جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست / اقتصاد
شناسه خبر: 1204
  • 0

معاون فرهنگی سپاه ابوالفضل(ع):

تعطیلی بخشی ازصنایع لرستان ناشی ازضعف فرهنگ کاردراستان است

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان : اگر امروز شاهد تعطیلی بخشی از صنایع استان لرستان هستیم این مساله ناشی از ضعف فرهنگ کار در استان است.

به گزارش بالاگریوه عصر روزشنبه 20 دیماه 93 در مراسمی که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و دیگر فرماندهان درمحل سالن جلسات فرماندهی برگزار شد سرهنگ پاسدار ناصر فرید به عنوان معاون فرهنگی سپاه لرستان معرفی شد.

به گزارش تسنیم ‌وی در این مراسم اظهار داشت: صیانت از انقلاب اسلامی با داشتنن تاکتیک نظامی و فرهنگی محقق می شود؛ البته واقعیت این است که تاکتیک فرهنگی باید جلوتر از تاکتیک نظامی باشد.

فرید با بیان اینکه متاسفانه کار فرهنگی را با نصب بنر و تبلیغات اشتباه گرفته‌ایم افزود: در عرصه فرهنگ باید با روح، روان و فکر کار کنیم.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضعف فرهنگی را منشاء بسیاری از مشکلات استان لرستان دانست و گفت: اگر امروز شاهد تعطیلی بخشی از صنایع استان لرستان هستیم این مساله ناشی از ضعف فرهنگ کار در استان است.

فریدبا تاکید براینکه بابودجه‌های محدودنمی توان تغییر فرهنگی درجامعه ایجاد کرد افزود: درعرصه فرهنگ بایدبه گونه‌ای عمل کنیم که دارای اثر فرهنگی باشیم.

وی با بیان اینکه امروز هر پاسدار در جامعه یک نماینده فرهنگی محسوب می شود عنوان کرد: پاسدار باید نماد دینی جامعه باشد و در هر لحظه با رویکرد فرهنگی بیندیشد.

در این مراسم از تلاش های علیرضا دالوند سرپرست سابق معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تقدیر به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار ناصرفریدازیادگاران هشت سال دفاع مقدس است که پیش از تصدی مسئولیت جدید درمعاونت فرهنگی سپاه لرستان به عنوان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان خدمت کرده است.

دسته بندی: سیاست / اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید