جمعه، 10 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 1356
  • 0

پاسخ بالاگریوه به یک طلبکار بی نام و نشان

اگر دغدغه مردم پلدختر و نظام را داریدآشکارا موضع گیری کنید

بالاگریوه / یکی از کاربران فضای مجازی بانام « شاهد » درقالب « کامنت » اما و اگرهائی را درخصوص مسائل اخیر شهرستان پلدختر مطرح کرده که جهت تنویر افکار عمومی متن کامنت و پاسخ بالاگریوه تقدیم مخاطبان می گردد.

به گزارش بالاگریوه یکی از کاربران فضای مجازی با نام « شاهد » درقالب یک « کامنت » ( نظر) اما و اگرهائی را درخصوص مسائل اخیرپلدختر و انتصاب امام جمعه جدید این شهرستان مطرح کرده که به جهت اهمیت موضوع ضمن نقل جملاتی ازآن ، پاسخی زیر را به نویسنده وجهت تنویرافکارعمومی ارائه می کنیم.

متن کامنت ارسالی :

باسلام و ارادت،جناب احمدی عزیز اکنون که خداوند متعال به شماتوفیق حق طلبی راداده است وبعنوان یکی از مدافعان حقوق شهرستان پلدختربشمارمی روید عنایت فرمایید سوالات برادران شما درحوزه علمیه قم که توسط امام جمعه محترم و استاندار گرامی درجمع روحانیون استان درقم بدون پاسخ ماندند پیگیری و به اطلاع عموم برسانید که اجری مضاعف دارد.

1- چرا ازعالمان دینی پلدختری که درعرصه های ملی و بین المللی مشغول به فعالیتند برای سمت امام جمعه ای درپلدخترشهرشهیدان و حامیان ولایت ونظام مقدس استفاده نمی شود؟

2- چرا برای پلدختر ازکسی که تجربه ی حداقل 1دوره امامت جمعه درکارنامه داشته باشداستفاده نمی شود؟ چرا سازمان تبلیغات اسلامی مدت3سال5 سرپرست عوض می کند؟

درحالیکه ازروحانیون برجسته ومجرب شهرستان بامدرک سطح3 وسابقه 5 سال درس خارج فقه واصول مهر93پرونده درسازمان استان برای مسولیت اداره شهرستان تشکیل داه وهنوزخبری نیست، چرا اداره اوقاف مسول روحانی پلدختری ندارد؟

3- چرا در سفردولت تدبیرو امید وزرا به خرم آباد و شهرهای ...سفرکردند اما دریغ از حضور یک وزیر درپلدختر.یعنی پلدخترکه برای انجام کارهای عمرانی ،فرهنگی و... به فوق تخصص جراحی نیازدارد ازحضور وزیران دولت تدبیر و امید بی نیاز است؟

4- چراپلدخترازنظربیکاری رتبه ی اول کشور رادارد؟چه برنامه ای برای بهبودمعیشت مردم دارند؟

5_چرادرشبکه افلاک اعلام کردند آبرسانی زراعی دشت واشیان در22بهمن 93 افتتاح میگردد اماحدود4 ماه می گذردوخبری نشده؟و...

پاسخ بالاگریوه :

باسلام و احترام هرچند بخشی از گلایه های این کاربر فاقد هویت را که مطالبات واقعی مردم پلدختر هستند برحق و بجا می دانیم ، اما درخصوص ابهامهائی که درفحوای این نوشتار وجود دارد پاسخی کوتاه تقدیم مخاطبان عزیز نشریه و سایت بالاگریوه می کنیم .

1-اگرواقعاً دغدغه مردم پلدختر و نه خودتان را دارید که دغدغه ارزشمندی هم هست چرا شفاف وبا نام و هویت خودتان را معرفی نمی کنید تا مردم متوجه شوند که چه مدافعان سینه چاکی دارند ؟

2-نوشته اید که مدیرمسئول نشریه « عزیز » و « ازمدافعان حقوق شهرستان » است . اگر درنوشته و گفته خودصداقت دارید چرا دو سال تمام این به قول شما « عزیز » و « مدافع حقوق مردم » توسط بعضی ها آماج اهانت و تخریب قرارگرفت و امثال شما نه تنها لب فروبسته بودید که همراه و هماهنگ اهانت کنندگان بودید ؟

3-درانتقاد به انتصاب حضرت حجت الاسلام سوری به امامت جمعه شهرستان گفته اید چراروحانی بومی امام جمعه نمی شود .

اولاً : شورای محترم سیاستگذاری نهادی حکومتی، ارزشی و مستقل تحت نظر مقام معظم رهبری است وتصمیمات اینچنینی صرفاً درحیطه اختیارات آن نهاد مقدس است و قطعاً طومار و بیانیه حمایت و شعارو..... درحمایت و یا علیه افراد نزد مسئولان گرانقدرآن نهاد محلی ازاعراب ندارد .

ثانیاً : دردین مقدس اسلام خط کشی های بومی و طایفه ای و... جایگاهی ندارند و معیارها حول محورتقوای الهی است.

ثالثاً : ضمن احترام به همه روحانیون عزیزشهرستان ، مگرنه اینست که بنده، جنابعالی ، روحانیون محترم شهرستان و همه کسانی که دل درگرو رهبری معظم انقلاب دارند بایستی به تصمیم نهادهای قانونی نظام مقدس جمهوری اسلامی علی الخصوص نهادهای تحت نظر مقام معظم رهبری احترام گذاشته و به رأی و نظرآن نهاد تمکین کنیم.؟

رابعاً : حجت الاسلام و المسلمین لروند امام جمعۀ محترم قبلی اهل نهاوند همدان و حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعۀ جدیداهل کوهدشت هستد، به نظرحضرتعالی کدامیک ازاین دوبزرگوار بومی تر هستند؟ و اگر واقعاً دغدغۀ استفاده از نیروهای بومی ( البته غیرازخودتان ) رادارید،چرا درزمان امام جمعۀ قبلی که ازاستان همدان آمده بود چنین اعتراضاتی را مطرح نمی کردید؟

4 -درحالی که هنوز جوهرامضای حکم انتصاب حضرت حجت الاسلام سوری (حفظه الله ) بعنوان امام جمعه پلدخترخشک نشده ، اگرمریضی نفسانی و سیاسی ندارید چه ایرادی درشخصیت ایشان کشف کرده اید که فوراً وانمودکرده اید این جایگاه صرفاً شایسته ی افراد مد نظر شماهاست ؟

5 -اگردرطلب مسئولیت های موقت دنیائی نیستید وسلامت نفس دارید و بخاطر مردم و رضایت خداوند اظهار نظرکرده اید چگونه دوسه پست مدیریتی درشهرستان را نشانه رفته اید و وانمود کرده اید که این جایگاهها حق طبیعی افراد مدنظر شما ست ؟ .

6 - درپایان کامنت طولانی خود ازعدم به سرانجام رسیدن پروژه های آبرسانی پلدختر گفته بودید ، دراین زمینه به شما حق داده و هم نظر جنابعالی هستیم اما چرا وقتی قبلاً درنمازجمعه ضمن تعریف و تمجید فراوان از استاندارو فرماندارفعلی اعلام می شد که خبرهای خوشی برای مردم شهرستان به گوش می رسد و همه پروژه های شهرستان با آمدن استاندارو فرماندارجدید به نتیجه خواهند رسید درحالی که بیش ازیکسال از آن وعده ها ی عمل نشده گذشته ، امثال جنابعالی گلایه و انتقادی نکردید ؟

شمارا به خدای بزرگ می سپارم و منتظر دیدگاه های شما ، اما با هویت وشخصیت معلوم هستیم .

 

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظرات

    • اصلاح طلب
    • 19 خرداد 1394 09:37
    • 0
    درجریان سفر هفته گذشته پسرهاشمی رفسنجانی به پلدختر یکی ازاصلاح طلبان تندرو که البته حامی پروپاقرص یکی ازکاندیداهای  مجلس دهم هم هست درجلسه خصوصی وهنگام صرف شام با یاسرهاشمی به اوگفته است ما ازشما دوخواسته  ومطالبه داریم :
    اول اینکه به پدرتان تأکیدکنیدکاندیدای مدنظر مادرپلدختر بعنوان کاندیدای اصلاحات، اعتدال و کارگزاران معرفی شودودوم اینکه تلاش شود برای تأثیرگذاری درانتخابات مجلس حتماً فلان فرددر یک مسئولیت بالای اداری منصوب شود
    • کارگرشرکتی
    • 19 خرداد 1394 09:15
    • 0
    اخیراً بعدازانتقال امام جمعه قبلی به استان ایلام ، دوسه نفر درقالب تهیه گزارش خبری با دوربین و امکانات خبرنگاری مراجعه به منزل بعضی ازشهروندان پلدختری ازآنها می خواهند درخصوص نقاط مثبت امام جمعه قبلی درمقایسه با امام جمعه فعلی با آنها مصاحبه کنند.
    درحالی که انتقال امام جمعه قبلی به درخواست خودش وبا حکم شورای سیاست گذاری امام جمعه های کشور به ایلام منتقل شده است معلوم نیست چرا این افراد به دنبال تخریب امام جمعه جدید و تنش والتهاب درشهرستان هستند؟ و اینگونه فیلم ها و مصاحبه ها را برای چه منظوری و بهره برداری چه کسانی تهیه می کنند؟
    • شهروند
    • 16 خرداد 1394 21:32
    • 0
    باسلام یکی پاسخ به حامد و شما.یکی هم دفاییه درمورد عنوان تیتری که با اگردغدغه ......
    پاسخ : کامنت های مورداشاره بخاطرادبیات سخیفی که درآنها بکارفته قابل انتشارنیست
    • شهروند
    • 16 خرداد 1394 16:26
    • 0
    نقل قول: روحانی بسیجی
    درود و سلام خداوندبربرادربسیجی و حق طلب حاج احمدی که همانند دوران دفاع مقدس اما این بار درعرصه فرهنگی با شهامت و شجاعت بدون توجه به تعلقات دنیائی همواره درمسیر حق طلبی قلم می زنند. وخداوند هم ایشان را دراثبات حقانیتش یاری می کند. ایستادگی این برادرارزشی و ولایتمدار برپیگیری « حق » وثبات قدم او دراصولگرائی واقعاً مثال زدنی است .ومردم پلدختر پس از2 سال متوجه شدند که بالاخره حق با ایشان بود .
    کدام حق؟میشه خودتومعرفی کنی تادوستان بسیجی ات بشناسنت؟
     


    جناب احمدی سلام.چرا فقط نظرخودتو رو سایت می زنی؟چون بیش از10مورد بنده ودوستانم نظردادیم کاملاًمحترمانه اما ازآنها خبری نیست.
    پاسخ : باسلام و احترام دو مورد از نظراتی که ارسال کرده اید و تأئید نشده اند نمونه بیاورید.
    • شهروند
    • 16 خرداد 1394 13:37
    • 0
    ازتحلیل مسائل توسط مدیر بسیجی سایت تشکرمیشود.همان افراد-برخی مدیران و....به تکاپو افتاده اند که خود را مثبت جلوه دهند .
    • روحانی بسیجی
    • 13 خرداد 1394 14:03
    • 0
    درود و سلام خداوندبربرادربسیجی و حق طلب حاج احمدی که همانند دوران دفاع مقدس اما این بار درعرصه فرهنگی با شهامت و شجاعت بدون توجه به تعلقات دنیائی همواره درمسیر حق طلبی قلم می زنند. وخداوند هم ایشان را دراثبات حقانیتش یاری می کند. ایستادگی این برادرارزشی و ولایتمدار برپیگیری « حق » وثبات قدم او دراصولگرائی واقعاً مثال زدنی است .ومردم پلدختر پس از2 سال متوجه شدند که بالاخره حق با ایشان بود .
    • حامد
    • 12 خرداد 1394 12:42
    • 0
    سلام
    چرا آقایان علماء پلدختری درقم فقط نگران جایگاه امام جمعه و آب و برق مردمند، وظیفه آنها تبلیغ دین و آشنا کردن مردم با احکام دینی است که بنظر من مردم شهرستان پلدختر ازاین حیث فقیرترند، راست می گویند دلسوزند، قم را رها کنندو برای تبلیغ دین که شهرستان ما نیاز بسیار زیادی به مبلّغ دینی دارد بیایند. یادشان باشد اگر مرجع تقلید هم شوند اول باید مردم ضرورت دین را بفهمند تا بعداً از اینها تقلید کنند. به داد دین مردم برسید.
    • شاهدان
    • 12 خرداد 1394 06:38
    • 0
    باتشکر مطلب بسیارجالبی بود. درپاسخ به بعضی ها که تمامی همت و تلاششان را علیه دیگران و درحمایت از نورچشمی های خودبرای رسیدن به منافع و مقاصد پست دنیائی بکارگرفته اند،امیدواریم چند نفرانگشت شمار که پشت پرده این مسائل هستند و حتی به نهادهایی که یادگارامام هستند مانند سپاه ونهاد نمازجمعه هم رحم نمی کنند، به مردم شناسانده و رسوا شوند.
    • مسلمان
    • 11 خرداد 1394 08:37
    • 0
    درمیان جستجوهای خود درفضای مجازی نکته ای توجهم را به خود جلب کرد وآن هم اینکه :
    با انتقال امام جمعه قبلی از پلدختر لینک سایت ستادنمازجمعه پلدختر از صفحه اول سایت بیان روز حذف شد .
    برایم خیلی سوال برانگیزبودکه اگر مسئولین بیان روزکه معمولا بارها درتریبون .....از آنها تمجیدمی شد بخاطر نهادنمازجمعه لینک سایت نمازجمعه رابرصفحه اول خود قرارداده اند،چرا با انتقال امام جمعه این لینک را حذف کرده اند؟ باباجان اصل نماز و نهاد نمازجمعه است وائمه محترم جمعه بعنوان اشخاص می آیند و می روند . این کارها چه معنی دارد؟
    • یک دوست
    • 11 خرداد 1394 01:09
    • 0
    درود برمردمبارز و انقلابی ،الگوی صبر درمقابله باکج اندیشی ها، مبارز در مقابل انحرافات و نجیب در مقابله با ظلم و هوچی گریها
    خدا به شما عمر ی توام با سلامت و صحت عنایت نماید
    • شاهد
    • 10 خرداد 1394 20:10
    • 0
    باسلام وخسته نباشیدخدمت شما عزیز،
    اگرقصدمطرح کردن خودم راداشتم ویاهدفی غیرازخدایی بودن درنوشتارم بودبطورقطع ویقین خودم رامعرفی می کردم.
    بنده سمتی ندارم که بطورشفاف اقدام کنم درضمن شما نیت خوانی نکنیدودرعرایض بنده کاش بیشترتأمل می کردیدچراحاشیه می روید؟به جناب مستطاب سوری ایرادی واردنشده است برادرگرامی به تصمیم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه نقدی واردنیست،اگرمامطیع رهبریم بایدبه زیرمجموعه ی ایشان نیزاحترم بگذاریم (تازنده ایم رزمنده ایم ،ماذوالفقارحیدریم فداییان رهبریم)این شعاروعقیده ماست،شما ازکجای نوشتارم این جملات ومعانی رافهمیدید؟
    ازسازمان خاصی گفتم که مستقل اند وزیرمجموعه ی سیاسیون نیستندوبدون دخالت وزرامیتوانندتصمیم گیری کنندوبه افرادروحانی مربوط می شوندنه مهندس ودکتر.
    ودرآخربهتراست بدانیدکه  بنده درآشکاراازامام جمعه وقت خواسته ام که پیگیرمطالبات مردم باشدتاکسی رانقدکندوبه چالش بکشاند.خدانگهدارتان دعاگویتان هستم امرابطه ام راقطع میکنم همیشه موفق باشید.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید