پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست / بهداشت و سلامت
شناسه خبر: 1376
  • 0

درد دل های وزیربهداشت ،درمان و آموزش پزشکی:

برایم مهم نیست چه کسانی علیه من تیترمی زنندیا هورا می کشند

وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی : بخش مهمی از استیصال مردم در نظام سلامت به خاطر طمع، زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی برخی از ما پزشکان است.

مواردی از برخی پزشکان دیده‌ام که واقعاً خجالت کشیده‌ام.بخش مهمی از استیصال مردم در نظام سلامت به خاطر طمع، زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی برخی از ما پزشکان است.

به گزارش بالاگریوه مطالب فوق صحبت‌های حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت است که در همایش راهکارهای ارتقای شأن جامعه پزشکی در برج میلاد که با امضای تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی و مجمع انجمن‌های علمی پزشکی همراه بود، عنوان کرد و گفت: آرزو می‌کردم، ‌وزیر نبودم و خاطر همه جمع باشد که دیگر در هیچ انتخاباتی کاندیدا نخواهم شد.

وی خطاب به نمایندگان انجمن‌های پزشکی گفت: مردم در بخش‌های مختلف مشکلات بسیار زیادی دارند قبلاً که وزیر نبودم و فقط به عنوان یک چشم‌پزشک و رئیس انجمن چشم پزشکی فعالیت می‌کردم، ‌نگاهم فقط حمایت از یک صنف بود ولی امروز که مشکلات مردم را می‌بینم نظراتم تغییر کرده است.

وزیر بهداشت افزود: الان دیگر برای من مهم نیست که جامعه چشم پزشکی درباره من چه قضاوتی می‌کند، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و منافع کل مردم برای من مهم است زیرا در این مدت مسئولیت مواردی را از برخی همکاران دیده‌ام که واقعاً خجالت کشیده‌ام.

وی گفت: برای من مهم نیست که چه کسانی برای من کف می‌زنند یا هورا می‌کشند، یا بر عکس چه کسانی علیه من تیتر بزنند و حرف و حدیث راه بیندازند، دنیا بسیار زودگذرتر از این حرف‌هاست. ما می‌مانیم و کارنامه‌مان در پیشگاه ملت و شهدا و دنیای دیگری که به آن معتقدیم.  هاشمی افزود: ما همیشه فکر می‌کردیم خیلی با اخلاق هستیم اما اساتید ما از ما با اخلاق‌تر بودند، داشتن انصاف و رعایت حقوق شهروندی گوهرهای نایابی شده‌اند. فارغ‌التحصیلان جدید ما با این آدرس‌های غلطی که به آنها داده‌ایم که اگر می‌خواهید پولدار شوید حتماً باید در این رشته‌ها تحصیل کنید، با این وضع مطمئن باشید، در آینده مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

وزیر بهداشت ادامه داد: از شما همکاران می‌پرسم، ‌خداوکیلی مردم در مراجعه به مراکزی که در آن خدمت می‌کنید، احترام می‌شوند؟ آیا حقوق آنها رعایت می‌شود؟ خودتان قضاوت کنید، من در این ۲۲ ماهی که گذشت مکرر دیده‌ام که مردم واقعاً مستأصل هستند، ‌بخشی از استیصال آنها از سر طمع و زیاده‌خواهی ما و از سر منفعت طلبی ماست. منبع:جوان

دسته بندی: سیاست / بهداشت و سلامت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید