پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1445
  • 0

حجت الاسلام والمسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

برای قضاوت درمورد نتایج مذاکرات هسته ای باید صبرکرد/جشن های هسته ای خیلی زود بود

بالاگریوه – امام جمعه پلدختر گفت: هنوز زود است درمورد نتایج مذاکرات هسته ای قضاوت دقیق بشود.باید صبرکرد تابررسی های لازم انجام گیرد.

بالاگریوه – امام جمعه پلدختر درخطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به قضاوت هائی که درمورد مذاکرات هسته ای مطرح می شود گفت: هنوز زود است دراین مورد قضاوت شود .باید صبرکرد تابررسی های دقیق انجام گیرد.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر درخطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از تیم هسته ای کشورمان که توانستند منطق وادله خودرا دربرابر برخی نمایندگان غدارو حیله گرکشورهای 1+5 مطرح کنند گفت: برپائی جشن های شادی برای نتایج مذاکرات هسته ای خیلی زود بود باید صبرکرد تا بررسی های دقیق و کارشناسانه درمجلس روی این موضوعات بعمل آید و آنوقت به قضاوت نشست.

وی با بیان اینکه طرف مقابل تیم هسته ای کشورمان تاکنون دوبار زیرقول و قرارهای خود زده اند گفت: امیدواریم کشورهای 1+5 این بار منطق و حرف حق جمهوری اسلامی را پذیرفته و به وعده های خود عمل کنند .

حجت الاسلام سوری سپس به سالروز تشکیل نهادشورای نگهبان اشاره کرد وبا تبریک این روز به مسئولان و ناظران این نهاد درشهرستان گفت : شورای نگهبان یادگارحضرت امام زیرنظر مقام معظم رهبری است واین شورا به هیچ جناحی وابسته نیست.

خطیب جمعه پلدختربا بیان اینکه وجود شورای نگهبان راه نفوذ و ورود هرگونه ناخالصی به ارکان نظام را سد می کند تصریح کرد: یکی ازوظایف این نهاد پالایش کاندیداهائی است که درصحنه های انتخابات حضورپیدا می کنند زیرا اگرپالایشی درکارنباشد درجامعه هرج و مرج ایجاد می شود.ولذا تقویت شورای نگهبان واجب وتضعیف این نهاد حرام است .

حجت الاسلام سوری با اشاره به سالروز قیام 30 تیر گفت : مصدق تا زمانی که از روحانیت ودررأس آن آیت الله کاشانی تبعیت می کرد ازسوی بیگانگان خطری اورا تهدید نمی کرد.

وی افزود اما به محض آنکه دکترمصدق آیت الله کاشانی که سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه رهبر معنوی نهضت بود فاصله گرفت مردم هم به تبعیت از آیت الله کاشانی از پشتیبانی دکترمصدق دست کشیدند و کاربه جائی رسید که حکومت دکتر مصدق بیش از 13 ماه دوام نیاورد و توسط آمریکا و انگلیس سرنگون شد.

حجت الاسلام والمسلمین سوری درپایان خطبه های این هفته نمازجمعه به نبود میدان میوه و تره بار درشهر پلدختر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان پلدختر ازقطب های تولید بساری ازمیوه هائی مانند خیار، انجیر، انگور، گوجه و ...می باشد ، بایستی شهرداری نسبت به احداث میدان میوه وتره بار اقدام نماید تا دسترنج کشاورزان با چند برابر زیر قیمت به جیب دلالان سرازیر نشود.

1000 نیروی آموزش دیده وسازماندهی شده انتخابات پلدختررا نظارت می کنند

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات شهرستان پلدختر قبل از خطبه های نماز جمعه به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان سخنرانی کرد.

فضلی نژاد ضمن تبریک  26 تیر سالروز تشکیل شورای نگهبان گفت: امسال ما دو انتخابات بسیارحساس و مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را درپیش داریم که امیدواریم مردم با حضور خودشان باعث شادی دوستداران انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که هم اکنون درحال فعالیت تبلیغاتی هستند تخلف کرده و برخلاقف قانون عمل می کنند تصریح کرد: مابایستی هرکدام به سهم خودمان قانون را رعایت کرده و به آن پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار ناظر آموزش دیده و سازماندهی شده برانتخابات این شهرستان نظارت خواهند کرد افزود: اگر ما خودمان قانون را رعایت نکنیم مردم واقعاً حق دارند اعتراض کنند.

وی دربخشی از اظهارات خود گفت: نمی شود حرف آنهائی را که می گویند خرید رأی انجام گرفته و یا تخلف شده منکرشد. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا به قانون عمل شود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • محمودوند
    • 27 تیر 1394 14:45
    • 1
    آقای احمدی بحث احداث میدان میوه وتره بار را شما ازطرق مختلف پیگیری کنیدکه خواسته بحق مردم می باشد
    • خبرنگار
    • 26 تیر 1394 23:42
    • 1
    امام جمعه محترم به مسئله خیلی مهمی برای شهرستان پلدختر اشاره کردندبحث نبود میدان میوه و تره باردرحالیکه تمام شهرها صاحب میدان میوه و تره بار هستند جز پلدخترکه قطب کشاورزی است از تمام خبرنگاران عزیزخواهشمند است این مطالبه بحق مردم کشاورز پلدختر و خواسته امام جمعه عزیز را پیگیری کنند که براستی احداث میدان تره بار حلقه مفقوده توسعه شهری پلدختر است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید