شنبه، 1 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1353
  • 0

هشدارقائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی :

دشمن درصددنفوذ دادن 20 نفر درپایگاه اصلی نظام ( خبرگان رهبری) است

بالاگریوه:قائم مقام جمعیت موتلفه اسلامی گفت: استکبارجهانی تلاش می کند۲۰ نفوذی را به مجلس خبرگان بفرستد.

به گزارش بالاگریوه اسدالله بادامچیان شامگاه جمعه در گردهمایی رهروان ولایت در مسیر همگرایی و همدلی در خرم‌آباد اظهار داشت: مردم لرستان ملتی شجاع، دلاور، قهرمان، متعهد و وفادار به وجدانیات هستند.

وی عنوان کرد: مردم لرستان شخصیت‌های عظیمی همچون امام راحل را دارند که احیاء‌کننده اسلام هستند و آیت‌الله بروجردی که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی بود، یا بزرگانی مانند آیت‌الله کمالوند که در آغاز نهضت امام از محضر ایشان استفاده کردند و آیت‌الله قاضی که مبارزات قبل از انقلاب را در لرستان با ایشان اداره می‌کردیم.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: چهره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در این استان هستند و مبارزات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در شجاعت، ولایت‌مداری و فداکاری زبانزد است.

بادامچیان تصریح کرد: این استان 6300 شهید را تقدیم انقلاب کرده و اشعار زیبای شاعران لرستان و شعر دایه دایه وقت جنگ است، چه در زندان قزل قلعه ‌کمیته ضد‌خرابکاری به ما روحیه می‌بخشید.

وی افزود: موسیقی لرستان به دور از ابتذال است و طنزهای لرستان زیباترین طنز است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: الان در یک مقطع حساس در جهان اسلام، ایران ومنطقه قرار داریم و این مبالغه نیست، ولی امر فرمود که در یک پیچ تند تاریخی قرار داریم و در یک تمدن نوین اسلامی در حال ورود هستیم.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه الگو گرفته از شرقی‌ها است و نه غربی‌ها، سال 44 که از زندان بیرون آمدم یک روحانی روشن‌اندیش به من گفت، چرا خودت را اذیت کردی و به زندان رفتی گفتم، این حرف مراجع بوده و گفت، حاج آقا روح‌الله و شما فکر می‌کنید که از پس شاه با این همه نیرو و تانکی که دارد، می‌توانید بربیایید در حالی که شرق و غرب هم از او دفاع می‌کنند. گفت، مشت بر نیزه است و کسی باور نمی‌کرد که بر شاه پیروز شویم، ولی خدا روحی را در وجود مردم دمید که مردم جوشیدند در سایه‌سار مرجعیت امام راحل‌ رژیم شاه عقب‌نشست.

وی عنوان کرد: اصل مسئله این بود که وقتی آیت‌الله بروجردی از دنیا رفت و دچار تعدد مراجع شدیم، آمریکا و اسرائیل برآمدند که اسلام را از ایران براندازند و اصلا بحث رفراندوم نبود، رسیدن به وضعیت کشاورزان و زنان در مرحله اول بود و در مرحله دوم می‌خواستند روحانیت را کنار بزنند، تا هر بی‌دینی در راس قدرت قرار بگیرد و مردم با اطاعت از رهبری و مرجعیت از نهضت مشروطه فراماسونری به نام آزادی و مشروطه وارد این مملکت شد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: وقتی اسلام است، همه ما یکپارچه می‌شویم چون همه مسلمانان با هم برادر هستند و اگر اسلام واقعی باشد، مسلمانان دست واحد هستند در غیر این صورت متفرق می‌شوند و بسیاری از بزرگان می‌گفتند که اگر حسین(ع) به کربلا برود خودش را به دردسر می‌اندازد، اما کسانی که با امام حسین(ع) رفتند پیروز شدند و به رستگاری رسیدند.

بادامچیان افزود: اگر کسی با ولی زمان نباشد، یک نیرو از لشکر امام حسین(ع) را کم کرده و یک نیرو از لشکر یزید را آزاد گذاشته است، الان ما کشور مقتدری هستیم که رهبری شجاع و دوراندیش در راس آن است و کشورما در سایه ولایت‌پذیری در قله اقتدار است، اما بعضی اوقات به دلیل سیاسی کاری از این اقتدار غافل می‌شویم.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: امروز شش قدرت بین‌المللی در مقابل ما نشسته و امام این فرهنگ را به ما داده که بچه کوچک ما هم می‌گوید، آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند، آنها حرف خود را به دنیا دیکته می‌کنند، اما نه تنها نمی‌توانند حرف خود را به ما دیکته کنند، بلکه ما می‌گوییم که آنها هیچ غلطی نمی‌کنند.

بادامچیان اظهار داشت: کسی جرأت نمی‌کند به کشور ما حمله کند، اقتدار ایران را در کشور می‌بینیم، نتانیاهو در مجلس سنا آمریکا می‌گوید، چرا می‌خواهید تحریم‌های ایران را بردارید، آنها با این تحریم‌ها قدرتمندتر شده‌اند و صدای آنها در کشورهای عربی به گوش می‌رسد و ایران طرح از نیل تا فرات اسرائیل را در هم شکسته است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: اقتصاد ایران با این همه تهدید و تحریم مقتدر است، اما اقتصاد یونان و اسپانیا در حال ورشکستگی است، الان در خزانه به اندازه کافی ارز و طلا را داریم و این را اطلاع مستقیم دارم که می‌گوییم و این نکته مهمی است.

وی یادآورشد: این قدرت و اقتدار که موجب شکوفایی اقتصادی و فرهنگی شده است، اسلام ناب علویی نبوی و عاشورایی است، چرا وقتی که این اقتدار را داریم با هم وحدت نکنیم، ما یک امام داریم و فقط باید از این امام تبعیت کنیم، اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را حل کنیم با خطوط غرب‌زده نمی‌توانیم لذا تنها با خط امام و روحانیت می‌توانیم موفق باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: مشکلات را نه تیپ بازرگان ها، نه تیپ بنی صدر ها، نه تیپ میر حسین موسوی ها در دولت چپ و نه دولت کارگزاران حل نکردند. البته منکر زحمات برخی از اینها نیستم اما دولتی که شما همه به آن عشق می ورزید دولت رجایی و باهنر است.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال ما دو برنامه مهم در کشور داریم گفت: یکی از برنامه ها انتخابات خبرگان رهبری است و استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال این است که عمود خیمه را بلرزاند چرا که آسیبهایی که خورده از ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه استکبار به این علت دارد نقشه می کشد که ۲۰ نفوذی به مجلس خبرگان بفرستد ادامه داد: من با ملت با صراحت صحبت می کنم، این دار و دسته های گوناگون خیلی هایشان نمی دانند که ابزار استکبار هستند و ما باید در انتخابات مجلس خبرگان تحت محوریت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت رای بدهیم و مراقب باشیم که دشمن می خواهد در پایگاه اصلی ما یعنی رهبری و ولایت فقیه نفوذ پیدا کند.

این مسئول اظهار کرد: در بحث مجلس دهم انقلاب به سن چهل سالگی خود نزدیک و پخته شده است، باید در مجلس انسان‌های ولایی داشته باشیم و انسان‌هایی که در برنامه‌ها خود به عقاید و خط امام و رهبری پایبند باشند و در این انتخابات رهنمودهای رهبری برای ما حجت شرعی است و به آنها عمل کنیم و در جایی که با اختلاف مواجه شدیم، برای رفع اختلافات از جامعتین استفاده کنیم.

وی افزود: در این مجلس قبول کنیم که اگر پنج نفر انسان متدین با هم اختلاف کنند، دیگران سود می‌برند و اگر حکمیت را به جامعتین بدهیم سود می‌بریم

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید