شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1517
  • 0

حجت الاسلام والمسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

مدیری که با هرجریان رنگ عوض می کند موفق وقابل اعتمادنیست

بالاگریوه/حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری گفت: انسان باید برای کار خود مبنا داشته باشد و بر اساس عقیده درونی خود کار کند نه اینکه با هر جریانی متزلزل شود و یا به خاطر خودخواهی انسانیت را زیر پا بگذارد.

به گزارش بالاگریوه امام جمعه پلدختر در دیدار فرماندار، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شهیدان رجایی و باهنررا الگوی کامل دولتمردان ایران اسلامی برشمردوافزود: مسئولان و دولتمردان ما  باید این شهدای گرانقدررا سرمشق و الگوی مدیریتی خود قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری گفت: انسان باید برای کار خود مبنا داشته باشد، طوری نباشد که با هر جریانی متزلزل شود و بر اساس عقیده درونی خود کار کند، نه این‌که به خاطر خودخواهی انسانیت را زیر پا بگذارد.
وی با بیان اینکه در هفته‌ ی دولت خدمتگزاران مردم عملکرد خود را ارزیابی می کنندتصریح کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مدیران دستگاههای اجرائی خدماتی را که درطول سال به مردم ارائه کرده اند بیان کنند.
سوری فضای زندگی درایران را بدان دلیل که ولی فقیه دررأس نظام قراردارد وبه آن مشروعیت بخشیده فضائی مقدسی دانست .
امام جمعه پلدختر با اشاره به ویژگی های یک مدیر و کارمند درنظام اسلامی ، خودسازی را اولین شرط و وظیفه یک مدیردانست و تصریح کرد: یک مدیریا کارمند زمانی می‌تواند خدمت‌رسانی خوب و موفقی به جامعه داشته باشد که خودسازی را سرلوحه کارخودقرارداده و با نفس طیب باشد زیرادرغیر این صورت قابل اعتماد نمی باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سوری برخورد مناسب با ارباب رجوع را دومین وظیفه مدیردرنظام اسلامی عنوان کرد و افزود : درنظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت خون مقدس صدها هزار شهید استقراریافته مدیران بایستی مسئولیت را فرصتی برای خدمتگزاری به مردم بدانند و به گونه ای با مردم وارباب رجوع برخورد کنند که اگر خود را به جای آن‌ها بگذارند از شیوه و طرز برخورد ناراحت و ناراضی نباشد.
وی با بیان این‌که مسئولان بایستی نقدپذیربوده و به دورازمسائل سیاسی و جناحی به مردم خدمت‌رسانی کنند افزود: مدیروانسان موفق کسی است که کارخود را نقد کرده و خیرخواه و دلسوز باشد،
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انسان باید دارای ثبات قدم بوده وبرای کار خود مبنا داشته باشد، افزود: مدیری که با هر جریانی متزلزل شود ویا به دنبال منافع و مطامع شخصی خود باشد، موفق و قابل اعتماد نیست.
سوری با تأکید براینکه  تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان مطالبه بر حق مردم پلدختر می باشد تصریح کرد:بایستی برای پروژه‌های عمرانی شهرستان پیمانکارانی انتخاب شوند که علاوه بر تعهد و تخصص دارای توان مالی بالایی باشند تا پروژه‌ها را سریعتر وکامل تربه اتمام برسانند.

مدیری که به توانمندترازخود میدان و فرصت خدمت ندهد ملعون است

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: درنظام اسلامی کسی که به او پیشنهاد مسئولیت داده می شود درصورتی که اطلاع دارد فردی ازاو توانمندتر برای تصدی آن مسئولیت پیدا می‌شود،اگر آن سمت را انتخاب کند ملعون است.

مسئولان بایستی رضایت عامه مردم را بررضایت خواص ترجیح دهند

حجت الاسلام و المسلمین سوری مردم  را دو گروه عوام و خواص دانست وافزود: درنظام اسلامی مدیران بایستی رضایت عامه مردم را بررضایت خواص ترجیح دهند چراکه خواص پرتوقع بوده ودرهنگامه نیازوضرورت کاری از آن‌ها ساخته نیست وازطرفی رضایتمندی عموم مردم نارضایتی خواص رابرطرف می کند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید