جمعه، 10 فروردین 1403
انتخاب سردبیر
شناسه خبر: 1476
  • 0

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

با انسجام و همدلی توطئه دشمنان دردوقطبی کردن جامعه را خنثی کنیم

بالاگریوه/حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:انسجام و همدلی مردم با نهادها و دولت کمک می کند تا توطئه دشمنان در دو قطبی کردن جامعه و ایجاد تفرقه خنثی شود.

بالاگریوه - حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جریان سفر به استان لرستان در رابطه با انتخاب های پیش رو اظهار داشت: سرنوشت مملکت ما را مردم با مشارکت فعال شان در عرصه های انتخابات تعیین می کنند.
به گزارش خبرنگارمهردرخرم آباد وی با بیان اینکه سال ۹۴ دو انتخابات بسیار مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بیان داشت: حضور همه جانبه مردم می تواند پیام های زیادی داشته باشد، به خصوص در مسائل هسته ای و شرایطی که ما در سال ۹۴ داشتیم حضور و حمایت مردم بسیار موثر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از راهکارهای ارزیابی میزان اقتدار نظام، میزان مشارکت مردم است ادامه داد: مردم ما در عرصه های مختلف اعم از راهپیمایی روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن و ...حضور داشتند و با مشارکت گسترده در انتخابات که حضور فیزیکی، آمار و عدد و رقم مشخص می شود این حضور مستند شده و میزان پشتیبانی مردم از حکومت و رهبر معظم انقلاب را می رساند.
حجت الاسلام سعیدی افزود: مردم ما مثل گذشته در این انتخابات مهم شرکت کرده و آنچه تشخیص می دهند که صلاح انقلاب و نظام است محقق خواهد شد.
وی همچنین در رابطه با نامگذاری سالجاری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با بیان اینکه شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب هدفمند انتخاب شده است گفت: مسئله هسته ای می توانست تنش هایی را در جامعه ما به وجود بیاورد اما هوشمندی مردم و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانست بسیاری از این انگیزه و نیت دشمنان را خنثی کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: ما نیاز به انسجام داریم، دولتمردان و تیم هسته ای زحمات خود را کشیدند، چه(توافق نامه) تایید بشود یا نشود تیم هسته ای سعی خود را انجام داده اند و سعی شان مشکور است.
حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: تا قبل از اعلام نظر قطعی اظهارنظر و انتقاد در حد مسالمت آمیز آزاد است، اما وقتی جمع بندی شد و نظام نظرش را اعلام کند مردم هوشمند ایران اسلامی که همواره گوش به فرمان بوده اند تدابیر دستگاههای مسئول را باید بپذیرند.
وی با یادآوری اینکه دشمن دنبال دو قطبی کردن جامعه و تفرقه است افزود: انسجام و وحدت و همدلی مردم با همه نهادها و دولت می تواند بسیار کمک کند که از این مقطع عبور کرده و مقابل زیاده خواهی دشمن بایستیم چون دشمن از هسته ای به عنوان سکوی برای پرش به فراهسته ای استفاده می کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید مردم ما هوشیار بوده و روی هسته ای متمرکز شوند و دشمن حق ندارد از این مسائل عبور کند.

دسته بندی: انتخاب سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید