پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1463
  • 0

درتوهم رسیدن به کرسی های سبز مجلس

سینه خیز چهره های سیاسی فاقدمحبوبیت ومقبولیت به سوی اصلاح طلبان

برخی از چهره‌‌های سیاسی فاقد محبوبیت و مقبولیت سعی می کنند با نزدیک کردن خود به اصلاح طلبان ، هرچند اندک ازحمایت آنان برخوردار شوند.

بالاگریوه - چندی پیش تعدادی از اصلاح طلبان جلسه‌ای را با یکی از چهر های سیاسی مطرح این جریان برگزار کردند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، این فعال سیاسی اصلاح طلب در این جلسه راهکارهایی برای ورود دوباره اصلاح طلبان به متن جامعه را مطرح کرده و مدعی شده است که بهترین روش برای این کار حضور کاروانی و دسته‌کشی های خیابانی است.
وی توصیه کرده است که بهترین راه برای پیاده سازی این طرح، استفاده از دستبندهای سبز و بنفش در این اردوکشی های خیابانی بوده تا جایی که نمود عینی داشته باشند.
در جریان جشن هسته‌ای نیز اولین اردوکشی اصلاح طلبان رقم خورد و برخی با بستن دستبندهای سبز و بنفش ضمن سردادن شعارهای انحرافی سعی در همراه کردن مردم با خود داشتند.
 با توجه به فقدان جایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان در کشور، این جریان به دنبال گسترش فعالیت های خود بوده تا در این راستا بتواند برای ورود به مجلس حضور پررنگ تری داشته باشد.
 از طرف دیگر برخی از چهره‌‌های سیاسی که فاقد محبوبیت و مقبولیت در جامعه هستند با نزدیک کردن خود به این جریان سعی دارند تا هرچند اندک، اما از حمایت اصلاح طلبان برخوردار شوند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • جودکی
    • 7 مرداد 1394 18:50
    • 0
    آقا یا خانم بالاگریوه ای
    تا جائی که بنده از آقای احمدی اطلاع دارم درجواب سوال ما که ازدوستان نزدیک او هستیم و سوال می کردیم چرا انصراف دادی می گفت : چون نمی خواهم مانند بعضی دیگرازکاندیداها به شعورمردم بی احترامی شود. نمی خواهم مانند بعض های دیگر ایمان مردم را خریدنی ومعامله شدنی تصور کنم. جایگاه مردم نزد من خلیفه الهی و بسیار بالاتر از این حرفهاست که خریداری شوند . 
    درمورد رأی او درشورا هم به شما بگویم همه مردم شهرستان می دانندکه آراء احمدی هرچه بود رأی خالص ، پاک و شرعی و واقعی بود
    احمدی حتی یک رأی تراوری یا شارژی یا قسم و قرآنی ویا با چندبار پاک شدن شناسنامه فامیل ها نداشت .
    احمدی هیچ رأی سپه چکی هم نداشت .
    برخلاف بعضی ها که شناسنامه های روستائیان را با کارتن می آوردند ورأی می دادند اما او اجازه نداد مردم هیچکدام ازروستاهای پلدختربه شهر بیایند و به او رأی بدهند.
    خبردارم از یکی ازشعبه های اخذ رأی به احمدی زنگ زدند و گفتند یک نفرمی خواهد به دلیل علاقه اش به شما یک رأی اضافی به شمابدهدخداشاهداست خودم شاهد بودم که به شدت مخالفت کرد و برسرآن فرد فریادزد و گفت من رأی غیرقانونی و غیرشرعی نمی خواهم .
    دلایل شکست سادات ربطی به آقای احمدی نداشت عملکرد هرفرد وجریانی به خودش بستگی دارد
    جریان مدنظر شما می توانستند با مردم بهتررفتارکنند تا همیشه برمصادرمدیریتی بمانند.حتی احمدی که آن همه برایشان زحمت کشیده بود را تحمل نمی کردند چون او جلوی دخالت های افراد خارج ازحیطه مسئولیتش می ایستادو اجازه نمی دادبرای آموزش وپرورش ازخارج این مجموعه تصمیم گیری شود .
    اما این خبربدرا به شمابدهم که احمدی برخلاف آنچه شما فکرمی کنیدبا بخش مهمی از سادات نه تنها مشکلی ندارد و نخواهد داشت بلکه ارتباط تنگاتنگ و دوستانه داردو طبق گفت و گوهائی هم که ما باهم داشته ایم نه تنها به هیچ عنوان ضد کادات هم نیست بلکه روابط دوطرفه حسنه و بسیارمطلوبی با آنان دارد پس بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این حرف شما جز لاف درغربت چیزدیگری نیست
    • بالاگریوه
    • 7 مرداد 1394 10:04
    • 0
    آقای احمدی شما که محبوبیت داری چرا از انتخابات انصراف دادی؟شما توی شورا چند تا رای اوردی؟....................؟مطمینا" یکی از دلایل شکست سادات تو بودی وحتما" یکی از دلایل شکست قطعی کادات هم جنابعالی هستی!خوشم میاد خوب می تونی دوستاتو شکست بدی ................!آقای ازادیخواه ما منتظریم نظرمون چاپ شه هرچند مطمینا" چاپش هم نکنی ................
    • حسین ازتهران
    • 6 مرداد 1394 16:42
    • 0
    سلام بر مدیرسایت ارزشمند بالاگریوه
    الحمدلله مردم زجرکشیده پلدختر این افراد را می شناسند وروی خوش به آنها نشان نمی دهند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید