سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
اقتصاد
شناسه خبر: 1119

درجلسه امورزيربنائي لرستان مصوب شد

تغييركاربري زمين هاي مسكن فرهنگيان پلدخترردشد

بالاگریوه: معاون امورعمرانی استاندارلرستان گفت : تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی پلدختر کاری اشتباه است و نباید صورت گیرد

 بالاگريوه:معاون عمرانی استاندار لرستان : تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی پلدختر به فرهنگیان کار درستی نیست .

به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد ، محمداصلانی در جلسه امور زیر بنایی لرستان (7آبان 93) گفت : با تغییر کاربری موصوف به فرهنگیان و الحاق آن به محدوده شهرستان پلدختر مخالف هستیم.

وی افزود : تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی پلدختر کاری اشتباه است و نباید صورت گیرد. این مسئول خاطر نشان کرد : طرح بازنگری توسعه شهر پلدختر در شورای توسعه استان بررسی شده که باآرای اعضا با تغییر کاربری اراضی کشاورزی موصوف به فرهنگیان والحاق آن به محدوده شهری پلدختر مخالفت شده است.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت : تغییر کاربری زمینهای کشاورزی پلدختر کاری اشتباه است ، چرا که اقتصاد پلدختر بر پایه کشاورزی است.

اصلانی عنوان داشت : توزیع خدمات و برنامه‌ ریزیهای شهری به مراتب اهمیت بیشتری ازساخت وسازهاداردو بایدتوجه بیشتری دراین زمینه صورت گیرد.

وی افزود : شهرپلدختر به واسطه موقعیت جغرافیایی خود بصورت خطی شکل گرفته است و به واقع مدیریت و خدمات‌دهی به شهرهای خطی به مراتب سخت‌ تر بوده و باید با برنامه ‌ریزی‌های دقیق ضمن توسعه شهری از خطی بودن شهرها جلوگیری کنیم.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت : وقتی از توسعه فنی شهر صحبت می‌کنیم ، بایدجهاد توسعه براساس موازین فنی مد نظر باشد ، تا ازبروز مشکلات جلوگیری کنیم و نباید گسترش بدون برنامه ‌ریزی حریم شهری که یکی از معضلات دولت گذشته بود را دنبال کنیم.  

اصلانی بیان کرد : نباید تحت تاثیر فشارهای جناح‌ ها و نهادها تصمیم ‌گیری شود. براساس این گزارش درجلسه طرح بازنگری توسعه شهر پلدختر در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی و الحاق آن به حریم شهری با رای اعضای این شورا مخالفت شد.

دسته بندی: اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید