امام جمعه و فرماندار ازحوزه سلامت شهرستان پلدختر

بالاگریوه - درجریان بازدیدمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ازپلدخترکه عصرچهارشنبه برای بررسی مشکلات ومسائل حوزه درمان این شهرستان انجام گرفت،امام جمعه وفرماندارشهرستان از اقدامات انجام گرفته دربخش سلامت و درمان شهرستان اظهاررضایت کردند.

به گزارش بالاگریوه ، امام جمعه پلدختر عصرچهارشنبه درجریان بازدیددکترپیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ازپلدختر درراستای بررسی مشکلات ومسائل حوزه درمان این شهرستان گفت: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی رامی پذیرند باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را دراولویت قرار دهد،زیرا کارنیک دارای نتیجه واثربخشی ملموس درجامعه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری با بیان اینکه : براساس آیات و روایات دینی ما در انجام کار خوب قدردانی لازم است، بنابراین باید از مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و علی الخصوص شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در بحث خدمات‌دهی در حوزه بهداشت و درمان و برطرف کردن مشکل سونوگرافی مخصوص بانوان تشکر کرد.


امام جمعه پلدختر با اشاره به گذشت 37 سال از عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: ازآنجا که مردم شهرستان پلدختر دردوران انقلاب و نیز دوران 8 ساله دفاع مقدس خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند وجود برخی مشکلات ابتدایی مانند کمبود پزشک متخصص زیبنده این مردم همیشه درصحنه نیست .


سوری با اشاره به اینکه مردم شهرستان پلدختر برای پیگیری مسائل پزشکی قانونی باید با طی مسافت بیش ازصدکیلومتری به مرکز استان مراجعه کنند که هزینه‌هایی مضاعفی را برآنان تحمیل می کند اظهارامیدواری کرد هرچه سریعتر مشکل پزشکی قانونی این شهرستان برطرف گردد.


همچنین فرماندارپلدختر نیز در جریان بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از حوزه سلامت شهرستان پلدختر با تأکید براینکه یکی از مطالبات بر حق مردم پلدختر سلامت است، گفت: شاخص‌ترین کار دولت تدبیر و امید طرح تحول سلامت است.


نورالدین درمنان یادآور شد: علیرغم اینکه اجرای طرح تحول سلامت درپلدختر کاستی‌هایی داشته اما بسیار خوب و راضی‌کننده بوده است، این در حالی است که طرح تحول سلامت افتخار نظام و دولت تدبیر و امید است.


وی با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر در حوزه سلامت پیشرفت‌های خوبی داشته به طوری که قابل مقایسه با برخی از نقاط دیگر استان نیست،افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک پلدختر و اینکه این شهرستان نقطه اتصال استهان های غربی، مرکزی و جنوبی است می‌طلبد که به صورت ویژه به این شهر رسیدگی شود .


درمنان با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز مردم پلدختر در مورد پزشکی قانونی است افزود: پزشکی قانونی از سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه است در ابتدای ورود بنده به عنوان فرماندار شهرستان پلدختر این مسئله بصورت جدی پیگیری شد و دانشگاه علوم پزشکی همکاری بسیارخوبی داشت، اما گلایه ما از رئیس سازمان پزشکی قانونی این است که علیرغم بیان این مشکل و مکاتبه با مراجع مربوطه حتی یکبار برای رسیدگی به پلدختر نیامدند.


فرماندار پلدختر با اظهار امیدواری ازاینکه مشکل کمبود پزشک قانونی برطرف شده، اظهارداشت : خواسته مشخص و به حق مردم پلدختر آموزش سریع پزشک قانونی است، تا زودتر در این شهرستان مستقر شود.


درمنان با قدردانی ازخدمات خوبی که در بخش بهداشت این شهرستان ارائه گردیده افزود: در بخش درمان مشکلاتی در شهرستان پلدختر وجود دارد،وانتظارداریم با توجه به امکاناتی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان است، مشکلات بخش درمان شهرستان به زودی برطرف گردد.

دسته بندی: بهداشت و سلامت
تبلیغ

نظرات

    • احمدی راد
    • 6 آذر 1394 14:12
    • 0
    چرا نمیگید جه کسی پیگیر بهبود وضعیت بهداشت درمان و دانشکده و.... بوده است؟ امکانات خود به خود به پلدختر می آید؟؟؟؟؟ خدا وکیلی  انصاف روا دارید و از پیگیری فرد موٍثر هم تشکر کنید
    دکتر کائیدی انصافا" زحمت کشید
    =====
    توضیح بالاگریوه
    آقا یا خانم احمدی راد ، با تشکر از بیان نظرشما ، به استحضار حضرتعالی و دیگرکاربران برسانیم که طرف صحبت شما دراین کامنت معلوم نیست چون اگر خطاب شما مسئول سایت بالاگریوه است که اشتباه گرفته اید و این مطالب مربوط به امام جمعه معززو فرماندارمحترم شهرستان بوده است و نه دیدگاه سایت بالاگریوه ، واگر مخاطب شما دوسخنران محترم گفته شده هستند بازهم نمی توانید آنهارا سرزنش کنید که چرا خواسته درونی جنابعالی را دراظهاراتشان مطرح نکرده اند.ضمن آنکه مردم به آسانی سره را ازناسره تشخیص می دهند وقدردان خادمان خود درهر پست و منصبی هستند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید