جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1428
  • 0

دکترکائیدی دراجتماع راهپیمایان روزقدس شهرستان پلدختر:

استراتژی نظام اسلامی ما محو اسرائیل و حمایت ازجنبش های منطقه است.

نماینده پلدخترومعمولان درمجلس شورای اسلامی :محو اسرائیل و حمایت از جنبش های مقاومت در سطح منطقه استراتژی نظام جمهوری اسلامی است.

بالاگریوه - نماینده مردم پلدختر درجمع راهپیمایان روز جهانی قدس دراین شهرستان گفت: امام خمینی “ره”بعد از چهارده قرن باعث حیات مجدد اسلام و تحولی بنیادین در جهان شد.

به گزارش بالاگریوه علی کائیدی انقلاب امام خمینی را برهم زننده جغرافیای جهان ارزیبابی کرد و افزود: حرکت امام راحل استراتژی بلوک شرق و بلوک غرب را برهم زد.
رئیس مجمع نمایندگان لرستان اظهار داشت: استراتژی امام خمینی “ره” مقابله با ظالمین بود و نامگذاری روز قدس هم در این راستا بوده که با هوشیاری آن بزرگ مرد رقم خورد.

وی گفت:هیچ تغییری در استراتژی جمهوری اسلامی در مورد رژیم غاصب اسرائیل ایجاد نشده و مذاکرات نباید به استراتژی ایران در قبال این رژیم جعلی گره بخورد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار نه غزه نه لبنان در حوادث ۸۸خاطر نشان کرد: حق ندارید این غلط را تکرار کنید زیرا محو اسرائیل و حمایت از جنبش های مقاومت در سطح منطقه استراتژی نظام جمهوری اسلامی است.
کاییدی با اشاره به اینکه امروز شعار مردم مسلمان یمن درزیر بمباران هواپیماهای آل سعود هم حمایت از مردم مظلوم فلسطین است تصریح کرد : داعش مسئله فرعی و بحران موقتی برای انحراف ما از مساله اصلی یعنی فلسطین است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: امروز یمن به محور مقاومت که با محوریت ایران شامل سوریه، مردم عراق، جنبش حماس، حزب الله لبنان است پیوسته و همین باعث محو اسرائیل و تقویت ایدئولوژی ایران در جهان شده وآمریکا و کشورهای استکباری نیز از همین موضوع هراس داشته وبرسرمیز مذاکره ححاضرشده اند.

وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت براجرای قانون است

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در بخش دوم سخنان خود گفت:قانونگذاری و نظارت دو وظیفه اصلی یک نماینده مجلس است.

علی کاییدی با اشاره به وظایف ذاتی یک نماینده افزود: قانونگذاری و نظارت بر حسن انجام امور از وظایف نمایندگان است و بر همین اساس نیز یک نماینده با عضویت در یک کمیسیون تخصصی و پیگیری تخصصی موضوعات می تواند در زمینه انجام بهینه مسائل فعالیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: چهارده کمیسیون تخصصی در مجلس داریم که من هم در طی دو دوره گذشته در کمیسیون بهداشت و درمان عضویت داشته و در سال اول نیز به عنوان نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان فعالیت کردم.
وی مشارکت در تصویب طرح تحول نظام سلامت در کمیسیون بهداشت و در مان و همچنین تصویب نهایی آن در صحن علنی مجلس را بخشی ازفعالیتهای خود در راستای وظایف قانونگذاری یک نماینده مجلس ارزیابی کرد و گفت : در کمیسیون بهداشت یکی از نمایندگان فعالی بوده ام که در زمینه تصویب طرح تحول نظام سلامت تلاش کرده و یک درصد از محل ارزش افزوده و ده درصد از محل هدفمندی یارانه ها را در نظر گرفتیم که صرف هزینه اجرای طرح تحول نظام سلامت شود.
کاییدی تصریح کرد: البته دولت به خوبی در زمینه اجرای طرح تحول تلاش کرد که از این تلاشها تقدیر می کنم.

آیا روستا بیمارستان مجهز 64 تختخوابی و 6 واحد دانشگاهی دارد؟

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شهر سی هزار نفری پلدختر دارای یک بیمارستان مجهز با متخصصینی نظیر ارتوپد است که در آن بهترین جراحی با هزینه های اندک و مجانی انجام می شود که همه از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های خود برای اجرای پروژه ملی چهارخطه پلدختر به خرم آباد اضافه کرد: با ایجاد آزادراه خرم زال اجرای چهار خطه پلدختر- خرم آباد هیچ توجیهی نداشته و اگر کاییدی نبود یقین بدانید یک متر از این چهارخطه اجرا نمی شد.

علی کاییدی ادامه داد: در قضاوت ها باید منصف باشیم ، آن کسی که گفته پلدختر یک روستاست آیا روستا بیمارستان مجهز و جاده و شش واحد دانشگاهی و..دارد؟

وی با بیان اینکه تریبون های مقدس مختص عموم است و در همه تریبون ها نمی شودهمه حرفی زد.خاطرنشان کرد:تریبون نمازجمعه باید محور وحدت باشد و در آن مطالبی عنوان شود که وحدت آفرین باشد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان افزود: من به دنبال استفاده از تریبون ها و تحمیل خود بر مردم نیستم و نمی خواهم در به در به دنبال تریبونی باشم تا حرفم را بر مردم تحمیل کنم اما در این تریبون باید از خودم دفاع کنم و مسائلی را بگویم تا مردم بدانند زیرا من هم باید از خودم دفاع کنم چون مردم حق دارند بپرسند.

چرا زمانی که بخش های الوار، سپیددشت و ویسیان را ازپلدختر جداکردند لب فروبسته بودید؟

علی کاییدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:حوزه انتخابیه پلدختر و ملاوی یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه های ایران بود که تجزیه شده و کوچک گردید به طوری که سپیدشت و الوار گرمسیرو ویسیان و قالبی را از پلدختر جدا کردند و حوزه ایی را تحویل گرفتم یک حوزه مجزا شده و کوچک در قیاس با گذشته است.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد :آن موقعی که چهار هزار کیلومتر از خاک لرستان را به خوزستان الحاق کردند کجا بودید که مانع شوید؟

وی گفت: بخشی از این حوزه انتخابیه با چهل هزار جمعیت تجزیه شد و آن قدر حوزه را کوچک کرده اند که الان برخی نمایندگان می گویند چرا ما با چند صد هزار نفر جمعیت دو نماینده داشته باشیم در حالی که پلدختر با هفتاد هزار نفر جمعیت یک نماینده دارد.

وی افزود: تجزیه حوزه انتخابیه و کوچک کردن ان باعث شد حوزه انتخابیه مجاور تقاضا کند که در انتخابات به حوزه انتخابیه پلدختر بپیوندد.
کاییدی خاطر نشان کرد: آن موقعی که بخش های الوارگرمسیری، ویسیان وسپیددشت را ازحوزه انتخابیه پلدخترجداکردندهم دانشمند بودید می بایست از حقوق مردم دفاع کرده و مانع شویددرحالی که لب فروبسته و کمترین اعتراضی نکردید.

وی ادامه داد:در حال حاضر نه تنها قطعه ایی از حوزه انتخابیه ام به شهری دیگر واگذار نشده بلکه با تمام احترامی که برای مردم حوزه انتخابیه همجوار قائل هستم مانع الحاق آن حوزه انتخابیه به پلدختر شده و گفتم طنز سیاسی است .و ی گفت: در وزار ت کشور از حقوق مردم دفاع کردم.
نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بی تفاوت بودم حوزه انتخابیه پلدختر تجزیه می شد،خطاب به مردم پلدختر گفت: من از جنس شما هستم ، فرزندم شما هستم مگر می شود خیانت کنم.

وی خاطر نشان کرد: آنهایی که حوزه پلدختر را لاغر کردند الان مدعی هستند که بنده خیانت کرده ام درصورتی که اینها باید به مردم و آیندگان پاسخ بدهند.

بحران آب کشکان را چندین ماه پیش به رئیس جمهور هشدارداده ام

علی کاییدی گفت: خشک شدن رودخانه کشکان یکی از مسائلی است که در همین تریبون و در حضور انصاری معاون رئیس جمهور در مورد خطر کم آبی و خشک شدن کشکان هشدار دادم و گفتم مرا تبعید کنید اما حاضر نیستم جوانی در محضر تاریخ بیاید و بگوید چرا خیانت کردی.
وی افزود: از حقوق شما مردم در حضور انصاری دفاع کردم اما کسی دم نزد و چهار بچه بلند شده و حرف الکی زدند اما متاسفانه کسی حمایت نکرد .

کاییدی اظهار داشت: در حضور رئیس جمهور هم گفتم کشکان را مدیریت کنید زیرا بحران ایجاد می شود.
رئیس مجمع نمایندگان لرستان اضافه کرد: از صدا وسیما گلایه دارم سخنان من را در حضور روحانی رئیس جمهور پخش نکردند و گفتند سیاسی است ،پس از پیگیریهایی که کردیم پس از یک هفته پخش کردند، همان جا گفتم جان من کشکان است.

مگرمی شود فرمانداربا 300 روز تردد ازمسیر خرم آباد -پلدختر چندبرابرشدن کاشت برنج درویسیان وبحران آب کشکان را ندیده باشد؟

علی کاییدی افزود: مسئولین پلدختر، فرماندار، مدیرجهاد کشاورزی ،بخشدارو.. اجرا با شماست مردم حق دارند بپرسند بیایید به مردم پاسخ دهید.

وی گفت: آقای فرماندار!چهارصد روز مدیر هستید در این مدت دویست روز آمدید و رفتید ندیدید که در ویسیان وضع چطور است؟چرا وضعیت بحران آب را پیش بینی نکردید و به مسئولین ما فوق گزارش نکردید؟
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:من هم از خودم دفاع می کنم ، بالاترین مقام امنیتی کشوربا من مکاتبه کرده گفته معشوره با حجم یک ششم برداشت آب برای مصارف آب شرب و برق احداث خواهد شد ،انصافت کجا رفته می گویی نماینده آب را فروخته است؟.

چرا درشرایط بحران آبی مجوز300 تلمبه و موتور برداشت غیرقانونی آب صادرشده است؟

علی کاییدی افزود: مسئولین باید به مردم گزارش بدهند که چرا در سال کم آبی شالی کاری انجام گرفته است، چرا مجوز ۳۰۰ موتور تلمبه غیر مجاز بر مبنای مسایل سیاسی ، طایفه ایی برای برداشت آب از کشکان صادر شده است؟

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجازه نمی دهم یک قطره از کشکان برداشت شودافزود: از امام جمعه معززشهرستان درخواست می کنم از این تریبون مقدس مطالبات مردم راازمسئولان بخواهند.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای پالایشگاه محیط زیست لرستان کارشکنی کرد تصریح کرد : بخش های الوار گرمسیر، ویسیان و سپیدشت را بردند الان داری انتقاد می کنی و می گویی کاییدی آب را فروخت؟ تو که می گویی کشکان را بردند دین داری؟
علی کاییدی تصریح کرد: سیمان و نیروگاه خرم آباد زودتر از سیمان پلدختر آغاز شده اند اما سیمان پلدختر از آنها جلوتر است و در دیداری که با نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت داشتم زمینه را برای اجرای این کارخانه فراهم کرده ایم و پالایشگاه هم در نشست روز شنبه با استاندار لرستان تعین تکلیف خواهد شد.

شایان ذکراست که مردم روزه دارپلدختر امروز همنوابا ملت قهرمان ایران اسلامی ومسلمانان دیگرکشورهای اسلامی علیرغم گرمای بیش از 40 درجه یکی از باشکوهترین راهپیمائی های روزقدس طی سالیان اخیر را برگزارکردند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 20 تیر 1394 00:32
    • 0
    سلام انشالله با وحدت و یکپارچگی مردم شهرستان امیدواریم هراقدامی که باعث پیشرفت شهرستان شود انجام گیرد تاشهرستان به پیشرفت های گسترده ای دست یابد.ما میخواهیم شهرستان پیشرفت کند کاری نداریم که چه کسی این کار رو انجام بدهد هر کسی این رو انجام داد دعاگویش هستیم.
    • نجات
    • 19 تیر 1394 23:37
    • 1
    ببخشید فرماندار جه گناهی دارد اقای کاییدی اون که باید وزیر نیرو را بکشاند به مجلس شما هستید و اون کس که باید مثل شیر میخوریشید واز حق این مظلومین دفاع میکرد ......بود که باهزار توطئه کاری کردید که کاسه صبرش لبریز شد ورفت
    ---------------
    پاسخ بالاگریوه به شما « نجات»
    فرد مدنظر جنابعالی خودش به اختیارخودش « نرفت» بلکه بخاطر بسیاری ازموضع گیری ها و اقدامات ناصوابش کاسه صبرمردم پلدخترلبریزشد تا اینکه « فرستادنش رفت »

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید