پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1545
  • 0

فرمانده انتظامی استان لرستان مطرح کرد:

جمهوری اسلامی ایران سالم ترین نیروهای مسلح دنیا رادارد

بالاگریوه/سردار محمد قنبری با اشاره به رسالت و مسئولیت سنگین فرماندهان نیروهای مسلح درنظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اتصال به نور ولایت و رهبری، سالم‌ترین نیروهای مسلح در دنیا هستند.

به گزارش بالاگریوه بیست‌ و‌ دومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم با موضوع بررسی علل و عوامل زمینه‌ساز فرار از خدمت و راه‌کارهای کاهش و پیشگیری از آن با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالحی، مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، رئیس و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
در این مجمع سردار محمد قنبری در سخنانی به رسالت و مسئولیت سنگین فرماندهان اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اتصال به نور ولایت و رهبری، سالم‌ترین نیروهای مسلح در دنیا است.
وی در ادامه با بیان اینکه سرباز مقدس است و به عنوان یک افتخار برای امنیت جامعه محسوب می‌شود، افزود: نگاه و رویکرد فرماندهان نسبت به سرباز باید مقدس باشد، چرا که این مهم قطعا خیلی از مشکلات دامن‌گیر آنان را رفع خواهد کرد.
این مسئول با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دنیا فرق دارد، امید مردم را نیروهای مسلح دانست و بر انجام وظیفه به نحو احسن و به منصه ظهور رساندن این رسالت تاکید کرد.
قنبری در ادامه تصریح کرد: انسان باید مراقب رفتار خود باشد و اگر جرمی رخ می‌دهد، علل و عوامل آن را بررسی نماید و در صدد رفع آن باشد.
فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه به اقدامات پیشگیرانه وضعی و قضایی و اجتماعی اشاره و افزود: در نیروهای مسلح در بحث جرائم باید به مباحث آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی و فعالیت‌هایی که منجر به کاهش فرصت مجرمانه می‌شود، توجه ویژه شود.
وی در ادامه به تصمیم‌گیری برنامه‌ریزان در خصوص کاهش بزه، جرم، علل و عوامل آن اشاره کرد.
این مسئول عدم تدوین مکانیزم خاص جهت سهولت در ارتباط مستقیم فرمانده با سرباز، عدم ساز و کار مناسب جهت گزینش سربازان، ترس از آینده در امر تامین مایحتاج زندگی در وقوع جرم را موثر دانست.
سردار قنبری در پایان با بیان اینکه سربازی برای همه لازم و ضروری است، به مشکلات خانوادگی و طرح آمایش و محل جغرافیایی محل خدمت سربازان، درآمدها و تاهل سربازان، بازدیدهای یگانی و غیره اشاره کرد و گفت: بازدیدها باید درمان‌کننده باشد./ منبع: پایگاه خبری پلیس

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید